Mijn account (inloggen)

favehotel Denpasar

Jalan Teuku Umar no 175-179, Denpasar, Bali, Indonesië (Bekijk kaart)

favehotel Denpasar Bali - Faciliteiten favehotel Denpasar Bali - Restaurant favehotel Denpasar Bali - Spa favehotel Denpasar Bali - Faciliteiten favehotel Denpasar Bali - Entree favehotel Denpasar Bali - Hotel exterieur favehotel Denpasar Bali - Lobby favehotel Denpasar Bali - Hotel exterieur favehotel Denpasar Bali - Hotel exterieur favehotel Denpasar Bali - Lobby favehotel Denpasar Bali - Eten en drinken favehotel Denpasar Bali - Faciliteiten favehotel Denpasar Bali - Vergaderruimte favehotel Denpasar Bali - Zwembad favehotel Denpasar Bali - Zwembad favehotel Denpasar Bali - Gastenkamer
favehotel Denpasar Bali - Vergaderruimte favehotel Denpasar Bali - Eten en drinken favehotel Denpasar Bali - Faciliteiten favehotel Denpasar Bali - Faciliteiten favehotel Denpasar Bali - Gastenkamer favehotel Denpasar Bali - Eten en drinken favehotel Denpasar Bali - Buffet favehotel Denpasar Bali - Restaurant favehotel Denpasar Bali - Zwembad
Ligging: Denpasar Aantal kamers: 105

7,0

7,2
6,9
7,2
7,1
5,9
Nathalie V. Groepen Netherlands, 16 mei 2012
Vochtig hotel met vieze lakens en badkamer

het zwembad zag er goed uit
Wij hebben hier een nacht verbleven en waren blij dat we weer weg gingen. Vanaf de foto's leek ons dit een aardig hotel, dit viel echter erg tegen. We hadden een kamer zonder ramen die erg vochtig was. Er zaten vlekken in de lakens en het douchegordijn was erg vies. De wc trok niet door (was kapot) en de handdoeken waren oud en versleten. Het ontbijt zag er zo slecht uit dat we er niet van geproefd hebben maar gelijk verder zijn gegaan.
Hulya K. (Echt)paren Netherlands, 9 oktober 2011
Een redelijk stadshotel.

WiFi op kamer.
Niet echt een bijzonder hotel, maar een goede ligging en schone kamer.
Fransiscus V. Individuele reizigers Netherlands, 25 juni 2011
Schoon en modern zakenhotel

Fijn efficient schoon hotel met de starbucks en een zeer goed Chinees restaurant bij de ingang
9,7
Ideaal om aan het einde van de reis in een rustige schone comfortabele hoewel kleine kamer de boel bijelkaar te pakken. Het hotelpersoneel is vriendelijk en efficient. Het zwembad en de tuin zijn aanwezig maar geen gebruik van gemaakt.
Remco V. (Echt)paren Netherlands, 14 oktober 2010
goede service en zeer betaalbaar

locatie, prijs kwaliteit, massage
alleen het restaurant werd verbouwd tijdens ons verblijf
Restaurant tip: pizza hut om de hoek, tevens de coffee bar beneden
Gerardus L. (Echt)paren Netherlands, 12 november 2009
Nieuw hotel

Heel erg schoon. Internetgebruik is gratis
Dit hotel ligt aan een drukke straat met veel verkeer, naar Kuta met de taxi is het 25 minuten Ik zal bij mijn volgend bezoek aan Bali eventueel een andere hotel kiezen niet in Denpasar, meer langs de kust.
Hotel kenmerken tip: Erg schoon hotel
Bambang S. (Echt)paren Indonesia, 25 maart 2014
Nice and good hotel

Close to local market,central location,easy go to airport
9,7
Nice and i can repeat order
Hubert V. Individuele reizigers Netherlands, 10 maart 2014
Fine cheap city hotel

Price / clean / area
Favhotel Denpasar is a very nice hotel for people that are not looking for the top of the bill hotels but prefer the service of a good hotel brand. Favehotel is part of Aston hotels which means that everything is arranged well. Rooms are clean and local staff is behaved. Rooms are simple but you can expect that for this low price. Hotel is located with Starbucks and that means there is always something to do around the hotel. The pool is great.
Priscilla W. Zakelijke reizigers Indonesia, 6 maart 2014
tiny hotel, strategic location.

strategic location , near food court, clean
Good enough. Budget hotel but complete facilities. Suite for business travelers.
Ditta S. Groepen Indonesia, 9 februari 2014
Great!

Near local restaurant, kids pool, good price
This hotel near lots of local restaurants. They also have wifi but the connection is slow. They also have kids playground and pool. The air conditioning in several rooms not that cold, but the staff will be happy to help you.
Edward B. Zakelijke reizigers Indonesia, 1 februari 2014
good

center of denpasar
6,3
okay, cheap hotel near to find food, like to come back again on buisness trip

favehotel Denpasar Bali - Faciliteitenfavehotel Denpasar Bali - Restaurantfavehotel Denpasar Bali - Spafavehotel Denpasar Bali - Faciliteitenfavehotel Denpasar Bali - Entreefavehotel Denpasar Bali - Hotel exterieurfavehotel Denpasar Bali - Lobbyfavehotel Denpasar Bali - Hotel exterieurfavehotel Denpasar Bali - Hotel exterieurfavehotel Denpasar Bali - Lobbyfavehotel Denpasar Bali - Eten en drinkenfavehotel Denpasar Bali - Faciliteitenfavehotel Denpasar Bali - Vergaderruimtefavehotel Denpasar Bali - Zwembadfavehotel Denpasar Bali - Zwembadfavehotel Denpasar Bali - Gastenkamerfavehotel Denpasar Bali - Vergaderruimtefavehotel Denpasar Bali - Eten en drinkenfavehotel Denpasar Bali - Faciliteitenfavehotel Denpasar Bali - Faciliteitenfavehotel Denpasar Bali - Gastenkamerfavehotel Denpasar Bali - Eten en drinkenfavehotel Denpasar Bali - Buffetfavehotel Denpasar Bali - Restaurantfavehotel Denpasar Bali - Zwembad