arrow-up-icon Verdien punten binnen uw premiepunten programma!
Terug naar hotelinformatie

• Verhouding prijs/kwaliteit 7,5
  • Ontbijt/maaltijden 7,3

Jacobus T.
18 februari 2013
Gunstig gelegen zeer comfortabel hotel
temidden van vele shopping centra en de airlink
uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. zeer ruime kamer.

Henry E.
02 februari 2013
zeer ruime kamers wel gedateerd
ligging ideaal voor shopping
Na 3 weken door thailand gereisd te hebben met wel 20 verschillende hotels onze reis hier afgesloten. Het was wel iets duurder dan war we gemiddeld hebben besteed, maar met name het ontbijt heeft dit ruimschoots goed gemaakt. Heerlijk er was alleen geen rosbief maar verder echt het meest uitgebreide ontbijt met heerlijke espresso arabica uit een cimbali machine geweldig. Service was goed internet supersnel

Mark L.
26 januari 2013
Super hotel met ruime kamers
Ruimte en rust in hotel.. heel goed ontbijt.
Weer heerlijk hotel.. Goed ontbijt en service. Winkels onder hotel en buiten hotel. Kleding junkie !!!! gaat hier slapen. Hele grote kleding winkels in de ze straat. Shop til you drop, koop een hele grote tas en vullen maar.

Frank T.
België
17 juli 2012
Derde keer goede keer?
Dit was mijn tweede kort verblijf in het Grand Diamond. De eerste keer was ik enthousiast. Mooie kamer, eigenlijk een kleine suite. Ruime slaapkamer en een gezellige zithoek met keukenfaciliteiten, beide met groot flatscreen TV. Deze keer echter was mijn enthousiasme een stuk minder. We werden in een rokerskamer gestopt, wegens niet-rokerskamers volzet. Deze rook bepaald onfris, om het zacht uit te drukken. Ze was ook een stuk minder comfortabel dan de vorige keer. Slaapkmer en zithoek waren nauwelijks gescheiden. Er was een "open" muur waar een oud tv toestel in stond dat 180' kon gedraaid worden. Zat je echter op de sofa tv te kijken zag je tevens ook recht in het bed dat achter de tv stond. Op de vriendelijke vraag of er een andere kamer beschikbaar was werd vrij kort 'nee' geantwoord en dat was het dan. Twee verschillende ervaringen dus. De volgende keer als ik nog eens in Bkk moet overnachten, ga ik het nog een keer proberen. Ik zal ze het voordeel ven de twijfel gunnen, maar mijn enthousiasme van de eerste keer heeft deze keer wel een deuk gekregen... Wordt vervolgd...

Pietro V.
12 maart 2012
Ok hotel
In een shoppingmall
Veel winkels groote kamer met twee tv en een groote yskast

Patrick G.
08 februari 2012
Prima locatie voor shopping
Locatie vlak bij meerdere shopping malls.
De receptie is gelegen naast de Starbucks in het winkelcentrum. Perter staat klaar voor de bagage. Voor de lift naar de kamers moet je je toegangskaart hebben, er kunnen dus geen winkelgasten naar de hotelkamers. Er is een fijn zwembad buiten, tussen de twee torens van het gebouw. Ik had een kamer met klein keukentje. De Wifi moet je helaas voor bijbetalen.

Michael A.
Verenigd Koninkrijk
12 mei 2011
4 sterren maar mag van mij 5 sterren zijn.
Winkelgebied
Zeer net hotel in winkelgebied dus voor de winkel liefhebber een waar paradijs

wan Y.
11 april 2011
Ok hotel, vriendelijk maar zakenlij
Zwembad, schoon, ruime huiselijke kamer
Prima hotel om 1 of 2 dagen te verblijven. De omgeving is wel gericht op shopping en weinig vertier, je moet goed zoeken, daarom heen na 6 uur savonds. Zwembad is fijn, (familie)kamer schoon, ruim en goed ingericht.

Mark L.
01 april 2011
net hotel, goede service, top ontbijt !!!
het ontbijt is top.
was een net hotel, maar wel een beetje gedateerd. service is goed en de kamers lekker ruim... bedden wel wat aan de harde kant, maar dat is thai eigen.. fitness ruimte is prima alleen oude apparatuur aanwezig, werkt wel allemaal. . lekker dichtbij de winkels en heerlijke koffie bij starbucks en dan het ontbijt.... is echt top, er is van alles wat wils. ik zou zeggen , voor die prijs ...doen !!!!!!!!

Sylvester D.
30 januari 2011
super locatie
Mooi uitzicht op Skyhotel
het hotel ligt midden in het centrum niet ver van alle shopping centra. een super goed ontbijt met enorm veel keus. de kamer heeft eerst een ruimte met een keukentje en zitgelegenheid. daarnaast de slaapkamer en badkamer met bad en douche. het ziet er wat oudbollig uit. de kamer heeft een schitterend uitzicht op de skytoren. het personeel is er vriendelijk.