Flora Creek Deluxe Hotel Apartments

Port Saeed Road, Near Deira City Centre, Deira, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Geweldig

8,4
7,1
Maria D. (Echt)paren Netherlands, 3 maart 2014
comfortabel

vriendelijk personeel, uitstekende bedden en schoon
Prima verblijf, met vriendelijk en attent personeel. Goed appartement (misschien wat karig met de handdoeken, maar na vragen meteen aangevuld) met een lekker bed en een schone badkamer met voldoende artikelen.
Leonie V. (Echt)paren Netherlands, 3 november 2012
Super hotel met goede service!

Dichtbij Deira shopping Centre
Wij zijn hier bijna een week geweest en het verblijf was echt fantastisch. Voordat we hierheen gingen zaten we in het Golden Bay Sands hotel, wat alles behalve Golden Bay Sands te noemen was! Vreselijk hotel was dat! Ik ben blij dat we zijn verhuisd naar FLora Creek, vorig jaar zaten we in het Flora Park, dat zit er 5 minuten vandaan. Dit is ook een erg goed complex en even centraal gelegen als Flora Creek. Wij hebben het ontzettend goed naar ons zin gehad in ieder geval! Zeker aan te raden, ook voor families!
Hans B. (Echt)paren Netherlands, 22 oktober 2010
Goed hotel, tussen stad en vliegveld

Goede service, perfecte shuttle-service van en naar het vliegveld in een hotel-auto, ook op " moeilijke" tijden
We werden op een genereuze manier " ge-upgraded" omdat er veel congresgangers in het hotel verbleven. Perfecte service
Arjun B. Zakelijke reizigers India, 21 mei 2016
Abdulla A. Gezinnen met jonge kinderen United Arab Emirates, 13 mei 2016
good location
clean room
Hassan M. (Echt)paren Malaysia, 11 mei 2016
VERY GOOD
Excellent apartment for its location, cleanliness, security, etc
Rayman F. Zakelijke reizigers Singapore, 5 mei 2016
Great
This is my second time stay in this hotel. Staffs are helpful and polite. Room is clean and tidy. Nearby eating place, shopping mall and metro. Good location.
Rayman F. Zakelijke reizigers Singapore, 29 april 2016
Abdul M. Groepen Pakistan, 1 april 2016
Keep it up
Awesome
1 - 3 van 3 beoordelingen
Flora Creek Deluxe Hotel Apartments DubaiFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - KeukenFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - GastenkamerFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Nabij attractieFlora Creek Deluxe Hotel Apartments Dubai - Nabij attractie

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A07