Dorsett Mongkok Hong Kong

No.88 Tai Kok Tsui Road, Kowloon, Tai Kok Tsui, Hong Kong (Bekijk op kaart)

Voorheen : Cosmo Hotel Mongkok
Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Suite Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Suite Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Lobby Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Lobby Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Golfbaan Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Faciliteiten
Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Badkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Fitnessruimte Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Restaurant Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Omgeving Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Faciliteiten Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Executive Lounge Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Executive Lounge Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Executive Lounge Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Nabij openbaar vervoer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Restaurant Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Badkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer
Gebied: Tai Kok Tsui Aantal kamers: 285

7,8
7,4
8,1
8,5
8,1
6,6
Hendrik D. Zakelijke reizigers Netherlands, 12 september 2013
Nieuw, strak en comfortabele kamer

schoon, rustig en goede ligging
5,7
Prima verblijf wel zeer inflexibele met later check-out terwijl het een zakenhotel is
Maarten K. Groepen Netherlands, 20 oktober 2012
Zeer schone en comfortabele kamer

schoon, uitzicht, douche
6,3
Zeer schone en comfortabele kamer. Heerlijk geslapen. Vanuit het bed kun je naar buiten kijken (grote ramen over de hele breedte en lengte!) en heb je uitzicht op de bergen. Prachtig! De badkamer is klein, maar fijn. Hele grote douchekop (stortdouche). We betaalden 85 euro per nacht met z'n tweeën. Veel geld als je nagaat dat je geen ontbijt krijgt en je niet erg centraal zit. Overal moet je met de metro heen, wat wij niet erg vonden (een weekkaart voor de metro kan handig zíjn!). Maar Hong Kong is nou eenmaal een dure stad, dat weet je van tevoren. Bij aankomst werden we gepusht om onze kamer te upgraden, maar wij hielden voet bij stuk en bleven bij onze kamerkeuze. Na dit 'incident' was de service super!
Tip: Bij aankomt pushen ze je om je kamer te upgraden, omdat je anders geen WiFi hebt en je meer luxe mist. Geloof dit niet! Het is een verkooptruc, onze kamer had alles waarvan de receptioniste zei dat we dat niet zouden krijgen met de standaardkamer.
Orathai P. (Echt)paren Thailand, 10 maart 2012
โรงแรมมาตราฐาน พนักงานใจดี

ใกล้แหล่งของกิน
โรงแรมสะอาดดีคะ ได้มาตฐาน ห้องก้อไม่เล็กนะ กำลังดี เดินไปไหนมาไหนสะดวก
Winkel tip: มีที่ให้เดินจ่ายเงินเยอะคะ ไปมาไม่ไกลใกล้สถานนีรถไฟด้วย
Alfred M. (Echt)paren Netherlands, 25 juni 2011
Prima waar voor je geld, maar matige locatie

Behulpzaam personeel, compleet uitgerust
behulpzaam personeel dat je over wel mee wil helpen en redelijk engels spreekt. de kamers zijn klein maar wel compleet uitgerust, de douchecabine heeft zelfs een heuse stortdouche (dit terwijl hongkong en grote delen van oost-china met watertekorten kampen). gelet op de grootte van de kamer zou ik er ook niet langer dan enkele nachten willen verblijven. de metrostations, ideaal middel van vervoer in de grote chinese steden, liggen wel vrij ver van het hotel op circa 10 minuten lopen.
Joanne C. Gezinnen met oudere kinderen Malaysia, 24 augustus 2015
Good family room with huge bath room.

Good location, free shuttle bus, good staff and free 4G mobile for travellers. We will stay in this hotel again and would recommend to my relatives.
9,7
Rooms were clean and staff are good and helpful. We enjoyed our stay in Dorsette Mongkok HK. No regret in booking this hotel.
Joanne C. Gezinnen met oudere kinderen Malaysia, 24 augustus 2015
Staff helpful and friendly, rooms are clean

Rooms comfort, good location and staff are friendly
9,7
Excellent ! Will definately visit again. Family room awesome ! Free 4G Mobile during our stay.
Christopher S. (Echt)paren Malaysia, 21 augustus 2015
Great stay!

Location,Staff performance & Value for money.
Our stay was great,purposely chose this hotel because nearby to our point of interest. Surrounding is a nice area where you can find food everywhere,transportation wise either take cab or shuttle bus. It is walkable to Mongkok but it will take probably 15-20 minutes. Hotel staffs are very helpful n good at their work,from reception to house keeping all well mannered and friendly. We will definitely come back again on our next visit to Hong Kong.
Rogerio D. Zakelijke reizigers South Africa, 17 augustus 2015
Good value for money

Clean. Price. Location
Very nice place with friendly staff
Ming W. (Echt)paren Singapore, 14 augustus 2015
Comfortable hotel

Service, Room and price
Good
Wei Y. (Echt)paren Singapore, 11 augustus 2015
Reasonable Price

Good Service, Data Phone Provided, Clean
Rapporteer deze beoordeling

Dorsett Mongkok Hong Kong Hong KongDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - SuiteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - SuiteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - LobbyDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - LobbyDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GolfbaanDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - FaciliteitenDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - BadkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - FitnessruimteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - RestaurantDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - OmgevingDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - FaciliteitenDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Executive LoungeDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Executive LoungeDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Executive LoungeDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Nabij openbaar vervoerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - RestaurantDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - BadkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Receptie

Beoordelingen door klanten - Dorsett Mongkok Hong Kong, Hong Kong

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A05