Mijn account (inloggen)

Grand Diamond Suites Hotel

888 Petchburi Road, Rajthevi, Pratunam, Bangkok, Thailand (Bekijk kaart)

Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gastenkamer Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gastenkamer Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Badkamer Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Suite Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Badkamer Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gastenkamer Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gastenkamer Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Badkamer Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gastenkamer Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gastenkamer Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Badkamer Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Zwembad Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Zwembad Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Zwembad Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Fitnessruimte Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Fitnessruimte
Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Fitnessruimte Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Fitnessruimte Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Spa Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Spa Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Spa Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Buffet Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Buffet Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Buffet Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Buffet Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Restaurant Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Restaurant Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Restaurant
Gebied: Pratunam Aantal kamers: 176

7,6
8,8
7,5
7,4
7,6
7,4
Tijl H. Individuele reizigers Belgium, 8 juni 2014
Goed hotel en lekker ontbijt

lekker ontbijt, mooie grote kamers en leuk zwembad
prima
Eric M. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 31 mei 2014
prijs/kwaliteit pratunam tot de beste

super ontbijt,ligging,grote kamer maar verouderd
voor ons een positief ,geweldig ontbijt met koffie van uit een koffiemachine met gemalen bonen ,ontbijt zowel koud en warm meer dan genoeg keuze ,ligging perfect naar de grootste schoppingcenters,en IT center ,nadeel is de kamer is verouderd ,oude kasten die niet goed sluiten,behang wat vuil,maar wel zeer groot met 2 tv ,en mooi uitzicht ,dus met een kleine aanpassing van hun kamers zou dit een hogere kotering krijgen ,als men in deze buurt van bangkok wil verblijven is dit toch een van de beste hotels prijs/kwaliteit als men een gedateerde kamer erbijneemt want super ontbijt,zwembad open tot 22u,super schopping ligging,geen taxi of sky train nodig alles te voet bereikbaar zelf de duurdere schopping mail
Eric M. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 30 mei 2014
gedateerd interieur maar uitzonderlijk ontbijt

supper ontbijt ,met koffie uit een gemalen koffiemachine super ,ligging geen taxi nodig om te schoppen zowel de luxe schoppings als de goedkopere en het it center
ik hotel is gedateerd dat zie je aan de inrichting van de kamers,oud en soms niet meer inorde tapijt met vlekken ,kast die slecht sluit ,maar de bedden zijn perfect ,ontbijt super als je hier niet weet wat te eten dan weet ik het ook niet,en voor mij zeer belangrijk de koffie geen aangebrande termos of kan maar vers gezette koffie van gemalen bonen ,ligging echt perfect om te schoppen geen tijdverlies met uren in bangkok in de file te staan alles op loopafstand ,ook om te eten vind je hier genoeg itcenter heb je foodcourt ,of lekker steak restaurant,,wat ook zeer aangenaam was de grote kamer met prachtig uitzicht en het zwembad die open is tot 22u en je kan er na 20u rustig afkoelen in dit weinig bevolkt zwembad,als ik terug kom naar dit deel van bangkok zal ik zeker overwegen om naar dit hotel terug te komen ,prijs kwaliteit in deze streek is meer dan goed ,vooral vriendelijkheid en super ontbijt genieten mij een zeer groot pluspunt
Jan D. (Echt)paren Netherlands, 3 december 2013
prima hotel in centrum Bangkok

ligging - bereikbaarheid - winkels dichtbij
prima hotel met zeer ruime kamer aanrader voor mensen die Bangkok willen bezoeken
Mahindarkoemar S. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 18 augustus 2013
comfortabel verblijf

centraal gelegen, taxi of tuktuk voor de deur. Heel veel shopping moeglijkheden
Verblijf was goed. Ontbijt was perfect. Heel veel keuze mogelijkheden. De Lobby van het hotel was alleen een minpuntje. Het voelde niet of je in een hotel binnenkwam, maar meer een winkel.
Ravi K. Zakelijke reizigers Netherlands, 9 mei 2013
Top hotel

Schone kamer, Internet, Airco
Volgende keer wanneer ik weer in Thailand (BKK) ben zal ik zeker weer hier reserveren. Vriendelijke personeel, Ligging is goed (centraal), en alles is op loop afstand te doen.
Willem D. (Echt)paren Netherlands, 27 februari 2013
Prima hotel. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Voor weinig geld junios suite
Wij hebben een week in het hotel gezeten en waren bijzonder tevreden.
Tip: Op 100 meter van het hotel heb je ICT City erg handig.
Jacobus T. (Echt)paren Netherlands, 8 februari 2013
Gunstig gelegen zeer comfortabel hotel

temidden van vele shopping centra en de airlink
uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. zeer ruime kamer.
Henry V. (Echt)paren Netherlands, 28 januari 2013
zeer ruime kamers wel gedateerd

ligging ideaal voor shopping
Na 3 weken door thailand gereisd te hebben met wel 20 verschillende hotels onze reis hier afgesloten. Het was wel iets duurder dan war we gemiddeld hebben besteed, maar met name het ontbijt heeft dit ruimschoots goed gemaakt. Heerlijk er was alleen geen rosbief maar verder echt het meest uitgebreide ontbijt met heerlijke espresso arabica uit een cimbali machine geweldig. Service was goed internet supersnel
Mark V. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 15 januari 2013
Super hotel met ruime kamers

Ruimte en rust in hotel.. heel goed ontbijt.
Weer heerlijk hotel.. Goed ontbijt en service. Winkels onder hotel en buiten hotel. Kleding junkie !!!! gaat hier slapen. Hele grote kleding winkels in de ze straat. Shop til you drop, koop een hele grote tas en vullen maar.
Winkel tip: Kledin en kledin en nog een kleding. Tevens is er de grootste electronica mall, pantip plaza naast de deur.

Grand Diamond Suites Hotel BangkokGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - GastenkamerGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - GastenkamerGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BadkamerGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - SuiteGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BadkamerGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - GastenkamerGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - GastenkamerGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BadkamerGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - GastenkamerGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - GastenkamerGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BadkamerGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - ZwembadGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - ZwembadGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - ZwembadGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - FitnessruimteGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - FitnessruimteGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - FitnessruimteGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - FitnessruimteGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - SpaGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - SpaGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - SpaGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BuffetGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BuffetGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BuffetGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BuffetGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - RestaurantGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - RestaurantGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - RestaurantGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - RestaurantGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - RestaurantGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - RestaurantGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - Eten en drinkenGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - Eten en drinkenGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - Eten en drinkenGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - UitzichtGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gastenkamer