arrow-up-icon Verdien punten binnen uw premiepunten programma!
Terug naar hotelinformatie

• Ontbijt/maaltijden 7,0

Korstiaan P.
24 augustus 2012
Leuk hotel, goed prijs/kwaliteitsverhouding
Geweldig lekker en uitgebreid ontbijt
Afspraken zijn goed nagekomen. Eten was heerlijk. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

franky D.
06 augustus 2012
zeer mooi hotel met casino
locatie van het hotel tegen de luchthaven en de een grote schoppingmall
het hotel is dichtbij de internationale luchthaven gelegen en daardoor vlot bereikbaar, het ligt ook op wandelafstand van de mall of asia, waar je kan shoppen , het ligt ook tegen de bay en het hotel zelf is zeer mooi en in de avond kan je het casino bezoeken

Marga H.
06 juni 2012
Hotel, handig dicht bij het vliegveld
Goede service, lekkende airco werd snel en accuraat verholpen
Bij aankomst in het hotel, met een verblijf voor 1 nacht ter overbrugging ivm een vervolgvlucht de volgende dag, werd ik heel vriendelijk ontvangen en werd de bagage van mij overgenomen. Eenmaal op mijn kamer bleek de airco te lekken. Dit werd binnen een kwartier adequaat opgelost. In de kast vond ik slippers en een strijkijzer, ook was gedacht aan een waterkoker en wat koffie en thee. Heerlijk geslapen. Gelukkig had ik ook mijn eigen wekker gezet, want het alarm dat ik via de telefoon van het hotel had ingesteld, bleek niet te werken. Het ontbijt was heel uitgebreid en aldus kon ik na een goede overnachting mijn reis vervolgen.

franky D.
04 maart 2012
leuk hotel en service met een glimlach
hotel ligt zeer goed gelegen tegen de mall of asia,, op wandelafstand, en ook tegen de ariport,, dus bereikbaarheid is een plus
mooi hotel , klantvriendelijk net en vriendelijke staff,, zeer behulpzaam ook een veilgig gevoel dat niet zomaar iemand binnengaat , echt een topper om aan te raden voor verblijf en bezoek van de grote mall en tussenstops

FRANKY D.
24 februari 2012
voortreffelijk hotel
ligging tegen mall en airport
goede ligging , mooi en voortreffelijk. voornamelijk te danken aan de liggen, het is niet ver van de luchthaven en je kan dus zonder veel problemen, doorreizen of het hotel bereiken. Het is goed gelegen naar de grootste mall in de filippijnen. op wandelafstand waarbij je geen taxi nodig hebt, zeer confortable kamers en uitmuntend personeel!

Mieke S.
07 februari 2012
Lounge ok, rest niet
Geen prettig hotel
sterk verouderd hotel, hard toe aan renovatie. internet alleen tegen betaling beschikbaar, matig bereik.

Erlinda H.
Filipijnen
25 mei 2011
Ideale Locatie
Goed ontbijt buffet, lekker zwembad, prima kamer
Hotel gekozen om even te acclimatiseren in de Filippijnen voordat we verder naar ons einddoel gingen. Lekker hotel, goed zwembad en ideaal dat er een transfer is naar the Mall of Asia

Jan L.
20 december 2010
redelijk hotel
Locatie hotel is goed
Duur ontbijt en duur business center
Goede service. Duuur restaurant. Personeel is vriendelijk.

Richard W.
14 april 2010
Heritage hotel
Dicht bij winkelcentrum Casino in het hotel
Nogal veel geluid aan straatkant
Vergleken met andere hotels waar ik in Manila ben verbleven vond ik het niet echt 5 sterren waardig. Zeker niet slecht maar ook niet goed, alles is gewoon redelijk ok, echter redelijk oud.

Wilhelmina C.
Filipijnen
24 juli 2016
Overnight stay prior to my flight
I usually stay at Heritage hotel prior to my flight. Other than the hotel is near the airport, staff are courteous and food selection during breakfast is great. I was even allowed to use wifi to manage my booking even after I have checked out. Will definitely come back and invite friends to stay with me.