Gold Coast Hotel

No.1 Castle Peak Road, Gold Coast, Tuen Mun, Hong Kong (Bekijk op kaart)

Gold Coast Hotel Hong Kong - Tuin Gold Coast Hotel Hong Kong - Balzaal Gold Coast Hotel Hong Kong - Balzaal Gold Coast Hotel Hong Kong - Zwembad Gold Coast Hotel Hong Kong - Uitzicht Gold Coast Hotel Hong Kong - Fitnessruimte Gold Coast Hotel Hong Kong - Speeltuin Gold Coast Hotel Hong Kong - Tuin Gold Coast Hotel Hong Kong - Tuin Gold Coast Hotel Hong Kong - Balzaal Gold Coast Hotel Hong Kong - Balzaal Gold Coast Hotel Hong Kong - Vergaderruimte Gold Coast Hotel Hong Kong - Vergaderruimte Gold Coast Hotel Hong Kong - Spa Gold Coast Hotel Hong Kong - Tuin Gold Coast Hotel Hong Kong - Strand
Gold Coast Hotel Hong Kong - Kinderclub Gold Coast Hotel Hong Kong - Kinderclub Gold Coast Hotel Hong Kong - Kinderclub Gold Coast Hotel Hong Kong - Kinderclub Gold Coast Hotel Hong Kong - Zwembad Gold Coast Hotel Hong Kong - Restaurant
Gebied: Tuen Mun Aantal kamers: 453

7,8

7,9
7,1
8,1
8,0
7,6
Jpa D. Zakelijke reizigers Netherlands, 27 augustus 2014
Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede ligging

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede kamerprijzen . Locatie.
Uitstekend
Jpa D. Zakelijke reizigers Netherlands, 22 mei 2013
ontspannen in the big city

rust in een grote stad, aziatische vriendelijkheid, goed onderhouden
dit hotel bied genoeg faciliteiten om je goed te vermaken, de luxe van een hotel zonder de chaos van de stad. alles is dihtbij en zo ervaar je het beste van twee werelden.
Patrick A. Zakelijke reizigers Belgium, 17 april 2013
Relaxerende business trip

Ontspannende sfeer, zwembad en strand
Na een lange vlucht was het heel aangenaam vertoeven in dit prachtige hotel. Na gebruik van de aangename ruime badkamer maakte ik me klaar voor een zwempartij in het ruime zwembad. Hierna maakte ik een aangename strandwandeling vlakbij hotel. De aangename barbecue geur nodigde me uit tot het koud/warm buffet van het hotel. Het eten was er heel lekker en het assortiment heel gevarieerd. Dit hotel maakt reizen aangenaam.
Filip D. (Echt)paren Belgium, 21 september 2011
Mooi hotel

goed ontbijt, comfortabele kamer, goed onderhouden
Leuk verblijf gehad, enkel bepaald personeel was onvriendelijk. Ontbijt was zeer uitgebreid, kamers netjes onderhouden.
Ivo V. Zakelijke reizigers Belgium, 20 oktober 2009
rustig hotel

goed gelegen buiten het centrum
het is een hotel van goede kwaliteit,vriendelijk en zeer sociaal personeelook betreffende de bediening in de restaurants en aan de balies.het is ook zeer clean op de kamers en de toiletten.het nadeel van dit hotel isdat ge nogal ver van het station af bent om u verplaatsingen te maken
Restaurant tip: er zijn verschillende goede restaurants vlakbij het hotel
Saki H. Gezinnen met jonge kinderen Japan, 4 mei 2015
Excellent stay

View from room, location, price
Excellent stay. Around hotel is quiet, it made us to forget if we were in Hong Kong. We will definitely come back to this hotel again!
Lim T. (Echt)paren Singapore, 30 april 2015
peaceful hotel

clean,quiet, hotel
Velda C. Zakelijke reizigers Singapore, 27 april 2015
Overall Good

Water Pressure, Cleanness and Tranportation
Stay was good, will definitely come back again.
Duane C. Gezinnen met jonge kinderen Canada, 26 april 2015
Great deal, beautiful hotel, great area

Location, value, dim sum
Great! Highly recommend. Wish we could have stayed longer!
Chun P. (Echt)paren Hong Kong, 22 april 2015
Comfortable, quick