Fortune Plaza Hotel

Al Nahda Road, Al Qusais, Dubai Internationale Luchthaven, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten (Bekijk op kaart)

Fortune Plaza Hotel Dubai - Gastenkamer Fortune Plaza Hotel Dubai - Bar/Lounge Fortune Plaza Hotel Dubai - Gastenkamer Fortune Plaza Hotel Dubai - Gastenkamer Fortune Plaza Hotel Dubai - Lobby Fortune Plaza Hotel Dubai - Hotel interieur Fortune Plaza Hotel Dubai - Receptie Fortune Plaza Hotel Dubai - Lobby Fortune Plaza Hotel Dubai - Bar/Lounge Fortune Plaza Hotel Dubai - Vergaderruimte Fortune Plaza Hotel Dubai - Vergaderruimte Fortune Plaza Hotel Dubai - Vergaderruimte Fortune Plaza Hotel Dubai - Vergaderruimte Fortune Plaza Hotel Dubai - Restaurant Fortune Plaza Hotel Dubai - Bar/Lounge Fortune Plaza Hotel Dubai - Restaurant
Fortune Plaza Hotel Dubai - Restaurant Fortune Plaza Hotel Dubai - Bar/Lounge Fortune Plaza Hotel Dubai - Bar/Lounge Fortune Plaza Hotel Dubai - Bar/Lounge Fortune Plaza Hotel Dubai - Bar/Lounge Fortune Plaza Hotel Dubai - Bar/Lounge Fortune Plaza Hotel Dubai - Bar/Lounge Fortune Plaza Hotel Dubai - Recreatie-faciliteiten Fortune Plaza Hotel Dubai - Nachtclub Fortune Plaza Hotel Dubai - Nachtclub Fortune Plaza Hotel Dubai - Nachtclub Fortune Plaza Hotel Dubai - Fitnessruimte
Gebied: Dubai Internationale Luchthaven Aantal kamers: 94

6,8
6,3
Frank V. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 11 november 2012
Vies hotel

Totaal geen voordelen bij dit hotel
Wij verbleven in dit hotel omdat wij een tussenstop in Dubai moesten maken van 11 uur. Voor een deluxe kamer was het wel erg vies. Vieze badkamer, overal lagen er haren! Douchegordijn veelste kort waardoor al het water op de grond terecht kwam. Service bij de receptie totaal niet goed, erg onvriendelijke mensen. Er wordt bij Agoda aangegeven dat dit hotel op 2km afstand van de International Airport is maar dit klopt dus helemaal niet, we hebben nog 10 minuten met een taxi moeten rijden om bij het hotel te komen, terwijl wij juist een hotel zo dicht mogelijk bij de airport wilde hebben. Wij gaan in ieder geval niet meer terug naar dit hotel!
Tip: Geen tips
Emilio L. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 30 juli 2012
leuk hotel, op een verkeerde locatie

Rustig
5,3
Hotel is geschikt voor mensen met jonge kinderen. Inpandige restaurant, bar, nachtclub, zwembad, sauna, koffiebar ect.Hotel biedt veel sport faciliteiten waardoor je met jonge kinderen niet perse naar buiten hoeft te gaan voor vertier. Roomservice is ook goed geregeld.Hotel kamers (meubels) zijn vrij nieuw.
Uitgaansleven tip: Geen uitgaansleven in de buurt.
Ronald L. Groepen Netherlands, 12 juni 2012
kamer gewoon aardig personeel ontbijt goed

voor 1 nacht gemakkelijk
Helaas geen lift en aangezien wij geen trekkers waren en zware koffers hadden was dit niet er gemakkelijk, we mochten gebruik maken van de kamer beneden om daar de koffers neer te zetten je moest wel steeds naar beneden om wat uit je koffer te halen. een minpunt er waren heel veel mannen samen op een kamer en daar werd ook gerookt terwijl er toch stickers waren verboden te roken, we hebben dit gemeld maar er werd niets aan gedaan. we vonden dit erg gevaarlijk daar er wel 5 tot 6 mannen op 1kamer verbleven.
Hans R. (Echt)paren Netherlands, 28 januari 2012
Minder leuk hotel, lawaaierig, ongastvrij

de koffie
4,7
ontvangst: ze deden de deur open, daarna 1 en al onbegrip, mede door het gebrekkig engels sprekend personeel. kamers waren lawaaierig en niet erg netjes. vragen stellen is overbodig, ze snappen je niet in engels.
Isabelle B. Individuele reizigers Belgium, 10 januari 2012
Locatie kort bij luchthaven

goed ontbijt
Vooral Pakistaans, Indisch en Arabisch cliënteel. Goede ligging kort bij airport. Propere kamers, lekker ontbijt. Goed hotel voor een kort verblijf in Dubzi. Goede prijs/kwaliteit
Jenifer J. (Echt)paren Philippines, 27 maart 2015
Disappointed.... Though staff are friendly

Staff are helpful
room is not clean and awful smell ... AC is not working well
Roger D. Individuele reizigers United Kingdom, 27 maart 2015
Location was important

Staff service, price, quality of food in the restaurant
Found myself using the bar/restaurant more than I expected and enjoyed the service and quality. Hotel is noisy if you're on the lower floors.
Alaa A. Gezinnen met jonge kinderen Jordan, 26 maart 2015
Everythinh was bad
3,7
Very bad and not comfortable , i will not every do it again.
Firushaan F. (Echt)paren Maldives, 24 maart 2015
it was better than the first hotel we stayed

location
5,3
The problem is Staff is NOT friendly at all.. they were saying unprofessional things in Hindi , they thought we won’t understand anything. Check in time is at 14:00 hrs we waited to get our room for 30 minutes.
Khaled H. Zakelijke reizigers Jordan, 24 maart 2015
Yes

Location parking staff
Good

Fortune Plaza Hotel DubaiFortune Plaza Hotel Dubai - GastenkamerFortune Plaza Hotel Dubai - Bar/LoungeFortune Plaza Hotel Dubai - GastenkamerFortune Plaza Hotel Dubai - GastenkamerFortune Plaza Hotel Dubai - LobbyFortune Plaza Hotel Dubai - Hotel interieurFortune Plaza Hotel Dubai - ReceptieFortune Plaza Hotel Dubai - LobbyFortune Plaza Hotel Dubai - Bar/LoungeFortune Plaza Hotel Dubai - VergaderruimteFortune Plaza Hotel Dubai - VergaderruimteFortune Plaza Hotel Dubai - VergaderruimteFortune Plaza Hotel Dubai - VergaderruimteFortune Plaza Hotel Dubai - RestaurantFortune Plaza Hotel Dubai - Bar/LoungeFortune Plaza Hotel Dubai - RestaurantFortune Plaza Hotel Dubai - RestaurantFortune Plaza Hotel Dubai - Bar/LoungeFortune Plaza Hotel Dubai - Bar/LoungeFortune Plaza Hotel Dubai - Bar/LoungeFortune Plaza Hotel Dubai - Bar/LoungeFortune Plaza Hotel Dubai - Bar/LoungeFortune Plaza Hotel Dubai - Bar/LoungeFortune Plaza Hotel Dubai - Recreatie-faciliteitenFortune Plaza Hotel Dubai - NachtclubFortune Plaza Hotel Dubai - NachtclubFortune Plaza Hotel Dubai - NachtclubFortune Plaza Hotel Dubai - FitnessruimteFortune Plaza Hotel Dubai - FitnessruimteFortune Plaza Hotel Dubai - FitnessruimteFortune Plaza Hotel Dubai - ZwembadFortune Plaza Hotel Dubai - ZwembadFortune Plaza Hotel Dubai - ZwembadFortune Plaza Hotel Dubai - Eten en drinkenFortune Plaza Hotel Dubai - BadkamerFortune Plaza Hotel Dubai - RestaurantFortune Plaza Hotel Dubai - RestaurantFortune Plaza Hotel Dubai - Koffiehuis/CaféFortune Plaza Hotel Dubai - BalzaalFortune Plaza Hotel Dubai - Restaurant