Doulos Hotel

112 Gwansu-Dong Jongno-Gu, Jongro / Insadong, Seoel, Zuid-Korea (Bekijk op kaart)

Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Badkamer Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Buffet Doulos Hotel Seoel - Buffet Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten
Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Restaurant Doulos Hotel Seoel - Lobby Doulos Hotel Seoel - Lobby Doulos Hotel Seoel - Hotel interieur Doulos Hotel Seoel - Hotel exterieur Doulos Hotel Seoel - Hotel exterieur Doulos Hotel Seoel - Hotel exterieur Doulos Hotel Seoel - Hotel exterieur
Gebied: Jongro / Insadong Aantal kamers: 45

Fantastisch

uit 1972 beoordelingen

8,5
8,6
Alle beoordelingen (1972)
Johanna D. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 12 oktober 2014
Perfect

Perfecte ligging bij veel highlights, metro vlakbij, zeer vriendelijk personeel
We gaan terug naar Seoul en terug naar Doulos Hotel. Sfeervol hotel. Even doorbijten als je aan komt lopen in het achterafstraatje, gewoon doen! Neem de duurdere kamer voor meer ruimte.
Suk I. Groepen Netherlands, 29 september 2012
Goede service, kleine kamers

ligging midden in het centrum, vlakbij de cheonggycheon en insadong. Nette kamers en
We zijn 4 nachten in hotel Doulos verbleven. De kamer die wij hadden geboekt is aan de kleine kant, maar wel netjes en met koelkastje, tv en airco. Er was wifi aanwezig, alleen hebben wij hier mindere ervaring mee, doordat deze niet altijd even goed werkte. De medewerkers deden erg hun best om bij vragen te helpen. Op loopafstand van het hotel bevindt zich een metro en zijn er diverse eetgelegenheden te vinden. Kortom, onze ervaring was positief bij hotel Doulos.
Marco G. (Echt)paren Netherlands, 11 oktober 2011
Prima hotel

Vriendelijke staff, nette kamer
Ons verblijf in het Doulos Hotel is ons uitstekend bevallen. Het hotel ligt verscholen achter een aantal hoge gebouwen en tussen een aantal winkels maar als je het gevonden hebt en binnen komt wacht er een warm welkom door een vriendelijke receptioniste. We voelden ons gelijk thuis in onze kamer, eenvoudig maar warm ingericht en voorzien van alles wat we nodig hadden. 's Ochtends konden we ontbijten in de kelder, in een tot eenvoudig restaurant ingerichte theater. Het buffet bood voldoende keuze voor een lekker ontbijt. Het hotel ligt in een buurt vol restaurants zodat er een overvloed aan mogelijkheden zijn voor de lunch en/of het diner. Alle highlights van Seoul zijn gemakkelijk te bereiken omdat het hotel dicht bij een metrostation en bushaltes ligt en anders kan je een taxi aanhouden. Als wij in de toekomst nog eens naar Seoul gaan zouden wij zeker het Doulos Hotel weer boeken. Mark & Shirley
Sightseeing/attracties tip: - Gyeongbokgung Palace - War Memorial & Museum - Noryangjin Fish Market
Dorothy L. (Echt)paren United States of America, 8 mei 2015
very good

location cleaness speak English
9,7
Excellent
Zalvika S. (Echt)paren Indonesia, 6 mei 2015
great located hotel

clean, quiet and good location
I stayed for 5 nights in this hotel with my husband after read reviews. And yes, the hotel is great as what most reviewers say. We upgraded our room so that we can get bigger one, we pay additional around usd 10 per night which is worth it. You can find many restaurants, street foods, various stores only within walking distance. The breakfast is average, but equivalent to 3 stars hotel. I will definitely recommend this hotel to my friend when they want to visit Seoul!
Quin G. Zakelijke reizigers United States of America, 28 april 2015
excellent value

price, service, location
Hyejin H. (Echt)paren South Korea, 24 april 2015
Easy to go anywhere, good service !

Good location, good service, reasonable price
The room was really tiny and old but the service was great and location aswell! Good overall!
재윤 한. (Echt)paren South Korea, 20 april 2015
It was so great to have stayed in the hotel for

Convenience, cleanness, and hospitalitiy
Tak W. (Echt)paren Australia, 17 april 2015
Nice stay

Clean, convenient and helpful staff
9,7
Andilim M. Gezinnen met jonge kinderen Indonesia, 14 april 2015
Good location

Good location, staf helpfull, good breakfast
Near with station and bus stop also near insadong market

Doulos Hotel SeoelDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - BadkamerDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - BuffetDoulos Hotel Seoel - BuffetDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - RestaurantDoulos Hotel Seoel - LobbyDoulos Hotel Seoel - LobbyDoulos Hotel Seoel - Hotel interieurDoulos Hotel Seoel - Hotel exterieurDoulos Hotel Seoel - Hotel exterieurDoulos Hotel Seoel - Hotel exterieurDoulos Hotel Seoel - Hotel exterieur

Beoordelingen door klanten - Doulos Hotel, Seoel

AS-AGWEB-3B03