Terug naar hotelinformatie

Sorteer op

Floris H. van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in december 2012
Prima hotel in KLCC
lekker in kllc en daardoor alles makkelijk te bereiken.
Vanuit hotel voor ons alles goed te belopen. China town en luttel India beiden goed te voet te doen. Hotel heeft een goede service. Zeker aan te raden. Zeker met een een kamer voor de prijs die wij betaalden, zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Beoordeeld 06 januari 2013

Ilse S. van Nederland
Groepen
Ik verbleef 2 nachten in september 2012
Mooi hotel op geweldige locatie
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Bij aankomst kregen we een upgrade naar een appartement. Super mooi! Verder heerlijk ontbijt. Ook mooie ligging tov de twin towers. Heerlijk voor een avond wandeling.
Beoordeeld 24 september 2012

William O. van Nederland
Ik verbleef één nacht in juni 2012
Goede locatie en mooie luxe kamer
locatie, luxe, grote kamer
wij verbleven hier voor 1 nacht. het was een mooie grote kamer. goede locaties, dichtbij restaurants en en shopping centrum. zeer vriendelijke personeel.
Beoordeeld 02 juli 2012

Erna V. van Nederland
Gezinnen met oudere kinderen
Ik verbleef 4 nachten in februari 2012
Alles wat een hotel moet hebben.
Ruime kamers, heerlijk zwembad op het dak, sauna, stoombad en binnenbaden.
het ontbijt had wel uitgebreider gemogen voor deze prijs.
Beoordeeld 04 maart 2012

Jemilla F. van Duitsland
Ik verbleef 2 nachten in februari 2012
Strak, ontbijt niet bijzonder, grote kamer
Goed bed
15 minuten lopen tot twin towers, geen mooie uitzicht. Ok voor kort verblijf.
Beoordeeld 15 februari 2012

Jean-Paul H. van Nederland
Ik verbleef één nacht in oktober 2011
excellent location!!!!
incredible beds!!
geweldig hotel, het personeel is vriendelijk op een zakelijke manier,correct beter gezegd, maar iets extra's daarvoor kun je beter in thailand of indonesie zijn. de kamers waren ruim genoeg en het bed is fantastisch!! zelden is een bed beter dan thuis maar deze was veel beter. de ligging van het hotel is om de hoek van de petronas towers nog geen 2 minuten lopen dus de lokatie is excellent! het ontbijt viel erg tegen, hoewel de keuze genoeg was. eieren, crossants, fruit ect.,echter lag er 2kg boter open en bloot die natuurlijk nooit op 1 dag gegeten kan worden (rook erg ranzig, maar na melding hiervan werd het gewoon voor de gasten terug gezet) en er zaten mieren in de jam! momenteel zijn er werkzaamheden bezig met een enorme geluidsoverlast, gelukkig stoppen die werkzaamheden om 18.00u vanaf dan is het heel rustig, al met al een fijn hotel, maar ik zou volgende keer zonder ontbijt boeken!
Beoordeeld 25 oktober 2011

Frans B. van Nederland
Ik verbleef één nacht in juni 2011
super! Niet nadenken maar doen.
Dicht bij de torens en china town.
Wat een super grote kamer. En ook nog uitermate verzorgd en schoon. Een flat screen tv. Dicht bij China Town en de torens dus alles op loopafstand. Prijs voor wat je krijgt een lachertje. Doen.
Beoordeeld 26 juni 2011

Ee T. van Maleisië
Gezinnen met jonge kinderen
Ik verbleef één nacht in augustus 2016
So so only
Can't expecting high on this hotel. This hotel just like three star hotel only, nothing very good. The swimming pool is very small. Breakfast consider good even no much choices.

Kiat C. van Maleisië
Zakelijke reizigers
Ik verbleef één nacht in juni 2016
Good location but slight higher price
this hotel located in the middle of all happening activities, food/pub/shopping..etc. The price is slightly on the high side

Kiat C. van Maleisië
Zakelijke reizigers
Ik verbleef één nacht in juni 2016
Big Room, Good location
This hotel is located in the centre of everything, good choice.