Dorsett Mongkok Hong Kong

No.88 Tai Kok Tsui Road, Kowloon, Tai Kok Tsui, Hong Kong (Bekijk op kaart)

Voorheen : Cosmo Hotel Mongkok
Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Suite Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Receptie Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Omgeving Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Fitnessruimte Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Badkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Badkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Lobby Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Lobby
Gebied: Tai Kok Tsui Aantal kamers: 285

8,5
8,1
6,6
Hendrik D. Zakelijke reizigers Netherlands, 12 september 2013
Nieuw, strak en comfortabele kamer

schoon, rustig en goede ligging
5,7
Prima verblijf wel zeer inflexibele met later check-out terwijl het een zakenhotel is
Maarten K. Groepen Netherlands, 20 oktober 2012
Zeer schone en comfortabele kamer

schoon, uitzicht, douche
6,3
Zeer schone en comfortabele kamer. Heerlijk geslapen. Vanuit het bed kun je naar buiten kijken (grote ramen over de hele breedte en lengte!) en heb je uitzicht op de bergen. Prachtig! De badkamer is klein, maar fijn. Hele grote douchekop (stortdouche). We betaalden 85 euro per nacht met z'n tweeën. Veel geld als je nagaat dat je geen ontbijt krijgt en je niet erg centraal zit. Overal moet je met de metro heen, wat wij niet erg vonden (een weekkaart voor de metro kan handig zíjn!). Maar Hong Kong is nou eenmaal een dure stad, dat weet je van tevoren. Bij aankomst werden we gepusht om onze kamer te upgraden, maar wij hielden voet bij stuk en bleven bij onze kamerkeuze. Na dit 'incident' was de service super!
Tip: Bij aankomt pushen ze je om je kamer te upgraden, omdat je anders geen WiFi hebt en je meer luxe mist. Geloof dit niet! Het is een verkooptruc, onze kamer had alles waarvan de receptioniste zei dat we dat niet zouden krijgen met de standaardkamer.
Orathai P. (Echt)paren Thailand, 10 maart 2012
โรงแรมมาตราฐาน พนักงานใจดี

ใกล้แหล่งของกิน
โรงแรมสะอาดดีคะ ได้มาตฐาน ห้องก้อไม่เล็กนะ กำลังดี เดินไปไหนมาไหนสะดวก
Winkel tip: มีที่ให้เดินจ่ายเงินเยอะคะ ไปมาไม่ไกลใกล้สถานนีรถไฟด้วย
Alfred M. (Echt)paren Netherlands, 25 juni 2011
Prima waar voor je geld, maar matige locatie

Behulpzaam personeel, compleet uitgerust
behulpzaam personeel dat je over wel mee wil helpen en redelijk engels spreekt. de kamers zijn klein maar wel compleet uitgerust, de douchecabine heeft zelfs een heuse stortdouche (dit terwijl hongkong en grote delen van oost-china met watertekorten kampen). gelet op de grootte van de kamer zou ik er ook niet langer dan enkele nachten willen verblijven. de metrostations, ideaal middel van vervoer in de grote chinese steden, liggen wel vrij ver van het hotel op circa 10 minuten lopen.
Edwina H. (Echt)paren Singapore, 29 mei 2015
Great hotel !

Handy mobile , housekeeping, location
Good housekeeping staff, friendly staff, safe location to be in. 10 mins to MK area, if not there are plenty of buses to take for 1 - 2 stops to MK. Or you can walk to the other side of Olympic station. Will definitely be back again!
Stella Y. (Echt)paren Singapore, 25 mei 2015
Value for money

Location, food convenience, comfort
Room was a little small. Hotel in a great location
Lin B. (Echt)paren Singapore, 25 mei 2015
hotel review

hotel staff is friendly, free handy phone and free shuttlebus
The guests,service manager eric is so good.well plan birthday cake for guest. Especially counter staff troy is nice and friendly
Ang S. (Echt)paren Singapore, 23 mei 2015
hotel was not bad

walkable distance to olympic station; handy handy which is a smartphone to use in hk plus wifi and really accessible location to other part of hk
The hotel itself is not bad. Clean and tidy and not too small.
Chean L. Gezinnen met jonge kinderen Malaysia, 17 mei 2015
Excellent service, clean environment

Very helpful staff, great location and good internet package
It was excellent. Location was quite convenient with food all around. The hotel staff were very helpful too.
Xiao H. Individuele reizigers Singapore, 17 mei 2015
Value for money!

Friendly staff, good location and comfortable

Dorsett Mongkok Hong Kong Hong KongDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - SuiteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - ReceptieDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - OmgevingDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - FitnessruimteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - BadkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - BadkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - LobbyDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Lobby

Beoordelingen door klanten - Dorsett Mongkok Hong Kong, Hong Kong

AS-AGWEB-3B04