Mijn account (inloggen)

Dorsett Mongkok Hong Kong

No.88 Tai Kok Tsui Road, Kowloon, Tai Kok Tsui, Hong Kong (Bekijk kaart)

voorheen : Cosmo Hotel Mongkok

Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Suite Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Badkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Fitnessruimte Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Lobby Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Receptie Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Receptie Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Receptie Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Omgeving Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Omgeving Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Omgeving Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Omgeving Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer
Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Suite Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Hotel interieur Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Fitnessruimte Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Lobby Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Badkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Badkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Hotel exterieur
Gebied: Tai Kok Tsui Aantal kamers: 285

7,8
7,4
8,1
8,5
8,1
6,6
Hendrik D. Zakelijke reizigers Netherlands, 12 september 2013
Nieuw, strak en comfortabele kamer

schoon, rustig en goede ligging
5,7
Prima verblijf wel zeer inflexibele met later check-out terwijl het een zakenhotel is
Maarten K. Groepen Netherlands, 20 oktober 2012
Zeer schone en comfortabele kamer

schoon, uitzicht, douche
6,3
Zeer schone en comfortabele kamer. Heerlijk geslapen. Vanuit het bed kun je naar buiten kijken (grote ramen over de hele breedte en lengte!) en heb je uitzicht op de bergen. Prachtig! De badkamer is klein, maar fijn. Hele grote douchekop (stortdouche). We betaalden 85 euro per nacht met z'n tweeën. Veel geld als je nagaat dat je geen ontbijt krijgt en je niet erg centraal zit. Overal moet je met de metro heen, wat wij niet erg vonden (een weekkaart voor de metro kan handig zíjn!). Maar Hong Kong is nou eenmaal een dure stad, dat weet je van tevoren. Bij aankomst werden we gepusht om onze kamer te upgraden, maar wij hielden voet bij stuk en bleven bij onze kamerkeuze. Na dit 'incident' was de service super!
Tip: Bij aankomt pushen ze je om je kamer te upgraden, omdat je anders geen WiFi hebt en je meer luxe mist. Geloof dit niet! Het is een verkooptruc, onze kamer had alles waarvan de receptioniste zei dat we dat niet zouden krijgen met de standaardkamer.
Orathai P. (Echt)paren Thailand, 10 maart 2012
โรงแรมมาตราฐาน พนักงานใจดี

ใกล้แหล่งของกิน
โรงแรมสะอาดดีคะ ได้มาตฐาน ห้องก้อไม่เล็กนะ กำลังดี เดินไปไหนมาไหนสะดวก
Winkel tip: มีที่ให้เดินจ่ายเงินเยอะคะ ไปมาไม่ไกลใกล้สถานนีรถไฟด้วย
Alfred M. (Echt)paren Netherlands, 25 juni 2011
Prima waar voor je geld, maar matige locatie

Behulpzaam personeel, compleet uitgerust
behulpzaam personeel dat je over wel mee wil helpen en redelijk engels spreekt. de kamers zijn klein maar wel compleet uitgerust, de douchecabine heeft zelfs een heuse stortdouche (dit terwijl hongkong en grote delen van oost-china met watertekorten kampen). gelet op de grootte van de kamer zou ik er ook niet langer dan enkele nachten willen verblijven. de metrostations, ideaal middel van vervoer in de grote chinese steden, liggen wel vrij ver van het hotel op circa 10 minuten lopen.
Tony S. Zakelijke reizigers United States of America, 12 juli 2014
Convenient location

Location, clean, affordable
Good option for an affordable stay in HK. I am a long-time resident of HK who is now posted in Shanghai, so I know the city well. It is a good quality hotel, convenient location at a resaonable price.
Lewis L. Groepen Singapore, 11 juli 2014
Good hotel & good value for food

Internet,staff & location
Very pleasant with good advice from hotel staff how to get around
Yong H. (Echt)paren Singapore, 10 juli 2014
great service with phone with internet service

phone with internet service, shuttle bus, room service
Jocelyn F. Groepen Singapore, 8 juli 2014
Enjoyable, comfortable and fuss free.

Enjoyable, comfortable and fuss free.
Loved the Handy device which was a portable wifi device that was used in our navigation around Hong Kong.
Chiiwen W. Groepen Malaysia, 7 juli 2014
A hotel that provided free smart phone!

Free smart phone provided, centrally located & variety of restaurant around hotel area
Sharon C. (Echt)paren Canada, 7 juli 2014
An Excellent Hotel for Travellers to Hong Kong

Provides smart phone for free calls, free shuttle to critical locations and well maintained
9,7
I had a wonderful and pleasant stay at this hotel. I will definitely come back again when I visit Hong Kong

Dorsett Mongkok Hong Kong Hong KongDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - SuiteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - BadkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - FitnessruimteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - LobbyDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - ReceptieDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - ReceptieDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - ReceptieDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - OmgevingDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - OmgevingDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - OmgevingDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - OmgevingDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - SuiteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Hotel interieurDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - FitnessruimteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - LobbyDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - BadkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - BadkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Hotel exterieur

Beoordelingen door klanten - Dorsett Mongkok Hong Kong, Hong Kong

AS-AGWEB-3B02