Everyday Smart Hotel

Jl. Patih Jelantik Block Etnic No. 12, Kuta / Tuban, Bali, Indonesië (Bekijk op kaart)

Everyday Smart Hotel Bali - Gastenkamer Everyday Smart Hotel Bali - Receptie Everyday Smart Hotel Bali - Gastenkamer Everyday Smart Hotel Bali - Hotel interieur Everyday Smart Hotel Bali - Hotel exterieur Everyday Smart Hotel Bali - Hotel exterieur Everyday Smart Hotel Bali - Hotel exterieur Everyday Smart Hotel Bali - Restaurant Everyday Smart Hotel Bali - Lobby Everyday Smart Hotel Bali - Lobby Everyday Smart Hotel Bali - Gastenkamer Everyday Smart Hotel Bali - Badkamer Everyday Smart Hotel Bali - Receptie Everyday Smart Hotel Bali - Restaurant Everyday Smart Hotel Bali - Eten en drinken Everyday Smart Hotel Bali - Restaurant
Everyday Smart Hotel Bali - Eten en drinken Everyday Smart Hotel Bali - Gastenkamer Everyday Smart Hotel Bali - Receptie Everyday Smart Hotel Bali - Hotel interieur Everyday Smart Hotel Bali - Hotel exterieur Everyday Smart Hotel Bali - Gastenkamer Everyday Smart Hotel Bali - Restaurant Everyday Smart Hotel Bali - Hotel exterieur Everyday Smart Hotel Bali - Eten en drinken Everyday Smart Hotel Bali - Restaurant Everyday Smart Hotel Bali - Hotel exterieur Everyday Smart Hotel Bali - Restaurant
Gebied: Kuta / Tuban Aantal kamers: 66

7,0

7,4
6,8
7,0
7,1
5,9
Patricia P. (Echt)paren Netherlands, 29 juni 2013
Een prima verblijf voor weinig geld

Snelle internet, comfortabele bed, heerlijk eten en zeer centraal gelegen van Kuta
Ons verblijf was prima. Enige nadeel was dat we een twin bed kregen, omdat alles bezet was. De kamers zijn zeer klein en niet echt schoon. Het zag er op sommige stukken beschimmeld uit en er liepen mieren zelfs op de bedden! Verder ligt het hotel wel van alles dichtbij gelegen. O.a. Het strand, restaurants, uitgaansleven en winkels. Personelen zijn zeer aardig en vriendelijk. Als er iets wordt je meteen geholpen. Voor een laag budget is dit wel een prima hotel. Wij hebben ondanks dat het klein en niet echt schoon was een fijn verblijf gehad!
Ymkje S. (Echt)paren Netherlands, 21 mei 2013
klein, erg schoon

schoon, goedkoop, rustige omgeving
Roos S. (Echt)paren Netherlands, 12 mei 2013
Gezellig knus hotel

Lift aanwezig, redelijk goed ontbijt, wasservice aanwezig.
Het verblijf in Everyday Smart Hotel is goed bevallen voor ons. Het ontbijt was redelijk. `s avonds kon je er ook nog dineren voor weinig geld. De winkels zijn 10 min. met de taxi.Ook is er een grote mall in de buurt. De kamers zijn klein maar schoon.
Dorien B. (Echt)paren Belgium, 22 februari 2013
Goed bed, goed internet

Bed en internet
Kan ik niet zoveel over vertellen. Enkel gebruikt om een korte nacht door te brengen. Kamer was proper, rustig, goeie douche, vriendelijk personeel. Niet zo heel ver van Kuta centrum, maar toch taxi nodig.
Rene H. (Echt)paren Netherlands, 20 november 2012
groot schoon en goed nachtleven

dicht bij strand
heerlijk relaxen op strand,goed uitgaan,slecht ontbijt. Hotel verder prima in orde
Andy B. Individuele reizigers Netherlands, 25 mei 2012
Netjes schoon maar klein

Schoon goede airco en elke dag schone handdoeken en water
Geboekt via Agoda. Schoon netjes en verzorgd hotel net buiten het centrum van Kuta. Vriendelijk personeel en zeer schoon. Kamer wat klein maar de service en elke dag 2 flesjes water van het hotel helemaal prima! En dit voor maar 23 euro per nacht! Tip: aan de overkant van het hotel kun je lekker eten bij Mbok Limbok!
Restaurant tip: Tip: aan de overkant van het hotel kun je lekker eten bij Mbok Limbok!
Robertus L. Individuele reizigers Netherlands, 22 april 2012
Leuk hotel en service met een glimlach

heel schoon hotel rustige omgeving goede service
ik heb 12 dagen geboekt via agoda ik zou daarna 5 dagen naar kuta zelf gaan maar niet gedaan hebt nog 5dagen bij geboekt omdat het mij prima bevallen was en de afstand tot Kuta wel mee viel 15min lopen en nu wis ik wat ik had een super schoon Hotel echt tevreden een echte aanrader........
Uitgaansleven tip: op 15 min lopen ben je in de winkelstraat jalan legian en vandaar uit ben je zo Kuta pantai en alle cafe"s enzv.
Gijsbertus V. (Echt)paren Netherlands, 10 januari 2012
leuk schoon modern hotel

dicht bij het centrum van kuta
9,7
leuk hotel erg schoon voor indonesie alleen de kamers waren erg klein maar voor toeristen als wij is dat geen probleem wij willen dit hotel dan ook aanraden voor een verblijf in kuta. voor ons een 10 met een grffel. lekker ontbijt. goede lunch avond eten was wat minder maar in kuta kun je eten wat je wil en waar je wil leuk staff en heeeeel vriendelijk,dicht bij centrum kuta taxi binnen 5 min voor trips overal naar toe
Winkel tip: kleine shopping mall vlakbij en het centrum 10 minuten lopen ongeveer
Ruud N. (Echt)paren Netherlands, 20 december 2011
Zeer fraai hotel, goed verzorgt

Dicht bij winkels
Bij aankomst, en vriendelijk en prettig ontvangst. Nemen de tijd voor je om alles goed uit te leggen, en waar iets te vinden is. Kamers beetje krap, maar alles is toch aanwezig, kamers zijn goed ingericht (zeer goed bed (Boxspring, en erg schoon. Badkamer, ruim en schoon. Prima hotel
Eunike Y. (Echt)paren Indonesia, 8 december 2014
good

helpful staff, not far from kuta, quiet
pleasant

Everyday Smart Hotel BaliEveryday Smart Hotel Bali - GastenkamerEveryday Smart Hotel Bali - ReceptieEveryday Smart Hotel Bali - GastenkamerEveryday Smart Hotel Bali - Hotel interieurEveryday Smart Hotel Bali - Hotel exterieurEveryday Smart Hotel Bali - Hotel exterieurEveryday Smart Hotel Bali - Hotel exterieurEveryday Smart Hotel Bali - RestaurantEveryday Smart Hotel Bali - LobbyEveryday Smart Hotel Bali - LobbyEveryday Smart Hotel Bali - GastenkamerEveryday Smart Hotel Bali - BadkamerEveryday Smart Hotel Bali - ReceptieEveryday Smart Hotel Bali - RestaurantEveryday Smart Hotel Bali - Eten en drinkenEveryday Smart Hotel Bali - RestaurantEveryday Smart Hotel Bali - Eten en drinkenEveryday Smart Hotel Bali - GastenkamerEveryday Smart Hotel Bali - ReceptieEveryday Smart Hotel Bali - Hotel interieurEveryday Smart Hotel Bali - Hotel exterieurEveryday Smart Hotel Bali - GastenkamerEveryday Smart Hotel Bali - RestaurantEveryday Smart Hotel Bali - Hotel exterieurEveryday Smart Hotel Bali - Eten en drinkenEveryday Smart Hotel Bali - RestaurantEveryday Smart Hotel Bali - Hotel exterieurEveryday Smart Hotel Bali - RestaurantEveryday Smart Hotel Bali - LobbyEveryday Smart Hotel Bali - ReceptieEveryday Smart Hotel Bali - GastenkamerEveryday Smart Hotel Bali - Eten en drinkenEveryday Smart Hotel Bali - Hotel interieurEveryday Smart Hotel Bali - Hotel interieurEveryday Smart Hotel Bali - GastenkamerEveryday Smart Hotel Bali - Gastenkamer

AS-AGWEB-3B06