Heritage Hotel

Roxas Boulevard corner EDSA, Pasay City, Pasay, Manila, Filipijnen (Bekijk op kaart)

Heritage Hotel Manila - Hotel exterieur Heritage Hotel Manila - Zwembad Heritage Hotel Manila - Zwembad Heritage Hotel Manila - Lobby Heritage Hotel Manila - Balzaal Heritage Hotel Manila - Gastenkamer Heritage Hotel Manila - Restaurant Heritage Hotel Manila - Golfbaan Heritage Hotel Manila - Executive Lounge Heritage Hotel Manila - Gastenkamer Heritage Hotel Manila - Gastenkamer Heritage Hotel Manila - Gastenkamer Heritage Hotel Manila - Gastenkamer Heritage Hotel Manila - Lobby Heritage Hotel Manila - Gastenkamer Heritage Hotel Manila - Gastenkamer
Heritage Hotel Manila - Receptie Heritage Hotel Manila - Suite Heritage Hotel Manila - Suite Heritage Hotel Manila - Suite
Gebied: Pasay Aantal kamers: 450

7,6
7,0
Harry W. (Echt)paren Netherlands, 30 november 2015
Een heel prettig verblijf

Ruime kamer,zeer vriendelijk personeel en goede voorzieningen
Rudold L. (Echt)paren Belgium, 9 november 2015
Te duur als je iets nodig hebt.

Proper,ligging en goed ontbijt
De prijzen waren werkelijk te duur voor de Filippijnen .pstVoor een blik cola betaal je 180pst,dat is meer als in Belgie en voor diner meer dan 3500 pst voor ons twee,ik heb al met 12 personen reeds een maaltijd gebruikt in Bohol Tropics en dat is eveneens super lux daar.
Adriaan J. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 8 mei 2015
Zeker geen viersterren waard. Verouderd hotel

Dichtbij het vliegveld, aanwezigheid vam zwembad en vriendelijk personeel
6,3
Een verouderd hotel, geldt zowel voor buitenkant als del kamers. In hotel mag nog op verschillende plaatsen gerookt worden, waardoor het er vies rook.
Alfreda H. (Echt)paren Belgium, 17 december 2014
Mooi hotel om te wachten op de volgende vlucht.

Zwembad,vriendelijkheid personeel, grote kamer
6,3
Het ontbijt was intriest, het avondeten buffet, lekker en uitgebreid, de badkamer is aan vernieuwing toe. Voor de rest was alles prima.
Edwin A. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 12 mei 2014
Stylvol verouderd hotel

dicht bij airport en Asian mall, eerlijke taxi chauffeurs
een overnachting in afwachting van vlucht. verouderd hotel, personeel nalatig, gehorige kamers.
Edward V. (Echt)paren Netherlands, 13 januari 2014
Aangenaam verblijf

Dicht bij luchthaven
Ronny N. (Echt)paren Belgium, 1 januari 2014
uitstekend

centraal gelegen tussen luchthaven terminals 1 en 3 ruime mooie kamers lekker ontbijd
9,7
voor die ene nacht dat we er verbleven hebben konden we ons geen betere overnachting in manila voorstellen super mooie kamer en vriendelijke bediening vooral aan incheck balie
Rein H. (Echt)paren Netherlands, 20 december 2013
Een nacht in de Heritage

Vriendelijk personeel, dicht bij the Mall Of Asia, dichtbij het vliegveld
De check in was vlug gedaan,de kamer was netjes. Het free WIFI was niet te bereiken. De badkamer was redelijk met een kanttekening voor het bad. De afvoer in het bad was dicht wat resulteerde in het badwater dat niet weg kon. Ik heb de afvoer eruit moeten halen om het badwater weg te laten lopen. In een hotel van deze klasse mag dit niet voorkomen en als in zo vele hotels, de toilet bril was los wat resulteerde in scheef zitten op het toilet. Voor maar één nacht in dit hotel verder geen klagen.
Johannes H. (Echt)paren Netherlands, 26 maart 2013
goede kamers personeel niet echt vriendelijk

kamers ligging
Bruno D. (Echt)paren Belgium, 22 maart 2013
Mooi internationaal hotel

mooie ruime kamer, proper, vriendelijk personeel
Voor de 2de maal dat ik hier verbleef kreeg ik een upgrade van kamertype, prachtige ruime kamer met veel lichtinval, ruime badkamer. Het ontbijtbuffet was internationaal met een zeer uitgebreide keuze, lekker! We konden ook gebruik maken van de gratis shuttle dienst naar het winkelcentrum MOA dat nabijgelegen is. Goede prijs-kwaliteit verhouding, ik verbleef hier voor de 2de maal en zal zeker nog terugkeren.
1 - 10 van 20 beoordelingen

Heritage Hotel ManilaHeritage Hotel Manila - Hotel exterieurHeritage Hotel Manila - ZwembadHeritage Hotel Manila - ZwembadHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - BalzaalHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - GolfbaanHeritage Hotel Manila - Executive LoungeHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - ReceptieHeritage Hotel Manila - SuiteHeritage Hotel Manila - SuiteHeritage Hotel Manila - Suite

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B05