Mijn account (inloggen)

Dorsett Mongkok Hong Kong

No.88 Tai Kok Tsui Road, Kowloon, Tai Kok Tsui, Hong Kong (Bekijk kaart)

voorheen : Cosmo Hotel Mongkok

Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Suite Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Badkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Fitnessruimte Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Lobby Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Receptie Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Receptie Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Receptie Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Omgeving Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Omgeving Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Omgeving Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Omgeving Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer
Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Suite Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Badkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Hotel interieur
Ligging: Tai Kok Tsui Aantal kamers: 285

7,4
8,0
8,5
8,2
6,6
Hendrik D. Zakelijke reizigers Netherlands, 12 september 2013
Nieuw, strak en comfortabele kamer

schoon, rustig en goede ligging
5,7
Prima verblijf wel zeer inflexibele met later check-out terwijl het een zakenhotel is
Maarten K. Groepen Netherlands, 20 oktober 2012
Zeer schone en comfortabele kamer

schoon, uitzicht, douche
6,3
Zeer schone en comfortabele kamer. Heerlijk geslapen. Vanuit het bed kun je naar buiten kijken (grote ramen over de hele breedte en lengte!) en heb je uitzicht op de bergen. Prachtig! De badkamer is klein, maar fijn. Hele grote douchekop (stortdouche). We betaalden 85 euro per nacht met z'n tweeën. Veel geld als je nagaat dat je geen ontbijt krijgt en je niet erg centraal zit. Overal moet je met de metro heen, wat wij niet erg vonden (een weekkaart voor de metro kan handig zíjn!). Maar Hong Kong is nou eenmaal een dure stad, dat weet je van tevoren. Bij aankomst werden we gepusht om onze kamer te upgraden, maar wij hielden voet bij stuk en bleven bij onze kamerkeuze. Na dit 'incident' was de service super!
Tip: Bij aankomt pushen ze je om je kamer te upgraden, omdat je anders geen WiFi hebt en je meer luxe mist. Geloof dit niet! Het is een verkooptruc, onze kamer had alles waarvan de receptioniste zei dat we dat niet zouden krijgen met de standaardkamer.
Orathai P. (Echt)paren Thailand, 10 maart 2012
โรงแรมมาตราฐาน พนักงานใจดี

ใกล้แหล่งของกิน
โรงแรมสะอาดดีคะ ได้มาตฐาน ห้องก้อไม่เล็กนะ กำลังดี เดินไปไหนมาไหนสะดวก
Winkel tip: มีที่ให้เดินจ่ายเงินเยอะคะ ไปมาไม่ไกลใกล้สถานนีรถไฟด้วย
Alfred M. (Echt)paren Netherlands, 25 juni 2011
Prima waar voor je geld, maar matige locatie

Behulpzaam personeel, compleet uitgerust
behulpzaam personeel dat je over wel mee wil helpen en redelijk engels spreekt. de kamers zijn klein maar wel compleet uitgerust, de douchecabine heeft zelfs een heuse stortdouche (dit terwijl hongkong en grote delen van oost-china met watertekorten kampen). gelet op de grootte van de kamer zou ik er ook niet langer dan enkele nachten willen verblijven. de metrostations, ideaal middel van vervoer in de grote chinese steden, liggen wel vrij ver van het hotel op circa 10 minuten lopen.
Lihao W. Zakelijke reizigers Taiwan, 13 april 2014
good service small room

good staff, nice lobby but small room
Bodi Y. (Echt)paren Singapore, 13 april 2014
Small but Cozy

Affordable, Wifi, Street food outside
The hotel was quite okay for the price. It was small and cozy. Dorsett's 5 minutes away from the nearest MTR (Olympic) and had a number of nice street food places around it. You could walk to Langham place in around 15-20 mins, though there's also a shuttle that has stops in Langham, China HK City, and Kowloon MTR (which you take for the Airport Express).
Mok Y. (Echt)paren Singapore, 13 april 2014
Nothing much special

Clean room & powerful aircon.
5,3
The room is very CLEAN but SMALL - as for the MTR is al least 15min walk from hotel (not really that near) but good thing is they have their in-house mini-bus to certain malls...But surrounding the hotel there's nothing to shop at all nor the hotel have any Lounge. If you have cravy for beer, there's a nearby 7-11 to make purchase from. Taxi outside the hotel in easy to flag down one.
Chin J. Zakelijke reizigers Malaysia, 9 april 2014
Normal 4 star hotel with free shuttle bus

Good staff, location ok and 4 star hotel
easy access to mongkok by 15mins walk or by free shuttle bus provided by hotel. Restaurents fast food and 7-11 stores surrounding the hotel. Good hotel staff and reasonable 4 star room rates.
Ong L. Individuele reizigers Singapore, 6 april 2014
is very convient

they have transfer to mtr
Kok W. (Echt)paren Singapore, 4 april 2014
very helpful and attenive staff.

good location to what we wanted to visit our friends.
None at all.

Dorsett Mongkok Hong Kong Hong KongDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - SuiteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - BadkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - FitnessruimteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - LobbyDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - ReceptieDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - ReceptieDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - ReceptieDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - OmgevingDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - OmgevingDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - OmgevingDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - OmgevingDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - SuiteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - BadkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Hotel interieur

Beoordelingen door klanten - Dorsett Mongkok Hong Kong, Hong Kong