Elmi Hotel

8,1
7,5
7,9
Alfons C. (Echt)paren Netherlands, 30 mei 2015
Mijn favoriet hotel in soerabaya

De ontbijt, hygiene, personeels
Het is de beste hotel van ons als wij naar Soerabaya komen. Alleen 1 punt die verbetert moet zijn is de WIFI is zo zwaak in de slaap kamers en in de gangen. Alleen ietsje sterker in de loby.
Francisca T. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 14 mei 2015
Prima hotel.

Goede ligging. Vriendelijk personeel en ontbijt is prima, veel keuze.
Dit is de 2e keer, dat wij hier verblijven. En we zullen zeker nog terugkomen. Ook zeker aan anderen aan te bevelen. Prima verblijf.
Irawati P. (Echt)paren Netherlands, 20 februari 2015
Elmi

prijs kwaliteits verhouding. vriendelijke staf. goede ontbijt.Uitste kend
Uitstekend een aanrader.
Richard M. Individuele reizigers Netherlands, 1 april 2014
redelijk hotel

goed gelegen, internet snel.
Bernadette M. (Echt)paren Netherlands, 13 november 2012
Lekker hotel met goed ontbijt

Hagelslag bij het ontbijt ( haha)
Ik had wat kritische reacties gelezen, maar ten onrechte wat mij betreft. Rustig hotel, lekker zwembad, goed ontbijt met heeeele lekkere koffie ( is moeilijk te krijgen in azie). Kortom wij hebben een fijne tijd gehad.
Winkel tip: In de directe omgeving 2 grote shoppingmalls, je kan je dus uitleven op dat terrein.
Tik O. (Echt)paren Netherlands, 25 augustus 2012
Oud hotel

dichtbij stad
Het hotel is wat gedateerd en heeft een grondige renovatie nodig, het plafond ziet er slecht uit, kamer is voldoende ruim
Jozef B. (Echt)paren Netherlands, 28 maart 2012
Leuk hotel en service met een gliml. &primaLocatie

locatie is prima en is op loopafstand van de TP en andere winkels
Prima verblijf; personeel is vriendelijk en behulpzaam; het eten is gevarieerd en lekker; live muziek is ook prima en is tevens sfeerbevorderend. wat wij missen is onze seniorkok die tijdens ons vorig verblijf ons elke keer ons verraste met zijn vriendelijkheid en ons uitlegde over de herkomst van de gerechten en ons vriendelijk bejegende. Dit punt is alleen als meerwaarde van ons verblijf in dit hotel. Het gaat niet ten koste van de andere koks en personeel. Dit is een persoonlijke noot van ons.
Tip: alles is in de buurt te verkrijgen. Alleen 1 minpunt dat ligt niet direct aan het hotel. De taxi kan weleens oneerlijke meterstanden weergeven zodat je meer moet gaan betalen voor een rit. Toevallig was dit de Blue Bird. Wellicht zou als hotel deze maatschappijen kunnen benaderen om eerlijk en klantvriendelijk te zijn voor uw gasten waardoor het verblijf alleen maar wordt veraangenaamd. Dus geen irritaties meer wegens oneerlijk gedrag. Nogmaals dit is een upgrading van jullie service
Tiurma R. Zakelijke reizigers Indonesia, 24 november 2015
clean

clean and kindly
i was confused to find the hotel, because name of this hotel not appear on road for new comer like me must be difficult to get. all things of inside room, mostly too old style but clean and air conditioner too cold. overall good and good location after get this hotel
Putu M. (Echt)paren United States of America, 20 november 2015
Awsome place felt like home away from home

The staff and clenliness and the breakfastbuffet
Awsome stay willchoose over any other major hotels
Hafizhah H. Zakelijke reizigers Indonesia, 13 oktober 2015
Nice ,,, value money ,,

Value money ,,, good food ,, nice staff
Good
1 - 7 van 7 beoordelingen
Elmi Hotel SurabayaElmi Hotel Surabaya - GastenkamerElmi Hotel Surabaya - GastenkamerElmi Hotel Surabaya - BadkamerElmi Hotel Surabaya - BadkamerElmi Hotel Surabaya - GastenkamerElmi Hotel Surabaya - GastenkamerElmi Hotel Surabaya - BadkamerElmi Hotel Surabaya - GastenkamerElmi Hotel Surabaya - VergaderruimteElmi Hotel Surabaya - GastenkamerElmi Hotel Surabaya - Hotel exterieurElmi Hotel Surabaya - GastenkamerElmi Hotel Surabaya - GastenkamerElmi Hotel Surabaya - BadkamerElmi Hotel Surabaya - ZwembadElmi Hotel Surabaya - GastenkamerElmi Hotel Surabaya - GastenkamerElmi Hotel Surabaya - GastenkamerElmi Hotel Surabaya - GastenkamerElmi Hotel Surabaya - GastenkamerElmi Hotel Surabaya - Gastenkamer

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.