Emperor Hotel

51 Rua de Xangai, Macau City, Macau (Bekijk kaart)

Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Suite Emperor Hotel Macau - Badkamer Emperor Hotel Macau - Hotel interieur Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Suite Emperor Hotel Macau - Badkamer Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Bar/Lounge Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Suite Emperor Hotel Macau - Badkamer Emperor Hotel Macau - Hotel interieur
Emperor Hotel Macau - Hotel interieur Emperor Hotel Macau - Hotel interieur Emperor Hotel Macau - Lobby Emperor Hotel Macau - Receptie Emperor Hotel Macau - Hotel exterieur Emperor Hotel Macau - Restaurant Emperor Hotel Macau - Restaurant Emperor Hotel Macau - Restaurant Emperor Hotel Macau - Gastenkamer
Gebied: Macau City Aantal kamers: 390

7,5
8,0
7,2
7,4
6,4
S H. (Echt)paren Netherlands, 6 november 2011
Aardig hotel voor je geld

Centraal gelegen
Centraal gelegen locatie, tussen haven en centrum. Kamers zijn groot genoeg. Goede LCD in de kamer. Badkamer is normaal schoon. De Shampoo en de douche gel zijn van slechte kwaliteit. De Matras mag iets zachter zijn. Ontbreek een middelgroot hand- of baddoek. Personeel spreekt kantonees en engels. Afrekenen check-out duurt een beetje lang.
Pier S. (Echt)paren Netherlands, 20 juli 2011
Redelijk hotel

ligging in centrum
macau is een rustige stad vooral aardig vanwege de casino's. verder niet veel te doen.
Yvo M. Zakelijke reizigers Netherlands, 6 maart 2010
oke voor prijs

lokatie
top lokatie, andere hotels zijn zeker dubbel zo duur. Wel erg chinees, en vraag me wel eens af of ze buitenlanders wel aardig vinden, of dat ze gewoon zo bot tegen iedereen doen. Heb ook in andere hotels geslapen in Macua en vond de staff overal gruwelijk. Zal als ik de lotto niet win, wel weer hier terug keren,ik hoop dat ik mijn 500 bonus punten al binnen heb, ik moet 50 woorden schrijven om die punten te halen, heb nog geen idee waar ik die rot punten voor nodig heb, Mijn best weer gedaan.
Joep V. Groepen Netherlands, 31 oktober 2009
Gemiddeld hotel

Ruime kamer Goede locatie
Emperor hotel is een hotel voor een redelijke prijs. Wij hadden met 3 personen een kamer. Het 3e bed werd er later bij gezet en was erg klein dus dit was zeker een minpunt. Ook was de vloer in de kamer erg vies, veel haren op de grond. Het personeel was wel vriendelijk en de kamer was ruim.
Freddy L. Zakelijke reizigers Belgium, 30 maart 2009
Zeer goede keuze !

De ligging Mooie kamers zeer verzorcht
Het hotel ligt op een 15 min.van de luchthaven,in het midden van alle grote Casino's. De kamers zijn zeer comfortabel en het bed is van goede kwaliteit. De receptie is bereid je te helpen met al je vragen. Ik zal dit zeker aanbevelen aan iedereen,en ga zeker terug bij mijn volgend bezoek !
Sightseeing/attracties tip: Op wandel afstand van alle beziens-waardigheden !
Wannapan P. Groepen Thailand, 28 september 2014
Good room, Good service

Service
It's so comfortably
Ho S. (Echt)paren Macau, 26 september 2014

close convenience clean
Carl V. (Echt)paren Australia, 22 september 2014
would not recommend to my worst enemy
2,7
shocking shocking hotel for the price. poor service as soon as i entered. room service had to order twice as they lost my order .western buffet absolutely poor quality
Tuan Y. (Echt)paren Malaysia, 21 september 2014
Good location

Location, room amenities and shuttle service.
5,7
It was okay, the price was pretty high as it was a Saturday. For that amount I could have gotten a five star hotel with better location and room standard.
Somporn -. Groepen Thailand, 19 september 2014
location

location, breakfast, near all casinos
everything is ok , breakfast is good , hotel near all casinos

Emperor Hotel MacauEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - SuiteEmperor Hotel Macau - BadkamerEmperor Hotel Macau - Hotel interieurEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - SuiteEmperor Hotel Macau - BadkamerEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - Bar/LoungeEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - SuiteEmperor Hotel Macau - BadkamerEmperor Hotel Macau - Hotel interieurEmperor Hotel Macau - Hotel interieurEmperor Hotel Macau - Hotel interieurEmperor Hotel Macau - LobbyEmperor Hotel Macau - ReceptieEmperor Hotel Macau - Hotel exterieurEmperor Hotel Macau - RestaurantEmperor Hotel Macau - RestaurantEmperor Hotel Macau - RestaurantEmperor Hotel Macau - Gastenkamer

AS-AGWEB-3B03