Green Park Boutique hotel

248 Khouvieng Road, P.O. Box 9698, Vientiane, Laos, Sisattanak, Vientiane, Laos 1000

Geweldig

9,1
8,9
8,1
Eduard D. (Echt)paren Netherlands, 19 december 2013
Zeer cofortabel klein hotel met uitstekende servic

Mooie kamers, uitstekend personeel. Uitstekend ontbijt
Uitstekend verzorgd, vriendelijk en behulpzaam personeel, shuttle service naar het centrum.
Kris V. (Echt)paren Belgium, 3 september 2011
Leuk verblijf met geweldige pool

Pool, rooms
we hebben een goed verblijf gehad in dit hotel. dit was vooral te danken aan het zalige zwembad en de attente staff. ik zou er wel niet het volle tarief voor betalen maar dankzij agoda en anderen kan je hier betaalbaar verblijven. zoals eerder gelezen een groene en rustige oase in een hoofdstad. het hotel ligt op 25 min. wandelen van het centrum maar er is een shuttle die elk uur vertrekt en je komt ophalen waar en wanneer je dat wenst.
Ronald D. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 22 september 2009
Sfeervol en prima hotel

Gastvrijheid personeel Ontbijt Prachtige tuin Goed gelegen Schoon
Mooi hotel met behulpzame en vriendelijke staf. Je voelt je hier echt nog een gast. Het ontbijt is goed, de kamer is schoon en netjes, maar niet erg groot. Wij hadden een de luxe kamer met een baby. Een babybedje is voorradig. Prachtige tuin met een zwembad. Maar het personeel maakt het verschil, wat een gastvrijheid!
Sightseeing/attracties tip: Dineren bij de Mekong rivier tijdens het ondergaan van de zon is fantastisch. Ga naar het Buddhapark: de moeite waard
Franciscus K. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 11 augustus 2009
Great Green Park!

Echt een vakantiegevoel bij dit hotel! Prachtig complex, mooi zwembad, vriendelijk en service gericht personeel, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, ruime kamer met prachtige badkamer met uitzicht op binnentuin!
Heel gastvrij ontvangen, ruime kamer van alle gemakken voorzien en met uitzicht op de prachtige tuin en het zwembad. Personeel is zeer vriendelijk vooral 's morgens bij het ontbijt en in het restaurant. Vrij gebruik van Internet, leuke fitness-ruimte, kortom een echt vakantiegevoel overvalt je hier! Ook met kinderen is dit een ideaal hotel! We zijn niet voor niets teruggekomen na Luang Prabang en we waren niet de enigen die dat deden!
Tip: Op loopafstand net voorbij het waterpark zit een leuke overdekte markt waar niet zoveel toeristen komen. Meer voor de dagelijkse dingen maar zeker leuk om rond te kijken!
Franciscus K. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 3 augustus 2009
Great Green Park!

Het ultieme vakantie-gevoel met zo'n uitstraling! Fantastisch, behulpzaam en service-gericht personeel. Mooiste zwembad van Vientiane. Heerlijk ontbijtbuffet met mooi uitzicht. Zalige badkamer met uitzicht op eigen binnentuin
Dit hotel geeft je echt een vakantie-gevoel! De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend! Wij zijn na een paar dagen Luang Prabang dan ook meteen weer teruggekomen bij Green Park en blijkbaar waren we niet de enigen die na een 1e keer weer kwamen! Zeker voor herhaling vatbaar en verreweg het mooiste hotel van onze vakantie!
Winkel tip: Wanneer je de tuktuk neemt naar het centrum kom je onderweg langs Thalat Sou en de morning market! Een aanrader. Ook de overdekte markt, aan het begin van de straat die niet echt voor toeristen is, is toch erg leuk om overheen te lopen voor de meer dagelijkse dingen!
Maria J. Individuele reizigers Netherlands, 7 juni 2009
goed hotel en sfeervol gebouwd

zeer rustig en vriendelijk en toch nog op wandelafstand naar de markt
Eigenlijk ben ik afgezien de restaurantprijzen(ik was in het restaurant de enige gast)heel tevreden.Jammer van verkeerde informatie aparte douche.Het zwembad was super,rustig en schoon,een plaatje.S,avonds was het sprookjesachtig vanaf mijn balkon er ging een grandioze rust uit van het hotel,het personeel deed hun werk zonder geluid als het ware.
Restaurant tip: joma bakerie op 100 meter bij het waterpark,heerlijk en goedkoop
Sonia C. Gezinnen met oudere kinderen Australia, 26 april 2016
Lucky deal
5,7
We got a good deal so did not have to pay the regular price. The hotel staff were exemplary. We enjoyed our stay. The hourly shuttle service to night market is a bonus. Only issue was the room air con vents - rattling all night long non stop, not good for light sleepers. But if you sleep like us, no problem. Would book this hotel again.
Seth M. Gezinnen met oudere kinderen United States of America, 11 april 2016
N/A
5,3
N/A
Richard B. Zakelijke reizigers New Zealand, 26 maart 2016
First time visit to vietianne
5,3
I preferred bring out of the hectic town city, more peaceful. Only 7 mins in tuk tuk to town. Food is very good, spa treatment professional. I would recommend if you want a pool.
Nakrit V. Individuele reizigers Thailand, 24 maart 2016
good location
good location
1 - 6 van 6 beoordelingen
Green Park Boutique hotel VientianeGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - BadkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - BadkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - BadkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - BadkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - GastenkamerGreen Park Boutique hotel Vientiane - RestaurantGreen Park Boutique hotel Vientiane - FitnessruimteGreen Park Boutique hotel Vientiane - LobbyGreen Park Boutique hotel Vientiane - Hotel exterieurGreen Park Boutique hotel Vientiane - FaciliteitenGreen Park Boutique hotel Vientiane - FaciliteitenGreen Park Boutique hotel Vientiane - ZwembadGreen Park Boutique hotel Vientiane - VergaderruimteGreen Park Boutique hotel Vientiane - ZwembadGreen Park Boutique hotel Vientiane - ZwembadGreen Park Boutique hotel Vientiane - RestaurantGreen Park Boutique hotel Vientiane - FitnessruimteGreen Park Boutique hotel Vientiane - SpaGreen Park Boutique hotel Vientiane - SpaGreen Park Boutique hotel Vientiane - ReceptieGreen Park Boutique hotel Vientiane - ZwembadGreen Park Boutique hotel Vientiane - Hotel exterieurGreen Park Boutique hotel Vientiane - ReceptieGreen Park Boutique hotel Vientiane - RestaurantGreen Park Boutique hotel Vientiane - SpaGreen Park Boutique hotel Vientiane - RestaurantGreen Park Boutique hotel Vientiane - RestaurantGreen Park Boutique hotel Vientiane - VergaderruimteGreen Park Boutique hotel Vientiane - RestaurantGreen Park Boutique hotel Vientiane - SpaGreen Park Boutique hotel Vientiane - EntreeGreen Park Boutique hotel Vientiane - Restaurant

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.