Gondola Hotel Hanoi

31 Hang Hanh Street, Hoan Kiem District, Hoan Kiem District - Hoan Kiem Meer, Hanoi, Vietnam (Bekijk kaart)

Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Badkamer Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Receptie Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Restaurant Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Bar/Lounge Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Entree Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Gastenkamer Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Gastenkamer Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Gastenkamer Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Badkamer Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Gastenkamer Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Gastenkamer Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Gastenkamer Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Gastenkamer Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Gastenkamer Gondola Hotel Hanoi Hanoi - Gastenkamer
Gebied: Hoan Kiem District - Hoan Kiem Meer Aantal kamers: 40

8,6

9,1
8,8
8,9
7,5
Ronny J. (Echt)paren Belgium, 5 juli 2014
prima hotel om van daaruit Hanoi te verkennen

goed gelegen, nette kamers, goede service
Dit hotel is prima gelegen om van daaruit Hanoi te verkennen. De kamers zijn heel netjes en worden goed onderhouden. Het ontbijt is goed. Het hotel heeft super personeel. Ze doen al het mogelijke om je verblijf zo aangenaam, mogelijk te maken. We vonden het ook tof dat we onze bagage mochten in bewaring geven tijdens onze 3-daagse wandeltocht in Sapa.
Carl R. (Echt)paren Netherlands, 9 februari 2013
Leuk hotel met heel vriendelijk personeel.

Midden in het centrum
We verbleven maar 1 nacht in dit hotel omdat we op doorreis waren. We waren aangenaam verrrast door de rustige ligging, terwijl het toch midden in het centrum lag. We werden zeer vriendelijk ontvangen aan de receptie, na een lange reis. De kamers waren opmerkelijk groot en van alle gemakken voorzien. Nu zijn hotels in Vietnam over het algemeen voordelig, maar hier was de prijs kwealiteit verhouding uitstekend. Een aanrader.
Michiel V. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 7 februari 2013
Prima hotel!

Zeer vriendelijke staf, nette kamers, goed ontbijt, prima WiFi en vooral een perfecte ligging!
Zeer vriendelijke staf, nette kamers, goed ontbijt, prima WiFi en vooral een perfecte ligging. De standaardkamers zijn wat aan de kleine kant, voor de rest geen enkele kritiek.
Michiel V. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 4 februari 2013
Prima hotel

Zeer vriendelijk peroneel. Nette kamers, goed ontbijt, goede ligging
9,7
dit is en uitstekend hotel. het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. de kamers zijn netjes, hoewel vrij klein. nette badkamer. een goed ontbijtbuffet met eieren naar wens. de ligging is perfect imidden in de oude stad. goede wifi.
Eduard V. (Echt)paren Netherlands, 5 december 2012
Kleinschalig hotel op perfecte locatie in Hanoi.

Mooie kamers met alle faciliteiten, pas een jaar oud. Centraal gelegen. En vriendelijk personeel.
Echt value for money in Hanoi. Het hotel is net een jaar oud en biedt alle comfort. Goed bed, mooie badkamer em een uitgebreid buffet. Het hotel is 1 minuut lopen vanaf Hoan Kiem lake en 1 minuut naar e old town. Mochten wij nog eens in Hanoi komen dan gaan we zeker terug en vragen we weer om kamer 805 (aan de achterkant, lekker rustig!).
Sightseeing/attracties tip: Ho Chi Minh mausoleum ( ga voor 11 uur, bijzonder ritueel)
Mai K. (Echt)paren Japan, 24 november 2012
Leuk hotel en service met een glimlach

Front desk (middagdienst) waren super attent, alert en behulpzaam
Alle hoogtepunten zijn op loopafstand. Gratis wifi, gratis gebruik 2 PC’s, gratis printen. Baggage gratis achtergelaten toen we naar Halong Bay gingen. We besloten daarna nog een nacht in Hanoi door te brengen, en bij terugkomst werden we begroet door de Front Desk met: "welcome back!” Ze hadden onze kamer ge-upgrade naar van een Deluxe naar een Suite zonder extra kosten! Heel lief! Ook leuke restaurants, cafe’s in de buurt.
Pierre G. (Echt)paren Belgium, 2 september 2012
Goed & centraal gelegen in oud Hanoi

Goed hotel - zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Ontbijt wat aan de magere kant Bar laat te wensen over
Loh Y. Groepen Malaysia, 19 juli 2014
It was nice

Location, service and bar
Gareth J. Groepen United Kingdom, 3 juli 2014
Very nice. They made me a birthday cake!

Tidy. Great location. Lovely staff
Very nice. Nice breakfast. Very helpful staff. Very smart rooms
Guevara C. Groepen Philippines, 2 juli 2014
Accommodating

friendly and attentive staff, clean, near shops and restaurants

Gondola Hotel Hanoi HanoiGondola Hotel Hanoi Hanoi - BadkamerGondola Hotel Hanoi Hanoi - ReceptieGondola Hotel Hanoi Hanoi - RestaurantGondola Hotel Hanoi Hanoi - Bar/LoungeGondola Hotel Hanoi Hanoi - EntreeGondola Hotel Hanoi Hanoi - GastenkamerGondola Hotel Hanoi Hanoi - GastenkamerGondola Hotel Hanoi Hanoi - GastenkamerGondola Hotel Hanoi Hanoi - BadkamerGondola Hotel Hanoi Hanoi - GastenkamerGondola Hotel Hanoi Hanoi - GastenkamerGondola Hotel Hanoi Hanoi - GastenkamerGondola Hotel Hanoi Hanoi - GastenkamerGondola Hotel Hanoi Hanoi - GastenkamerGondola Hotel Hanoi Hanoi - Gastenkamer