Doulos Hotel

112 Gwansu-Dong Jongno-Gu, Jongro / Insadong, Seoel, Zuid-Korea (Bekijk op kaart)

Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Gastenkamer Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Badkamer Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Buffet Doulos Hotel Seoel - Buffet Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten
Doulos Hotel Seoel - Faciliteiten Doulos Hotel Seoel - Restaurant Doulos Hotel Seoel - Lobby Doulos Hotel Seoel - Lobby Doulos Hotel Seoel - Hotel interieur Doulos Hotel Seoel - Hotel exterieur Doulos Hotel Seoel - Hotel exterieur Doulos Hotel Seoel - Hotel exterieur Doulos Hotel Seoel - Hotel exterieur
Gebied: Jongro / Insadong Aantal kamers: 45

8,2
8,5
8,2
8,5
Alle beoordelingen (1985)
Rusmianti P. (Echt)paren Indonesia, 15 mei 2015
standard

kigging dicht bij metro halte, prijs, personeel
5,7
minder goed ervaring want de 1e nacht was de airco werk niet dus heel erg warm in de kamer, de 2e nacht was de airco gemaakt maar te koud en niet kan instellen. Daardoor werd ik ziek door de airco die niet kan instellen. Te warm en te koud in de kamer.
Johanna D. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 12 oktober 2014
Perfect

Perfecte ligging bij veel highlights, metro vlakbij, zeer vriendelijk personeel
We gaan terug naar Seoul en terug naar Doulos Hotel. Sfeervol hotel. Even doorbijten als je aan komt lopen in het achterafstraatje, gewoon doen! Neem de duurdere kamer voor meer ruimte.
Suk I. Groepen Netherlands, 29 september 2012
Goede service, kleine kamers

ligging midden in het centrum, vlakbij de cheonggycheon en insadong. Nette kamers en
We zijn 4 nachten in hotel Doulos verbleven. De kamer die wij hadden geboekt is aan de kleine kant, maar wel netjes en met koelkastje, tv en airco. Er was wifi aanwezig, alleen hebben wij hier mindere ervaring mee, doordat deze niet altijd even goed werkte. De medewerkers deden erg hun best om bij vragen te helpen. Op loopafstand van het hotel bevindt zich een metro en zijn er diverse eetgelegenheden te vinden. Kortom, onze ervaring was positief bij hotel Doulos.
Marco G. (Echt)paren Netherlands, 11 oktober 2011
Prima hotel

Vriendelijke staff, nette kamer
Ons verblijf in het Doulos Hotel is ons uitstekend bevallen. Het hotel ligt verscholen achter een aantal hoge gebouwen en tussen een aantal winkels maar als je het gevonden hebt en binnen komt wacht er een warm welkom door een vriendelijke receptioniste. We voelden ons gelijk thuis in onze kamer, eenvoudig maar warm ingericht en voorzien van alles wat we nodig hadden. 's Ochtends konden we ontbijten in de kelder, in een tot eenvoudig restaurant ingerichte theater. Het buffet bood voldoende keuze voor een lekker ontbijt. Het hotel ligt in een buurt vol restaurants zodat er een overvloed aan mogelijkheden zijn voor de lunch en/of het diner. Alle highlights van Seoul zijn gemakkelijk te bereiken omdat het hotel dicht bij een metrostation en bushaltes ligt en anders kan je een taxi aanhouden. Als wij in de toekomst nog eens naar Seoul gaan zouden wij zeker het Doulos Hotel weer boeken. Mark & Shirley
Sightseeing/attracties tip: - Gyeongbokgung Palace - War Memorial & Museum - Noryangjin Fish Market
Lindsay B. (Echt)paren United Kingdom, 28 mei 2015
great value

very nice treatment at check in, very clean and quite room with a very good breakfast buffet
Kathy T. Gezinnen met oudere kinderen Singapore, 19 mei 2015
Efficient staff

Clean floors n toilets
3,3
Very Good though rooms are small n checkin times too strict
Kathy T. Gezinnen met oudere kinderen Singapore, 19 mei 2015
Good stay and value for money

Counter staff are friendly and ability to speak english, breakfast spread is just nice and quality is above average
9,7
Pleasant and enjoyable
Lindsay B. Zakelijke reizigers United Kingdom, 15 mei 2015
Great value in Jongno

Very helpfull staff, Nice breakfast and good location.
Dorothy L. (Echt)paren United States of America, 8 mei 2015
very good

location cleaness speak English
9,7
Excellent
Zalvika S. (Echt)paren Indonesia, 6 mei 2015
great located hotel

clean, quiet and good location
I stayed for 5 nights in this hotel with my husband after read reviews. And yes, the hotel is great as what most reviewers say. We upgraded our room so that we can get bigger one, we pay additional around usd 10 per night which is worth it. You can find many restaurants, street foods, various stores only within walking distance. The breakfast is average, but equivalent to 3 stars hotel. I will definitely recommend this hotel to my friend when they want to visit Seoul!
Rapporteer deze beoordeling

Doulos Hotel SeoelDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - GastenkamerDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - BadkamerDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - BuffetDoulos Hotel Seoel - BuffetDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - FaciliteitenDoulos Hotel Seoel - RestaurantDoulos Hotel Seoel - LobbyDoulos Hotel Seoel - LobbyDoulos Hotel Seoel - Hotel interieurDoulos Hotel Seoel - Hotel exterieurDoulos Hotel Seoel - Hotel exterieurDoulos Hotel Seoel - Hotel exterieurDoulos Hotel Seoel - Hotel exterieur

Beoordelingen door klanten - Doulos Hotel, Seoel

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B03