Emperor Hotel

51 Rua de Xangai, Macau City, Macau (Bekijk op kaart)

Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Suite Emperor Hotel Macau - Badkamer Emperor Hotel Macau - Hotel interieur Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Suite Emperor Hotel Macau - Badkamer Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Bar/Lounge Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Suite Emperor Hotel Macau - Badkamer
Emperor Hotel Macau - Hotel interieur Emperor Hotel Macau - Hotel interieur Emperor Hotel Macau - Restaurant Emperor Hotel Macau - Restaurant Emperor Hotel Macau - Restaurant Emperor Hotel Macau - Hotel exterieur Emperor Hotel Macau - Lobby Emperor Hotel Macau - Lobby Emperor Hotel Macau - Vergaderruimte Emperor Hotel Macau - Spa Emperor Hotel Macau - Gastenkamer Emperor Hotel Macau - Gastenkamer
Gebied: Macau City Aantal kamers: 390

7,5
8,0
7,2
7,4
6,4
S H. (Echt)paren Netherlands, 6 november 2011
Aardig hotel voor je geld

Centraal gelegen
Centraal gelegen locatie, tussen haven en centrum. Kamers zijn groot genoeg. Goede LCD in de kamer. Badkamer is normaal schoon. De Shampoo en de douche gel zijn van slechte kwaliteit. De Matras mag iets zachter zijn. Ontbreek een middelgroot hand- of baddoek. Personeel spreekt kantonees en engels. Afrekenen check-out duurt een beetje lang.
Pier S. (Echt)paren Netherlands, 20 juli 2011
Redelijk hotel

ligging in centrum
macau is een rustige stad vooral aardig vanwege de casino's. verder niet veel te doen.
Yvo M. Zakelijke reizigers Netherlands, 6 maart 2010
oke voor prijs

lokatie
top lokatie, andere hotels zijn zeker dubbel zo duur. Wel erg chinees, en vraag me wel eens af of ze buitenlanders wel aardig vinden, of dat ze gewoon zo bot tegen iedereen doen. Heb ook in andere hotels geslapen in Macua en vond de staff overal gruwelijk. Zal als ik de lotto niet win, wel weer hier terug keren,ik hoop dat ik mijn 500 bonus punten al binnen heb, ik moet 50 woorden schrijven om die punten te halen, heb nog geen idee waar ik die rot punten voor nodig heb, Mijn best weer gedaan.
Joep V. Groepen Netherlands, 31 oktober 2009
Gemiddeld hotel

Ruime kamer Goede locatie
Emperor hotel is een hotel voor een redelijke prijs. Wij hadden met 3 personen een kamer. Het 3e bed werd er later bij gezet en was erg klein dus dit was zeker een minpunt. Ook was de vloer in de kamer erg vies, veel haren op de grond. Het personeel was wel vriendelijk en de kamer was ruim.
Freddy L. Zakelijke reizigers Belgium, 30 maart 2009
Zeer goede keuze !

De ligging Mooie kamers zeer verzorcht
Het hotel ligt op een 15 min.van de luchthaven,in het midden van alle grote Casino's. De kamers zijn zeer comfortabel en het bed is van goede kwaliteit. De receptie is bereid je te helpen met al je vragen. Ik zal dit zeker aanbevelen aan iedereen,en ga zeker terug bij mijn volgend bezoek !
Sightseeing/attracties tip: Op wandel afstand van alle beziens-waardigheden !
Keng G. Individuele reizigers Malaysia, 27 oktober 2014
Fantastic location and room

Room is comfortable but poor room Internet connection
Very good but Internet wifi with bad condition from room
Hao W. Groepen United States of America, 24 oktober 2014
Excellent business hotel in Macau

Great meeting room facility for our event, the decent room (Executive), and the helpfulness of the staff
Excellent stay. Looking forward to our next event here again!
Ka G. Groepen Malaysia, 24 oktober 2014
Overall is OK

Easy access, friendly staff, value for money
overall, everything is find and met our needs for our stay in Macau. the only thing that I have a bit a of concern is the toilet/bathroom. A bit small and the water spilled everywhere when shower in the bathtub. Value for money, definitely is a good choice.
Hao W. Groepen United States of America, 23 oktober 2014
Decent business hotel

Great conference facility, decent room (executive), helpfulness of staff
Sue Y. (Echt)paren Singapore, 20 oktober 2014
Normal Stay

Location, Lower Value

Emperor Hotel MacauEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - SuiteEmperor Hotel Macau - BadkamerEmperor Hotel Macau - Hotel interieurEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - SuiteEmperor Hotel Macau - BadkamerEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - Bar/LoungeEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - SuiteEmperor Hotel Macau - BadkamerEmperor Hotel Macau - Hotel interieurEmperor Hotel Macau - Hotel interieurEmperor Hotel Macau - RestaurantEmperor Hotel Macau - RestaurantEmperor Hotel Macau - RestaurantEmperor Hotel Macau - Hotel exterieurEmperor Hotel Macau - LobbyEmperor Hotel Macau - LobbyEmperor Hotel Macau - VergaderruimteEmperor Hotel Macau - SpaEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - GastenkamerEmperor Hotel Macau - Hotel interieur