arrow-up-icon Selecteer uw loyaliteitsprogramma om meer punten te bekijken
Terug naar hotelinformatie

Recente beoordelingen

Zakelijke reizigers (105)

(Echt)paren (269)

Individuele reizigers (144)

Gezinnen met jonge kinderen (81)

Gezinnen met oudere kinderen (73)

Groepen (75)

6,9
7,4
7,2
6,6

8,7 Eyleen W.
07 december 2012
Goede locatie en service met een glimlach
Rustigere plek met fantastisch uitzicht over Bangkok!
Heel vriendelijk personeel. Schone en redelijk ruime kamer. Aan de rand het drukke Chinatown. Rustige ligging voor zover daar sprake van is in Bangkok,maar dicht bij alle voorzieningen.

8 Martinus Z.
05 december 2012
Goed hotel, prima kamer, ligging perfect.
Ligging nabij oude centrum/china town, goede kamers
Prima verblijf. Steds als wij in Bangkok zijn, maken we gebruik van dit hotel de laatste jaren.

7,3 Cees M.
08 januari 2012
Aardig hotel
restaurant met een mooi uitzicht
het hotel is centraal gelegen en diverse bezienswaardigheden zijn op loopafstand. als je gebruik wil maken van de jacuzzi/pool moet je daar voor betalen!!!!!, dit staat nergens aangegeven maar ze komen wel met de rekening. het ergste is dat het geen jacuzzi is en als zwembad is het veel te klein. wij hebben gebruikt gemaakt van hotels over de hele wereld, maar nog nooit meegemaakt dat je voor dit soort faciliteiten moet bij betalen.

7,7 Alice B.
08 februari 2011
Voldoet prima maar niet bijzonder
Grote schone kamers, prachtig uitzicht, goed ontbijt
We hebben hier 4 nachten gelogeerd. De kamers zijn groot en schoon en de bedden prima. De kamers zijn verder niet gedecoreerd. Prachtig uitzicht over de stad, zeker vanuit het restaurant op het dak. De mensen zijn zeer vriendelijk. Het hotel ligt langs een drukke weg maar wel centraal. Het zwembad is erg klein en bovendien moet je betalen om er gebruik van te maken

7 Anna L.
07 april 2010
functioneel
Slaapkamer, bad een beetje oud. Eten op terras boven. Centrale ligging
Badkamer, voor zwembad jacuzzi te moeten betalen. Terras bij het zwembad, ongelijke tegels, weinig groen. Eetzaal een beetje hol. Geen gebakken spek. Saai brood
Prettige ontvangst bij aankomst. De slaapkamer ziet er netjes uit, de badkamer is wat ouderwets. Geweldig uitzicht overal, vooral van het dak waar je s'avonds prettig kunt eten. Coxtails zijn wat aan de slappe kant, na een opmerking hierover kon ik wat alcohol bijkrijgen maar moest wel weer het hele bedrag betalen. Het ontbijt is goed, helaas was er geen spek maar wat ham of worstjes en verder uiteraard, fruit en Thais eten. Het brood is wat flauw, daar kunnen zij wat fantasierijker in zijn. De bediening is vriendelijk.

7,3 Philippus W.
19 november 2009
Goed middenklasse hotel
Gelegen aan de rand van China Town
In dit deel van China Town is 's-avonds niet veel te beleven
Een aan de rand van China Town gelegen middenklasse hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het hotel heeft vriendelijk personeel, van de kruier tot het reataurant en baliepersoneel. Het baliepersoneel was bereid tot informatieverstrekking en het wisselen van het eerste grote geld uit de pinautomaat op het vliegveld. Nadeel is dat de straten rond het hotel zeer druk zijn en het verkeer vaak lang vast staat. Dit ondervonden wij toe wij met een taxi naar de kust wilden. Het duurde ruim een half uur voordat we enkele straten verder uit de drukte waren en op weg konden naar de kust. Uitzicht vanuit het hotel was overigens prima. Hotel heeft een mooi dakterras met yakuzi. Massage was naar verhouding van Thaise begrippen duur. Maar in een hotel is alles duurder. Ook het ticket kantoortje was extreem duur, dus voor het boeken van trips zijn we uitgeweken naar het backpackers district Koh San Road hetgeen met de taxi ongeveer Bath 60 kostte en heel gezellig was.

6 TAN H.
Indonesia
10 oktober 2013
So far so good
Location near china town
Near Chinatown and in the night many buy the local food and restaurant

5,7 kridsadakorn B.
Ireland
07 juli 2013
nice area
convenince

7,3 Joanne O.
Australia
03 juni 2013
Great value for a cheap Hotel
Price, Breakfast and staff friendliness
We had a pleasant stay. No complaints, the breakfast was good and the staff friendly and very efficient.

6 Chee H.
Malaysia
16 april 2014
Nice, Clean, Good location
Nice, Clean, Good location
Clean Room, friendly staff, high floor with view