DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station

Oosterdokstraat 4, Amsterdam-Centrum, Amsterdam, Nederland 1011 DK (Bekijk op kaart)

DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Badkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Restaurant DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Restaurant DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/Terras DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Badkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieur DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Receptie DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Badkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer
DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Recreatie-faciliteiten DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieur DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel exterieur DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Restaurant DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/Terras DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/Terras DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieur DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer
Gebied: Amsterdam-Centrum Aantal kamers: 553

8,5
9,0
Maud V. (Echt)paren Netherlands, 14 september 2014
Skylounge

Skylounge, vriendelijk personeel, mooi uitzicht
Super! We hadden een mooie kamer met een fantastisch uitzicht. Fijn bed. Enig minpunt was het vinden van de Parking, slecht aangegeven (niet aangegeven).
George E. (Echt)paren Netherlands, 1 januari 2014
Prima verblijf in een mooi centraal gelegen hotel

Locatie, vriendelijk personeel
wij verbleven hier met oudejaarsavond. Het was druk in het hotel, maar heel gezellig. In - en uitchecken geen heel vlot. Bij aankomst kregen we een warm koekje. Het onbijt kon je in 2 verschillende zalen nuttigen. Wij kozen voor de lounge beneden. Daar was het rustiger, maar ook minder uitgebreid ontbijt. Prima verblijf gehad. Mooi modern hotel , prima kamer, niet al te groot. Apple tv in de kamer.
Marijke T. (Echt)paren Netherlands, 2 december 2012
Prachtige, centrale locatie, veel kleine kamers.

Mooi design, super ontbijt, zeer klantvriendelijk en servicegericht personeel.
Wat een leuk welkom! We kregen een heerlijke warme chocoladekoek. We kregen een zeer kleine kamer toegewezen. Wij vonden de prijs-kwaliteitverhouding van die kamer niet goed. Bij de receptie spraken we onze teleurstelling uit. De zeer klantvriendelijke dame gaf ons een gratis upgrade én liet een fles wijn bezorgen vanwege de verjaardag van mijn partner. Onze nieuwe kamer was in één woord fantastisch! De skyline suite met megagrote ramen en een geweldig uitzicht over het centrum van Amsterdam, het station en het IJ. Grote, comfortabele kamer met een bank, fauteuil, eethoek, kofiiefaciliteiten, een mooie badkamer, apart toilet en een slaapkamer met mooi uitzicht en Apple computer / TV. We hebben genoten! Het was bijna jammer om de stad in te gaan! Het ontbijt was overigens ook fantastisch!
Sightseeing/attracties tip: Het Tassenmuseum, het fotomuseum (Foam) en de schuilkerk Onze Lieve Heer op Solder. Eten op de Zeedijk (Thais / Indonesisch).
Thi P. (Echt)paren Vietnam, 24 februari 2015
nice hotel

location, price,service
good location, price is acceptable, good serviec
Grant W. Zakelijke reizigers South Africa, 21 februari 2015
Excellent Location

Location Location Location
Besides the bad weather, the hotel made things a little brighter. Complimentary breakfast at check in and the friendly staff was a bonus. The hotel is well located and would recommend it to anyone looking to do some walking and sight-seeing in Amsterdam
Sameer G. (Echt)paren India, 16 februari 2015
amazing location and sky bar

location, roof top bar and hospitality
it was pretty good and would recommend it to the other customers.
Gwendolyn C. Zakelijke reizigers Singapore, 30 januari 2015
Great location, compact but cozy room

location, comfortable bed, clean
Jeremy A. Individuele reizigers Singapore, 26 januari 2015
Good location for connections

Beds, facilities and location
Linda J. Gezinnen met oudere kinderen United Kingdom, 18 januari 2015
17 year old daughter and myself

Hotel was very central for station, buses and trams. The hot cookies on arrival and again next day were so tasty was a nice surprise. There was everything required in the room, lots of extra bits .
9,7
Our stay was very enjoyable and have recommended it to a few people already. Certainly value for money.
Lee P. Individuele reizigers Taiwan, 29 december 2014
Perfect hotel for foriger

Great location for treveller
Nice hotel and will decently come again

DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station AmsterdamDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - BadkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - RestaurantDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - RestaurantDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/TerrasDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - BadkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - ReceptieDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - BadkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Recreatie-faciliteitenDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel exterieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - RestaurantDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/TerrasDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/TerrasDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/TerrasDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - BadkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - RestaurantDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel exterieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel exterieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/TerrasDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Restaurant

Beoordelingen door klanten - DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, Amsterdam