Flora Creek Deluxe Hotel Apartments

Port Saeed Road, Near Deira City Centre, Deira, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten (Bekijk op kaart)

Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Keuken Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer Flora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer
Gebied: Deira Aantal kamers: 180

8,4
7,1
Maria D. (Echt)paren Netherlands, 3 maart 2014
comfortabel

vriendelijk personeel, uitstekende bedden en schoon
Prima verblijf, met vriendelijk en attent personeel. Goed appartement (misschien wat karig met de handdoeken, maar na vragen meteen aangevuld) met een lekker bed en een schone badkamer met voldoende artikelen.
Leonie V. (Echt)paren Netherlands, 3 november 2012
Super hotel met goede service!

Dichtbij Deira shopping Centre
Wij zijn hier bijna een week geweest en het verblijf was echt fantastisch. Voordat we hierheen gingen zaten we in het Golden Bay Sands hotel, wat alles behalve Golden Bay Sands te noemen was! Vreselijk hotel was dat! Ik ben blij dat we zijn verhuisd naar FLora Creek, vorig jaar zaten we in het Flora Park, dat zit er 5 minuten vandaan. Dit is ook een erg goed complex en even centraal gelegen als Flora Creek. Wij hebben het ontzettend goed naar ons zin gehad in ieder geval! Zeker aan te raden, ook voor families!
Hans B. (Echt)paren Netherlands, 22 oktober 2010
Goed hotel, tussen stad en vliegveld

Goede service, perfecte shuttle-service van en naar het vliegveld in een hotel-auto, ook op " moeilijke" tijden
We werden op een genereuze manier " ge-upgraded" omdat er veel congresgangers in het hotel verbleven. Perfecte service
Adel A. Gezinnen met oudere kinderen Saudi Arabia, 17 juni 2015
good hotel

nice
Adel A. Gezinnen met oudere kinderen Saudi Arabia, 16 juni 2015
good location

location and staff good
Abdulla A. Gezinnen met jonge kinderen United Arab Emirates, 31 mei 2015
The check out is bad

The rooms are great and teh location is fantastic ;
2,3
Arthur C. Zakelijke reizigers Malaysia, 31 mei 2015
Big space and pleasant stay

friendly staff, near to airport and big space
Abdulla A. Gezinnen met jonge kinderen United Arab Emirates, 29 mei 2015

Location, price, comfort
Ummer F. Zakelijke reizigers India, 28 mei 2015
Spacious rooms, Affordable room rents with Agoda

Location, comfort and price

Flora Creek Deluxe Hotel Apartments DubaiFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - KeukenFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Gastenkamer

Beoordelingen door klanten - Flora Creek Deluxe Hotel Apartments, Dubai

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A08