Dorsett Mongkok Hong Kong

No.88 Tai Kok Tsui Road, Kowloon, Tai Kok Tsui, Hong Kong (Bekijk op kaart)

Voorheen : Cosmo Hotel Mongkok
Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Suite Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Receptie Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Omgeving Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Fitnessruimte Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Badkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Badkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Gastenkamer Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Lobby Dorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Lobby
Gebied: Tai Kok Tsui Aantal kamers: 285

7,8
7,4
8,1
8,5
8,1
6,6
Hendrik D. Zakelijke reizigers Netherlands, 12 september 2013
Nieuw, strak en comfortabele kamer

schoon, rustig en goede ligging
5,7
Prima verblijf wel zeer inflexibele met later check-out terwijl het een zakenhotel is
Maarten K. Groepen Netherlands, 20 oktober 2012
Zeer schone en comfortabele kamer

schoon, uitzicht, douche
6,3
Zeer schone en comfortabele kamer. Heerlijk geslapen. Vanuit het bed kun je naar buiten kijken (grote ramen over de hele breedte en lengte!) en heb je uitzicht op de bergen. Prachtig! De badkamer is klein, maar fijn. Hele grote douchekop (stortdouche). We betaalden 85 euro per nacht met z'n tweeën. Veel geld als je nagaat dat je geen ontbijt krijgt en je niet erg centraal zit. Overal moet je met de metro heen, wat wij niet erg vonden (een weekkaart voor de metro kan handig zíjn!). Maar Hong Kong is nou eenmaal een dure stad, dat weet je van tevoren. Bij aankomst werden we gepusht om onze kamer te upgraden, maar wij hielden voet bij stuk en bleven bij onze kamerkeuze. Na dit 'incident' was de service super!
Tip: Bij aankomt pushen ze je om je kamer te upgraden, omdat je anders geen WiFi hebt en je meer luxe mist. Geloof dit niet! Het is een verkooptruc, onze kamer had alles waarvan de receptioniste zei dat we dat niet zouden krijgen met de standaardkamer.
Orathai P. (Echt)paren Thailand, 10 maart 2012
โรงแรมมาตราฐาน พนักงานใจดี

ใกล้แหล่งของกิน
โรงแรมสะอาดดีคะ ได้มาตฐาน ห้องก้อไม่เล็กนะ กำลังดี เดินไปไหนมาไหนสะดวก
Winkel tip: มีที่ให้เดินจ่ายเงินเยอะคะ ไปมาไม่ไกลใกล้สถานนีรถไฟด้วย
Alfred M. (Echt)paren Netherlands, 25 juni 2011
Prima waar voor je geld, maar matige locatie

Behulpzaam personeel, compleet uitgerust
behulpzaam personeel dat je over wel mee wil helpen en redelijk engels spreekt. de kamers zijn klein maar wel compleet uitgerust, de douchecabine heeft zelfs een heuse stortdouche (dit terwijl hongkong en grote delen van oost-china met watertekorten kampen). gelet op de grootte van de kamer zou ik er ook niet langer dan enkele nachten willen verblijven. de metrostations, ideaal middel van vervoer in de grote chinese steden, liggen wel vrij ver van het hotel op circa 10 minuten lopen.
Cheok K. Zakelijke reizigers Macau, 18 december 2014
GOOD
Good
Leong H. (Echt)paren Malaysia, 18 december 2014
awesome location and service

The Hotel Van, Hotel portable wifi phone, and cleanliness
If I ever come back to Hong Kong, I will definitely stay at Dorsett Mongkok Hong Kong Hotel again
Hui H. Gezinnen met jonge kinderen Malaysia, 18 december 2014
Dorsett Double Thumbs Up

Location, Cost & Room
Very good
Felix H. (Echt)paren Indonesia, 18 december 2014
good location

location, free shuttle bus, friendly staff
Wai S. (Echt)paren Malaysia, 17 december 2014
Nice hotel with helpful staff

Good service, got food stall nearby , free shuttle bus to 3 places& so convenient
This hotel is so clean & got a lot of food stall nearby so convenient ... The hotel provided free shuttle bus to 3 places & free 2 bottle of mineral water every day. This hotel also provided a handphone tht we can call to others country & internet tht we can bring along With us during our trip in HK for FREE!!!
Chong L. Individuele reizigers Hong Kong, 16 december 2014
their staff very kind

living condition is good, very comfortable n make me feel it home

Dorsett Mongkok Hong Kong Hong KongDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - SuiteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - ReceptieDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - OmgevingDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - FitnessruimteDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - BadkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - BadkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - GastenkamerDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - LobbyDorsett Mongkok Hong Kong Hong Kong - Lobby

Beoordelingen door klanten - Dorsett Mongkok Hong Kong, Hong Kong