Grand Swiss-Belhotel Medan

Jalan S. Parman 217, North Sumatra, Medan City Center, Medan, Indonesië 20752 (Bekijk kaart)

Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Balzaal Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Zwembad Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Bar/Lounge Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Lobby Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Restaurant Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Restaurant Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Restaurant Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Hotel exterieur Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Bar/Lounge Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Bar/Lounge Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Restaurant Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Gastenkamer Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Restaurant Grand Swiss-Belhotel Medan Medan - Gastenkamer
Gebied: Medan City Center Aantal kamers: 242

mooi en comfortabel hotel

mooie en schone kamers
Erik L. Groepen Netherlands, 12 september 2012
Comfortabel hotel

Uitgebreid ontbijt; mooi zwembad en spa
Goed hotel om in bij te komen in hektisch en chaotisch Medan
Restaurant tip: Tiptop restaurant
Vallinacciyar K. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 21 augustus 2012
comfortabel hotel met prettige bediening

Centrale ligging; erg comfortabele kamer, luxe badkamer, goed ontbijtbuffet
We werden begroet met een welkomsdrankje en konden snel naar onze riante kamers. De kinderen maakten gebruik van de attente roomservice en alle gemakken van de kamer na een lange rondreis door Sumatra. Wijzelf maakten een korte trip door het centrum van de stad met mooie historische gebouwen, dat niet ver van het hotel afligt. Staf van het hotel was zeer behulpzaam. Het hotel ligt op maar 15 minuten rijden van vliegveld,dus dat is ook erg handig.
Bastiaan B. (Echt)paren Netherlands, 20 juli 2012
Supermooi hotel, echt de moeite

Mooi hotel op een leuke lokatie
Wij verbleven hier een nacht op doorreis. De kamers waren heel luxe, superschoon en erg comfortabel. Het zwembad hebben we niet gebruikt, maar zag er goed uit. De lokatie is leuk omdat het in de buurt van een groot winkelcentrum ligt. Het ontbijt was prima en het personeel heel vriendelijk. Heel relaxte tijd gehad.
Gerrit E. (Echt)paren Netherlands, 26 april 2012
schoon en fris, hotel goede service, vriendelijk .

Midden in de stad ,veel lopend te doen
Wat ik storend vond de eerste keer tussendeur van kamers kon niet goed op slot. dus buurman wou komen kijken.dit gelijk gemeld bij de receptie
Gerrit E. (Echt)paren Netherlands, 5 april 2012
gewoon goed

goed ontbijt , vriendelijk personeel
We zijn er twee keer geweest en zouden zo weer gaan,prijs is goed voor wat ze bieden
Pieter V. (Echt)paren Netherlands, 5 oktober 2011
Zeer goed hotel, geld dubbel en dars waard

luxe kamer, dichtbij voorzienngen
9,7
Verblijf zeer goed bevallen. Goede service van personeel, zeer hulpvaardig. Prijs dubbel en dwars waard. Absolute aanrader
Rita D. (Echt)paren Belgium, 30 september 2011
Professioneel gerund en comfortabel hotel

Zeer goede douche en zeer lekker ontbijt, met vers gemaakte koffie
Wij verbleven er 2x 1 nacht, 1x superior de luxe en 1x grand deluxe, telkens voor/na vlucht. Hoewel de grand deluxe echt heel ruim is met schitterende badkamer, bieden beide types kamer comfort en rust. Bediening is zeer goed; ontbijt is uitstekend: lekkere koekjes, brood, 1 type lekkere kaas (geen ZIZ type, zoals vaak in Indonesië), vers gemaakte koffie per individueel tasje. Goede restaurants: zowel The EDGE (wel zeer duur naar Indonesische maatstaven, maar zeer goed en mooi zicht op stad) als het Swiss Café. Helaas wel overal voltapijt in kamer. Internet werkt goed in kamers. Goede geluidsisolatie (geen hinder van nochtans drukke straat, geen hinder van buren...). Op een aantal details na, zeer goed hotel met vriendelijke en goede service. Hotel was ook zo vriendelijk om 1 van onze koffers een week te bewaren.
Tip: Indien rondreis in Sumatra, geniet nog efkens van dit hotel om wat uit te rusten...Shopping centrum vlakbij (paar minuutjes per taxi, niet duur). Tobameer : van Prapat naar Medan met Bagus Taxi: 450.000 RP (iets minder dan 40 €) en van Medan naar Berastagi namen wij Bluebird, en betaalden 320.000 RP (28 € ongeveer). Toba is mooi en indrukwekkend, vooral als je weet hoe het ontstaan is....
Frank G. Groepen Netherlands, 19 september 2011
Prima hotel voor een paar dagen Medan

Mooie grote en verzorgfde kamers, leuk zwembad en prima ontbijt.
het grand swiss-belhotel medan ligt niet bepaald centraal maar voor een stad die nauwelijks een echt herkenbaar centrum heeft is dat geen probleem. met taxi (wel vragen naar de meter)is alles snel bereikbaar. het verblijf van drie dagen in medan was prima te noemen: goed verzorgde kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel en goed ontbijt. jammer van het aparte rookgedeeelte en jammer van de dagelijkse engelstalige krant die steeds was beloofd maar nooit is ontvangen. het zwembad is klein maar prima voor een snelle en koele duik. bovenste etage kent een mooi uitzicht over de stad waar het leuk zitten is.
Barry C. (Echt)paren Netherlands, 11 september 2011
prima hotel

centraal gelegen,mooie ruime kamers
wij hebben een nacht in dit hotel geslapen,na een lange reis van ams. via singapore naar medan.het is een mooi luxe hotel met grote ruime kamers en een prachtige badkamer.het personeel is zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam.het zwembad was erg lekker om even bij te komen van de vliegreis
Uitgaansleven tip: blijf niet lang in medan,het heeft niets te bieden,er is niet echt een centrum,eten doe je waarschijnlijk in een shopping mall.

Grand Swiss-Belhotel Medan MedanGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - BalzaalGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - ZwembadGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - Bar/LoungeGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - LobbyGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - RestaurantGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - RestaurantGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - RestaurantGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - Hotel exterieurGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - Bar/LoungeGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - Bar/LoungeGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - RestaurantGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - GastenkamerGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - RestaurantGrand Swiss-Belhotel Medan Medan - Gastenkamer

AS-AGWEB-3A02