Doulos Hotel

112 Gwansu-Dong Jongno-Gu, Jongro / Insadong, Seoel, Zuid-Korea (Bekijk op kaart)

Doulos Hotel Seoel - Hotel exterieur Doulos Hotel Seoel - Badkamer Doulos Hotel Seoel - Lobby Doulos Hotel Seoel - Lobby Doulos Hotel Seoel - Badkamer Doulos Hotel Seoel - Hotel exterieur Doulos Hotel Seoel - Hotel exterieur Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Hotel exterieur Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Badkamer Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Hotel exterieur Doulos Hotel Seoel - Restaurant
Doulos Hotel Seoel - Restaurant Doulos Hotel Seoel - Restaurant Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Restaurant Doulos Hotel Seoel - Restaurant Doulos Hotel Seoel - Lobby Doulos Hotel Seoel - Hotel interieur
Gebied: Jongro / Insadong Aantal kamers: 45

8,4
Alle beoordelingen (1915)
Johanna D. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 12 oktober 2014
Perfect

Perfecte ligging bij veel highlights, metro vlakbij, zeer vriendelijk personeel
We gaan terug naar Seoul en terug naar Doulos Hotel. Sfeervol hotel. Even doorbijten als je aan komt lopen in het achterafstraatje, gewoon doen! Neem de duurdere kamer voor meer ruimte.
Suk I. Groepen Netherlands, 29 september 2012
Goede service, kleine kamers

ligging midden in het centrum, vlakbij de cheonggycheon en insadong. Nette kamers en
We zijn 4 nachten in hotel Doulos verbleven. De kamer die wij hadden geboekt is aan de kleine kant, maar wel netjes en met koelkastje, tv en airco. Er was wifi aanwezig, alleen hebben wij hier mindere ervaring mee, doordat deze niet altijd even goed werkte. De medewerkers deden erg hun best om bij vragen te helpen. Op loopafstand van het hotel bevindt zich een metro en zijn er diverse eetgelegenheden te vinden. Kortom, onze ervaring was positief bij hotel Doulos.
Marco G. (Echt)paren Netherlands, 11 oktober 2011
Prima hotel

Vriendelijke staff, nette kamer
Ons verblijf in het Doulos Hotel is ons uitstekend bevallen. Het hotel ligt verscholen achter een aantal hoge gebouwen en tussen een aantal winkels maar als je het gevonden hebt en binnen komt wacht er een warm welkom door een vriendelijke receptioniste. We voelden ons gelijk thuis in onze kamer, eenvoudig maar warm ingericht en voorzien van alles wat we nodig hadden. 's Ochtends konden we ontbijten in de kelder, in een tot eenvoudig restaurant ingerichte theater. Het buffet bood voldoende keuze voor een lekker ontbijt. Het hotel ligt in een buurt vol restaurants zodat er een overvloed aan mogelijkheden zijn voor de lunch en/of het diner. Alle highlights van Seoul zijn gemakkelijk te bereiken omdat het hotel dicht bij een metrostation en bushaltes ligt en anders kan je een taxi aanhouden. Als wij in de toekomst nog eens naar Seoul gaan zouden wij zeker het Doulos Hotel weer boeken. Mark & Shirley
Sightseeing/attracties tip: - Gyeongbokgung Palace - War Memorial & Museum - Noryangjin Fish Market
Lorcel A. (Echt)paren Philippines, 22 februari 2015
Perfect

Food, Location, Staff
Very great.
Bince D. Gezinnen met jonge kinderen India, 21 februari 2015
Good hotel

nice breakfast, cleanly, friendly staff
During check-in they asked for extra charge for my child even though I called and confirmed that there will be no charge. But managed to convince after a long explanations.So please confirm before you book. Rooms are less spacious. Park8ng not available. All other facilities are very good.. decent staff.. good location..
Ida L. (Echt)paren Singapore, 15 februari 2015
Comfortable stay

Good Location, comfortable stay, nice staffs (can speak good English)
Cheng H. Individuele reizigers Singapore, 15 februari 2015
surprisingly good stay

centrally located, quiet place, good wifi
Was doubtful when it was rated fantastic, but it proves to be correct. Although the location of the hotel was hard to find initially but it was centrally located just between GwangJang market and Insadong. Walk slightly longer after GwangJang market to reach Dongdaemun. The Jongno 3 line 1 subway is near within 2 mins walk and the hotel has an amazing breakfast area. Give it a try if you are visiting Seoul.
Panyawut T. Groepen Thailand, 9 februari 2015

Very good!
Lai C. (Echt)paren Hong Kong, 28 januari 2015
Near bus station. Airport bus and subway

Near bus station. Airport bus and subway

Doulos Hotel SeoelDoulos Hotel Seoel - Hotel exterieurDoulos Hotel Seoel - BadkamerDoulos Hotel Seoel - LobbyDoulos Hotel Seoel - LobbyDoulos Hotel Seoel - BadkamerDoulos Hotel Seoel - Hotel exterieurDoulos Hotel Seoel - Hotel exterieurDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - Hotel exterieurDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - BadkamerDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - Hotel exterieurDoulos Hotel Seoel - RestaurantDoulos Hotel Seoel - RestaurantDoulos Hotel Seoel - RestaurantDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - RestaurantDoulos Hotel Seoel - RestaurantDoulos Hotel Seoel - LobbyDoulos Hotel Seoel - Hotel interieur

Beoordelingen door klanten - Doulos Hotel, Seoel

AS-AGWEB-3A04