Grand Inna Kuta

Jl Pantai Kuta No 1, Kuta / Tuban, Bali, Indonesië 80361 (Bekijk op kaart)

Voorheen : Inna Kuta Beach Hotel
Grand Inna Kuta Bali - Gastenkamer Grand Inna Kuta Bali - Gastenkamer Grand Inna Kuta Bali - Lobby Grand Inna Kuta Bali - Gastenkamer Grand Inna Kuta Bali - Hotel exterieur Grand Inna Kuta Bali - Lobby Grand Inna Kuta Bali - Zwembad Grand Inna Kuta Bali - Vergaderruimte Grand Inna Kuta Bali - Restaurant Grand Inna Kuta Bali - Restaurant Grand Inna Kuta Bali - Vergaderruimte Grand Inna Kuta Bali - Vergaderruimte Grand Inna Kuta Bali - Hotel exterieur Grand Inna Kuta Bali - Gastenkamer Grand Inna Kuta Bali - Zwembad Grand Inna Kuta Bali - Zwembad
Grand Inna Kuta Bali - Badkamer Grand Inna Kuta Bali - Hotel exterieur Grand Inna Kuta Bali - Hotel interieur Grand Inna Kuta Bali - Gastenkamer Grand Inna Kuta Bali - Zwembad Grand Inna Kuta Bali - Bar/Lounge Grand Inna Kuta Bali - Zwembad Grand Inna Kuta Bali - Gastenkamer Grand Inna Kuta Bali - Restaurant Grand Inna Kuta Bali - Koffiehuis/Café Grand Inna Kuta Bali - Hotel exterieur Grand Inna Kuta Bali - Restaurant
Gebied: Kuta / Tuban Aantal kamers: 321

7,6

7,2
9,0
Mahindarkoemar S. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 25 augustus 2014
Dit hotel bestaat uit twee gebouwen. Oud en nieuw.

Het ontbijt de ligging en de zwembaden waren uitstekend!
6,3
Het hotel bestaat uit twee gebouwen die aan elkaar gekoppeld zijn. Het nieuwe gebouw ziet er top uit. Geen opmerkingen en het ontbijt is uitstekend. Maar let op als je voor de Superior wing op de Bali Wing kiest, want dan kom je in het oude gebouw terecht in plaats van wat je op de website te zien krijgt. Het slaapgedeelte ziet er netjes uit, maar de badkamers die zijn echt aan renovatie toe!!! Deze kamers worden als een 4* aangeboden, maar dat is het echt niet waard. Door de staat van de badkamers verdienen deze kamers zelfs geen ster. De badkamers zien erg goor uit. De wastafel daar wil je echt je tanden niet in poetsen. Er kwam raar lucht uit het toilet. De deur van de badkamer is oud en verrot. Het douchebak was helemaal versleten en had een doffe gele kleur. De handdoeken waren niet wit maar hadden een grauwe kleur. Spiegels waren ook niet schoon. We hebben eerste nacht wel in deze kamer doorgebracht, heel slecht geslapen. Voelden ons niet prettig. De volgende ochtend zijn we wel naar de receptie gestapt. We vonden het echt niet kunnen dat wij een 4* hotel hadden geboekt en dan in een oud gebouw werden gedumpt. Ik heb foto's van de badkamer gemaakt en dit bij de receptie laten zien of dit een interieur was dat bij een 4* hotel hoorde. De foto's werden aan de manager van het hotel getoond. Ons werd een andere kamer getoond in het zelfde gebouw. Maar daar was de badkamer ook in dezelfde staat. Uiteindelijk kregen we een wat luxere kamer in hetzelfde gebouw. Deze badkamer was wel 2x groter en wat schoner. Eigenlijk moeten ze alle badkamers uit de Bali Wing vervangen, want wie heeft nou zin om zoveel geld uit te geven om in een gore badkamer op te frissen. Verder hadden we het idee dat het beddengoed ook niet was verschoond toen we van kamers wisselden. We hebben dit bij de schoonmakers gemeld en het beddengoed werd verschoond. Al met al, als je van schoon houdt en van je vakantie wilt genieten dan zou ik niet voor de Bali Wing kiezen.
Caspar D. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 22 juli 2014
Vervallen glorie

Locatie, ontbijt, zwembaden
5,7
Locatie is erg centraal en ontbijtbuffet is er uitgebreid en goed van kwaliteit. Kamers in de Balivleugel zijn klein, muf (tijd niet gebruikt?), badkamer is erg klein, douche had kuren. Badkamer ook te oud, kit beschimmeld en verbrokkeld. Bedden zijn wel lekker, AC werkt goed en stil. Handdoeken worden dagelijks verschoond, maar zien er soms grauw uit.
Oekong Y. (Echt)paren Netherlands, 11 maart 2014
centraal gelegen

centraal gelegen, uitgaansleven, dicht bij strand
veel geslapen, dicht bij het strand, dicht bij het vliegveld, dicht bij de winkels en de horeca.
Frans S. Individuele reizigers Netherlands, 21 februari 2014
Prima,gedateerd hotel

enorm- open- ruimte
Geen klachten,behalve dan de mannen,die voor de taxi zorgen.Erg opdringerig.
Igor K. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 25 augustus 2013
prima hotel, dicht aan het strand,

3 zwembaden, dicht bij het strand, prima ontbijt
prima verblijf, kamers schoon badkamer relatief klein.
Bob V. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 27 juli 2013
prima hotel met Goed ontbijt

Kamer, zwembad, ontbijt
Uitstekende kamers met prima uitgebreid hotel . Aardig personeel. Ligging van het hotel is centraal en direct aan het strand zonder een weg over te stekenwaar voor je geld
Larissa B. (Echt)paren Netherlands, 15 augustus 2011
Super hotel, helaas van het zwembad

Grote kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, mooie nieuwe flatscreens, heerlijke grote bedden en een schone douche
Het was een heerlijk hotel, met vriendelijk personeel en zeer goede bedden!Hebben er super geslapen. Alleen komt de housekeeping vroeg aankloppen om schonn te maken, dus doe het rode kaartje aan de deur hangen ls je gaat slapen. Helaas zijn zij op dit moment bezig met het aanbouwen van een nieuw hotel, waardoor er op dit moment geen zwambad aanwezig is. Dit zal tot januari 2012 duren. Maar het voordeel is dat het hotel aan het strand ligt, dus daar kun je gebruik maken van het grootste zwembad ever haha.
Uitgaansleven tip: Dé uitgaansstraat van Kuta, Jl. Legian ligt op 7 min lopen van het hotel. Daar zijn o.a. de clubs Bounty club, Embargo en Sky Garden te vinden.
Gerda V. Individuele reizigers Netherlands, 25 februari 2011
Oud Hotel.

Centraal gelegen.
Hotel wat zich Resort en Spa noemt en nog steeds als zodanig verkoopt,lag voor tweederde!!!!!!!!!!!! in puin. Geen zwembad,geen spa,restaurant alleen voor ontbijt(stelde niets voor!).Weet niet wat er luxe was aan de Deluxe Room.
Petrus K. (Echt)paren Netherlands, 13 november 2010
sfeervol hotel met prima ligging

goede ligging t.o.v. strand, winkeltjes, restaurantjes. Vriendelijk personeel, goede kamers.
Prima vakantie gehad, sfeer in hotel erg prettig. Zou dit hotel zeker aanraden bij familie en kennissen
Restaurant tip: foodmarket,restaurant "Uns" En natuurlijk voor een paar centen eten op het strand en dan eet je echt lekker
H.R.W W. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 28 april 2010
valt tegen

vriendelijk schoonmaakpersoneel, mooi zwembad
5,3
Hotel valt erg tegen, veel lawaai, een beetje ouderwets hotel.
Winkel tip: animal boetiek en Matahari

Grand Inna Kuta BaliGrand Inna Kuta Bali - GastenkamerGrand Inna Kuta Bali - GastenkamerGrand Inna Kuta Bali - LobbyGrand Inna Kuta Bali - GastenkamerGrand Inna Kuta Bali - Hotel exterieurGrand Inna Kuta Bali - LobbyGrand Inna Kuta Bali - ZwembadGrand Inna Kuta Bali - VergaderruimteGrand Inna Kuta Bali - RestaurantGrand Inna Kuta Bali - RestaurantGrand Inna Kuta Bali - VergaderruimteGrand Inna Kuta Bali - VergaderruimteGrand Inna Kuta Bali - Hotel exterieurGrand Inna Kuta Bali - GastenkamerGrand Inna Kuta Bali - ZwembadGrand Inna Kuta Bali - ZwembadGrand Inna Kuta Bali - BadkamerGrand Inna Kuta Bali - Hotel exterieurGrand Inna Kuta Bali - Hotel interieurGrand Inna Kuta Bali - GastenkamerGrand Inna Kuta Bali - ZwembadGrand Inna Kuta Bali - Bar/LoungeGrand Inna Kuta Bali - ZwembadGrand Inna Kuta Bali - GastenkamerGrand Inna Kuta Bali - RestaurantGrand Inna Kuta Bali - Koffiehuis/CaféGrand Inna Kuta Bali - Hotel exterieurGrand Inna Kuta Bali - RestaurantGrand Inna Kuta Bali - ReceptieGrand Inna Kuta Bali - GastenkamerGrand Inna Kuta Bali - GastenkamerGrand Inna Kuta Bali - Hotel interieurGrand Inna Kuta Bali - ZwembadGrand Inna Kuta Bali - GastenkamerGrand Inna Kuta Bali - GastenkamerGrand Inna Kuta Bali - Gastenkamer

AS-AGWEB-3A07