Grand Mega Resort & Spa Bali

Jl. By Pass Ngurah Rai No. 234, Simpang Siur, Kuta, Denpasar, Bali, Indonesië 80631 (Bekijk kaart)

Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gastenkamer Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Zwembad Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Zwembad Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badkamer Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotel interieur Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Balzaal Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotel exterieur Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badkamer Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Zwembad Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotel interieur Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gastenkamer Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gastenkamer Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Zwembad Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Fitnessruimte Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Fitnessruimte Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Zwembad
Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotel interieur Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Badkamer Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Zwembad Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotel exterieur Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Gastenkamer Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Eten en drinken Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Spa Grand Mega Resort & Spa Bali Bali - Uitzicht
Gebied: Denpasar Aantal kamers: 135

alles
Jennieke B. (Echt)paren Netherlands, 24 juli 2014
Prima hotel

Dicht bij het vliegveld
2 nachten geweest, prima hotel en schoon. 20 minuten van het vliegveld en 10 minuten van Kuta.
Daisy B. (Echt)paren Netherlands, 12 september 2013
Goed hotel voor relaxen en stedentrips

Centraal gelegen, goed ontbijt, zeer vriendelijk personeel
Ons verblijf in het Grand Mega hebben wij geweldig ervaren. Wij verbleven hier een week ivm onze stedentrip. Slechts twee dagen hebben wij bij het zwembad door gebracht, wat goed is te doen. Het ontbijt is goed en er is veel keus. Daarnaast is het dineren ook uitstekend. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt centraal gelegen en is daarom een goed vertrekpunt.
Wim S. Zakelijke reizigers Netherlands, 25 april 2013
Gezellig met vriendelijke staf

Vriendelijke staf, snel internet, dichtbij vliegveld
9,7
Prima ontvangst, vriendelijk en gastvrije staff, prima gelegen tussen Kuta en Sanur en op korte afstand van het vliegveld. Snel internet en prima service bij het hotel. Er zijn ook diverse toeristische mogelijkheden, maar vanuit zakelijk oogpunt ook uitermate geschikt. Inrichting is modern maar niet altijd praktisch voor gebruik. Met name de badkamer was niet praktisch ingericht.
Wim S. Zakelijke reizigers Netherlands, 24 april 2013
hotel met veel jeugd en muziek voor jeugd

internet snel, dichtbij luchthaven, prima bediening
9,7
Prima, gezellig en goede sfeer. Dichtbij luchthaven, Kuta en Sanur
Peter V. (Echt)paren Netherlands, 16 april 2013
Heerlijk ontspannen weekje in dit luxe hotel

zwembad lag voor de deur, heel vriendelijk personeel, en heerlijk eten
ik en mijn vriendin zijn hier zes dagen geweest en hebben ons heerlijk vermaakt. Het zwembad lag zo wat tegen onze deur aan dus daar hebben we veel van genoten Ook het eten in de avonden was lekker. Wat we ook bestelden het werd allemaal super goed bereid. De hotelkamers zijn fris en schoon en hebben een heerlijke grote douche. Ook werden wij aangenaam verrast door het personeel. Op mijn verjaardag kwamen ze namelijk een taart brengen. Dit hadden wij niet aangegeven dus was het een echte verrassing.
Peter H. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 25 september 2012
Prima locatie als transfer Hotel

Mooi modern hotel met prima faciliteiten
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en niet ver rijden van het vliegveld en voldoende gelegenheden in de omgeving om te eten en te shoppen.
Frank G. (Echt)paren Netherlands, 19 september 2012
Nieuw hotel vol met spiegels

Goede prijs/ kwaliteit
Prima hotel voor de doorreis, op korte afstand van vliegveld en met een prettig zwembad, goed ontbijt en verder van alle gemakken voorzien, als je niet van spiegels houdt moet je dit hotel vermijden!
Willem M. (Echt)paren Netherlands, 12 september 2012
nice hotel aan drukke weg centraal gelegen

centrale ligging, vriendelijk personeel, mooi zwembad
Mooi groot hotel, wel enigzinds kleine kamer maar voldoende en schoon, vriendelijk personeel en super ontbijt buffet, al met al lekker verblijf gehad, bij weggaan wilde we onze koffers nog laten staan en dit was zonder problemen mogelijk (hebbenw e ook wel eens anders gehad), behulpzaam personeel en als je naar de 24h winkel aan de overkant wilt dan helpt de security je oversteken (en weer terug), goed verblijf voor een vriendelijke prijs......
Uitgaansleven tip: Kuta is het drukste gedeelte van bali, het hotel ligt op enige afstand van de drukte maar is goed te belopen, wij waren er met een scootertour dus dat was helemaal makkelijk, overal naartoe met de scooter.......
Willem M. (Echt)paren Netherlands, 12 september 2012
hotel langs drukke weg en geweldig ontbijt

zwembad, ontbijtbuffet,
lekker hotel aan drukke weg maar daar geen last van gehad (zaten met kamer aan binnenzijde aan zwembad), geweldig ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.
Winkel tip: op korte afstand veel winkeltjes, wij hadden een scooter bij ons, voor lopen wel wat ver..

Grand Mega Resort & Spa Bali BaliGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GastenkamerGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - ZwembadGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - ZwembadGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadkamerGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotel interieurGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BalzaalGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotel exterieurGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadkamerGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - ZwembadGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotel interieurGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GastenkamerGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GastenkamerGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - ZwembadGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - FitnessruimteGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - FitnessruimteGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - ZwembadGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotel interieurGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - SpaGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - BadkamerGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - ZwembadGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Hotel exterieurGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - GastenkamerGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Eten en drinkenGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - SpaGrand Mega Resort & Spa Bali Bali - Uitzicht