Fortune Plaza Hotel

Al Nahda Road, Al Qusais, Dubai Internationale Luchthaven, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten (Bekijk op kaart)

Fortune Plaza Hotel Dubai - Vergaderruimte Fortune Plaza Hotel Dubai - Restaurant Fortune Plaza Hotel Dubai - Restaurant Fortune Plaza Hotel Dubai - Bar/Lounge Fortune Plaza Hotel Dubai - Recreatie-faciliteiten Fortune Plaza Hotel Dubai - Eten en drinken Fortune Plaza Hotel Dubai - Badkamer Fortune Plaza Hotel Dubai - Restaurant Fortune Plaza Hotel Dubai - Restaurant Fortune Plaza Hotel Dubai - Koffiehuis/Café Fortune Plaza Hotel Dubai - Balzaal Fortune Plaza Hotel Dubai - Restaurant
Gebied: Dubai Internationale Luchthaven Aantal kamers: 94

Kireejan N. (Echt)paren Netherlands, 26 juli 2015
Matig hotel

Ligging, shuttleservice,
5,7
Paspoort werd ingenomen tijdens checkin, voelt niet erg fijn als je de volgende dag een vlucht hebt. Diverse luidruchtige bars aanwezig binnen het hotel, niet lekker geslapen. Beddengoed voelde nog vochtig aan. Kamer had tapijt, er hing een sterke onaangename geur in de kamer. Badkamer veels te donker, niet goed verlicht. Geen gratis wifi aangeboden gekregen, had er niet naar gevraagd. Niet voor herhaling vatbaar.
Frank V. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 11 november 2012
Vies hotel

Totaal geen voordelen bij dit hotel
Wij verbleven in dit hotel omdat wij een tussenstop in Dubai moesten maken van 11 uur. Voor een deluxe kamer was het wel erg vies. Vieze badkamer, overal lagen er haren! Douchegordijn veelste kort waardoor al het water op de grond terecht kwam. Service bij de receptie totaal niet goed, erg onvriendelijke mensen. Er wordt bij Agoda aangegeven dat dit hotel op 2km afstand van de International Airport is maar dit klopt dus helemaal niet, we hebben nog 10 minuten met een taxi moeten rijden om bij het hotel te komen, terwijl wij juist een hotel zo dicht mogelijk bij de airport wilde hebben. Wij gaan in ieder geval niet meer terug naar dit hotel!
Tip: Geen tips
Emilio L. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 30 juli 2012
leuk hotel, op een verkeerde locatie

Rustig
5,3
Hotel is geschikt voor mensen met jonge kinderen. Inpandige restaurant, bar, nachtclub, zwembad, sauna, koffiebar ect.Hotel biedt veel sport faciliteiten waardoor je met jonge kinderen niet perse naar buiten hoeft te gaan voor vertier. Roomservice is ook goed geregeld.Hotel kamers (meubels) zijn vrij nieuw.
Uitgaansleven tip: Geen uitgaansleven in de buurt.
Ronald L. Groepen Netherlands, 12 juni 2012
kamer gewoon aardig personeel ontbijt goed

voor 1 nacht gemakkelijk
Helaas geen lift en aangezien wij geen trekkers waren en zware koffers hadden was dit niet er gemakkelijk, we mochten gebruik maken van de kamer beneden om daar de koffers neer te zetten je moest wel steeds naar beneden om wat uit je koffer te halen. een minpunt er waren heel veel mannen samen op een kamer en daar werd ook gerookt terwijl er toch stickers waren verboden te roken, we hebben dit gemeld maar er werd niets aan gedaan. we vonden dit erg gevaarlijk daar er wel 5 tot 6 mannen op 1kamer verbleven.
Hans R. (Echt)paren Netherlands, 28 januari 2012
Minder leuk hotel, lawaaierig, ongastvrij

de koffie
4,7
ontvangst: ze deden de deur open, daarna 1 en al onbegrip, mede door het gebrekkig engels sprekend personeel. kamers waren lawaaierig en niet erg netjes. vragen stellen is overbodig, ze snappen je niet in engels.
Isabelle B. Individuele reizigers Belgium, 10 januari 2012
Locatie kort bij luchthaven

goed ontbijt
Vooral Pakistaans, Indisch en Arabisch cliënteel. Goede ligging kort bij airport. Propere kamers, lekker ontbijt. Goed hotel voor een kort verblijf in Dubzi. Goede prijs/kwaliteit
Samir A. Zakelijke reizigers Singapore, 13 juli 2015
Business Travel

location food service
great
Adeel A. Zakelijke reizigers Pakistan, 16 april 2015
Stay at Fortune

location, value for money, spacious rooms
it was strictly ok. Location was good and shops were nearby
Said M. Zakelijke reizigers India, 5 april 2015
The worst hotel I have ever stayed in Dubai
I booked this hotel for 2 nights, April 3 & 4 but my flight from Riyadh to Dubai was cancelled on 3rd April so I arrived in this hotel on 4th mid night. It took over 30 minutes for their reception to check in me. To my surprise, they refused to extend my check out time till 4 in the next afternoon even though I paid them for two nights and stayed only 14 hours !!! The rooms are dirty with bad smell, very congested narrow corridor, it is furnished with very cheap and dark color materials......I felt very discomfort, unsafe and uneasy in the hotel.
Jenifer J. (Echt)paren Philippines, 27 maart 2015
Disappointed.... Though staff are friendly

Staff are helpful
room is not clean and awful smell ... AC is not working well
Rapporteer deze beoordeling

Fortune Plaza Hotel DubaiFortune Plaza Hotel Dubai - VergaderruimteFortune Plaza Hotel Dubai - RestaurantFortune Plaza Hotel Dubai - RestaurantFortune Plaza Hotel Dubai - Bar/LoungeFortune Plaza Hotel Dubai - Recreatie-faciliteitenFortune Plaza Hotel Dubai - Eten en drinkenFortune Plaza Hotel Dubai - BadkamerFortune Plaza Hotel Dubai - RestaurantFortune Plaza Hotel Dubai - RestaurantFortune Plaza Hotel Dubai - Koffiehuis/CaféFortune Plaza Hotel Dubai - BalzaalFortune Plaza Hotel Dubai - Restaurant

Beoordelingen door klanten - Fortune Plaza Hotel, Dubai

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.