DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station

Oosterdokstraat 4, Amsterdam-Centrum, Amsterdam, Nederland 1011 DK (Bekijk kaart)

DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Badkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Restaurant DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Restaurant DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/Terras DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Badkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieur DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Receptie DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Badkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer
DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Recreatie-faciliteiten DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieur DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel exterieur DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Restaurant DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/Terras DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/Terras DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieur DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Gastenkamer
Gebied: Amsterdam-Centrum Aantal kamers: 553

9,0
7,8
Maud V. (Echt)paren Netherlands, 14 september 2014
Skylounge

Skylounge, vriendelijk personeel, mooi uitzicht
Super! We hadden een mooie kamer met een fantastisch uitzicht. Fijn bed. Enig minpunt was het vinden van de Parking, slecht aangegeven (niet aangegeven).
George E. (Echt)paren Netherlands, 1 januari 2014
Prima verblijf in een mooi centraal gelegen hotel

Locatie, vriendelijk personeel
wij verbleven hier met oudejaarsavond. Het was druk in het hotel, maar heel gezellig. In - en uitchecken geen heel vlot. Bij aankomst kregen we een warm koekje. Het onbijt kon je in 2 verschillende zalen nuttigen. Wij kozen voor de lounge beneden. Daar was het rustiger, maar ook minder uitgebreid ontbijt. Prima verblijf gehad. Mooi modern hotel , prima kamer, niet al te groot. Apple tv in de kamer.
Marijke T. (Echt)paren Netherlands, 2 december 2012
Prachtige, centrale locatie, veel kleine kamers.

Mooi design, super ontbijt, zeer klantvriendelijk en servicegericht personeel.
Wat een leuk welkom! We kregen een heerlijke warme chocoladekoek. We kregen een zeer kleine kamer toegewezen. Wij vonden de prijs-kwaliteitverhouding van die kamer niet goed. Bij de receptie spraken we onze teleurstelling uit. De zeer klantvriendelijke dame gaf ons een gratis upgrade én liet een fles wijn bezorgen vanwege de verjaardag van mijn partner. Onze nieuwe kamer was in één woord fantastisch! De skyline suite met megagrote ramen en een geweldig uitzicht over het centrum van Amsterdam, het station en het IJ. Grote, comfortabele kamer met een bank, fauteuil, eethoek, kofiiefaciliteiten, een mooie badkamer, apart toilet en een slaapkamer met mooi uitzicht en Apple computer / TV. We hebben genoten! Het was bijna jammer om de stad in te gaan! Het ontbijt was overigens ook fantastisch!
Sightseeing/attracties tip: Het Tassenmuseum, het fotomuseum (Foam) en de schuilkerk Onze Lieve Heer op Solder. Eten op de Zeedijk (Thais / Indonesisch).
Jeff O. (Echt)paren Malaysia, 9 september 2014
DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Location, Staff & Amenities
The best hotel in the vicinity of Amsterdam Centraal Station. The Front Office staff were attentive, friendly. However, almost all concierge staff are grumpy except one Jeffrey, which is extra helpful.
Kar L. (Echt)paren Singapore, 8 september 2014
Excellent for train traveller

Location, service, and clean room
Though next to central station, sound proof is excellent. Quite and clean room plus the good location. Walking distance to most attractions.
Randy M. Individuele reizigers United States of America, 31 augustus 2014
Great Place to Stay

Location, comfort, accommodations
I had the master terrace suite for the weekend. Great room, there's an east dock looking at the water, and west dock looking at De Wallen (red light district). Not sure if their use to persons of color that aren't part of the help, but that's Europe.
Kin T. Gezinnen met jonge kinderen Hong Kong, 22 augustus 2014
Good Location but small room

Good location, complimentary bottled water and apples, comfortable room
The room is relatively smaller than we expected. However, the room is comfortable and clean.
Diyana R. (Echt)paren Malaysia, 20 augustus 2014
Good location, friendly and helpful staff, clean

Location , comfort and good value for money
It was a good experience staying at the hotel. We went from the airport by train and it was just a short walk from the central station to the hotel. Staff were friendly and love to stay there again on the next visit. Awesome!
Badrol H. (Echt)paren Malaysia, 17 augustus 2014
Great location

Location, accessibilty to public transportation & near main attractions
Excellent base to explore Amsterdam. Near Centraal made it easy to move around. The staff is friendly and helpful.
Tuomas N. Groepen Finland, 17 augustus 2014
Good hotel

rooms, location and service.
9,7

DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station AmsterdamDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - BadkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - RestaurantDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - RestaurantDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/TerrasDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - BadkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - ReceptieDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - BadkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Recreatie-faciliteitenDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel exterieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - RestaurantDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/TerrasDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/TerrasDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/TerrasDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - BadkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - RestaurantDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel exterieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel exterieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Balkon/TerrasDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - GastenkamerDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Hotel interieurDoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Amsterdam - Restaurant

Beoordelingen door klanten - DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, Amsterdam

AS-AGWEB-3B06