Terug naar hotelinformatie

confortabel
grote suite,

Max O.
18 november 2013
Erg prettig, comfort en groot
Comfortabele kamers, mooi uitzicht, mooi zwembad
jammer dat de wifi internetprijs zo hoog was, dat is nergens voor nodig. voor de rest een uitstekend hotel, comfortabel en aardig personeel

Daniel W.
22 augustus 2013
Prima stadshotel met mooie kamers
Familiekamer
Prima, goed ontbijt , mooie kamer, vriendelijkpersoneel. Zwembad stelt niet zo veel voor

Rudy V.
België
15 augustus 2013
Goede verhouding prijs kwaliteit
Ligging prijs netheid
Zeer tevreden.Voldeed aan onze verwachtingen.Ruim hotel en zeer proper.

Radjeshkumar B.
08 augustus 2013
Redelijk
dicht bij beraya times square
Verblijf was redelijk, had er meer van verwacht. omgeving ziet er niet uit. Service is niet goed. Heb al in meerdere hotels overnacht in Kl en als ik het daarmee vergelijk valt het tegen. Kamers zijn simpel totaal geen luxe. Badkamer deur hing er los bij douchekop bevestiging kon elke ogenblik los schieten. Gewoon een simpel hotel om te overnachten niets meer.

Alexia K.
05 augustus 2013
heerlijk verblijf, zo vriendelijk,
perfecte ligging, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel
Prima verblijf, grote kamer, heel vriendelijk personeel, veel taxi's voor de deur

Marisia L.
27 juli 2013
Stinkende kamer, onvriendelijk, ruig buurt
groot bed, dichtbij winkelcentrum
Toen we aankwamen werden we niet eens begroet, ook de koffers werden niet aangenomen door het personeel. Deze stonden gezellig met elkaar te kletsen. De check in gebeurde snel maar je moest wel een borg van tweehonderd MR achterlaten of dit werd bevroren op je cc. Het hotel ligt bij naast een club, poolcenter, Chinese eettentjes, en uitgaansgelegenheden. Ook de straten zijn niet goed onderhouden en oversteken is gevaarlijk. Dus niks voor gezinnen met kinderen die nog jong zijn. S avonds als je terug kom zie je dus overal jongelui rondhangen. De kamer zelf rook heel erg muf en oud. De badkamer had niet eens een bad! Voor de prijs wat ik betaald had, had ik zeker een bad verwacht. Van de vier nachten dat we er waren, waren de bedden niet een keer verschoont. We keken uit op het winkelcentrum met achtbaan. Een grote min punt was het personeel. De baddoeken werden 2 keer niet gebracht terwijl de kamer was opgemaakt. Elke keer moest ik een half uur wachten totdat men de handdoeken kwamen brengen (21.00 uur avond). En dit na 2 keer bellen met de receptie. Het ontbijt is superdruk en je moet wachten tot er een tafeltje vrij was. De keus qua ontbijt is niet veel voor de prijs dat je betaald. Met andere woorden deze hotel is het geld niet waard!

Hella K.
23 juni 2013
Onpersoonlijk hotel, grote kamars
Grote kamer,

Bing L.
12 juni 2013
Locatie en nog eens locatie
Locatie, dichtbij shopping, veel restaurants in de buurt

martijn V.
05 juni 2013
Goed, beter
Goed hotel. Kamer niet heel schoon, maar prima om paar dagen kl te bezichtigen