Hanoi Old Centre Hotel

19 Hang Hanh, Hoan Kiem District - Hoan Kiem Meer, Hanoi, Vietnam (Bekijk op kaart)

Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Hotel interieur Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Faciliteiten Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Faciliteiten Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Faciliteiten Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Faciliteiten Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Faciliteiten Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Faciliteiten Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Gastenkamer Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Gastenkamer Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Hotel interieur Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Gastenkamer Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Faciliteiten Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Faciliteiten Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Faciliteiten Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Gastenkamer Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Gastenkamer
Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Hotel interieur Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Gastenkamer Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Badkamer Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Gastenkamer Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Hotel exterieur Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Gastenkamer Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Gastenkamer Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Gastenkamer Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Gastenkamer Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Gastenkamer Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Gastenkamer Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Buffet
Gebied: Hoan Kiem District - Hoan Kiem Meer Aantal kamers: 9

8,9
8,6
8,8
7,5
Hans M. (Echt)paren Netherlands, 3 november 2014
goed hotel, goede bedden

goede bedden, goede service, midden in old centre
De eerste avondkregen we voor zelfde prijs een upgrade kamer, 4 persoons, mooi en groot de 2e nacht moesten we verkassen naar onzeeigenlijk geboekte kamer van 28 dollar. Kamer prima maar wat aan de krappe kant.Bbadkamer netjes en schoon maar wat gedateerd. Geen apart ontbijtzaaltje, ontbijt is in de lobby wat krapjes aan een ronde tafel. goede prijs/kwaliteitverhouding, algeheel oordeel een 8. Na enkele dagen Sapa wilden we bij boeken maar waren ze vol, en verwezen ons naar zusterhotel Hanoi guesthouse in 85 Ma May Street, dat was nog beter, krijgt een 9,5 van mij
Dennis J. (Echt)paren Netherlands, 15 juni 2013
Alles kan je hier gedaan krijgen

Super personeel, heerlijk ruime kamer, goed ontbijt
Was een heel goed verblijf in dit Hotel. Heb er drie dagen gezeten en had een lake view room. Super ruim voor twee personen. Het personeel was super aardig en je kon heel veel activiteiten via hun boeken. Kortom: Ik kom terug!
Anton E. Individuele reizigers Netherlands, 24 maart 2013
prima stadshotel

centrale ligging/prima service
Hotel voldeed aan onze verwachtingen is mooi centraal gelegen. Kies wel voor de luxe room deze is namelijk veel groter en gelegen aan de achterzijde met een frans balkon.
Anton E. Individuele reizigers Netherlands, 20 maart 2013
prima stadshotel centraal in rustige straat

centrale ligging, rustige straat met leuke restaurants
Goede ontvangst: bij aankomst bleek een door ons geboekte luxe kamer niet beschikbaar, direct werd ons een alternatief aangeboden in het naast liggende hotel. Goede service adequate receptie, zeer vriendelijk.
Marinus R. (Echt)paren Netherlands, 4 september 2012
Het is gewoon een leuk en rustig hotel

Vriendelijke medewerkers . Medewerkers waren erg behulpzaam . Het was meteen een vertrouwt hotel. .
Het hotel licht mooi gelegen in het oude centrum, ook licht op loopafstand van het meer . Ontbijt was goed,maar waar we zeer over tevreden waren was het vriendelijke personeel, en als je vragen had over tickets ,transvers enz zij zorgden wel dat perfect geregeld was gewoon super. Het is echt een aanrader .
Sijmen V. (Echt)paren Netherlands, 7 augustus 2012
Super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel, keuzes uit ontbijt, centraal gelegen
Erg genoten van de behulpzaamheid en het zeer vriendelijke personeel. Alles werd voor je geregeld tegen zeer redelijke prijzen. Dit heeft ons enorm veel tijd opgeleverd en bovendien plezier. De dames van de receptie zijn goud waard! De kamers zijn netjes en schoon, niet allemaal voorzien van een raam. Zeer centrale ligging ook erg fijn. Leuk restaurant in de buurt.Ontbijt in hotel is prima. Zeer tevreden!
Willem M. (Echt)paren Netherlands, 11 november 2014
good stay

decent hotel, friendly staff, good location
Good stay, the room itself in the freshly renovated blue inn hanoi was much better
Robert G. (Echt)paren Australia, 4 november 2014

Perfect!
Christine S. (Echt)paren Germany, 30 oktober 2014
Like home!

People, Rooms, Internetaccess
Familiar, cozy and quiet, what is not usual in this City!

Hanoi Old Centre Hotel HanoiHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Hotel interieurHanoi Old Centre Hotel Hanoi - FaciliteitenHanoi Old Centre Hotel Hanoi - FaciliteitenHanoi Old Centre Hotel Hanoi - FaciliteitenHanoi Old Centre Hotel Hanoi - FaciliteitenHanoi Old Centre Hotel Hanoi - FaciliteitenHanoi Old Centre Hotel Hanoi - FaciliteitenHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Hotel interieurHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - FaciliteitenHanoi Old Centre Hotel Hanoi - FaciliteitenHanoi Old Centre Hotel Hanoi - FaciliteitenHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Hotel interieurHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - BadkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Hotel exterieurHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - BuffetHanoi Old Centre Hotel Hanoi - BuffetHanoi Old Centre Hotel Hanoi - BuffetHanoi Old Centre Hotel Hanoi - BuffetHanoi Old Centre Hotel Hanoi - BuffetHanoi Old Centre Hotel Hanoi - BuffetHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - GastenkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - BadkamerHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Restaurant

Beoordelingen door klanten - Hanoi Old Centre Hotel, Hanoi

AS-AGWEB-3A06