Mijn account (inloggen)

Heritage Hotel

Roxas Boulevard corner EDSA, Pasay City, Pasay Luchthaven, Manila, Filipijnen (Bekijk kaart)

Heritage Hotel Manila - Hotel exterieur Heritage Hotel Manila - Lobby Heritage Hotel Manila - Lobby Heritage Hotel Manila - Lobby Heritage Hotel Manila - Receptie Heritage Hotel Manila - Bar/Lounge Heritage Hotel Manila - Buffet Heritage Hotel Manila - Restaurant Heritage Hotel Manila - Zwembad Heritage Hotel Manila - Executive Lounge Heritage Hotel Manila - Balzaal Heritage Hotel Manila - Balzaal Heritage Hotel Manila - Balzaal Heritage Hotel Manila - Uitzicht Heritage Hotel Manila - Restaurant Heritage Hotel Manila - Gastenkamer
Heritage Hotel Manila - Gastenkamer Heritage Hotel Manila - Suite Heritage Hotel Manila - Suite Heritage Hotel Manila - Executive Lounge Heritage Hotel Manila - Executive Lounge Heritage Hotel Manila - Restaurant Heritage Hotel Manila - Restaurant Heritage Hotel Manila - Restaurant Heritage Hotel Manila - Zwembad Heritage Hotel Manila - Fitnessruimte Heritage Hotel Manila - Fitnessruimte Heritage Hotel Manila - Fitnessruimte
Gebied: Pasay Luchthaven Aantal kamers: 450

7,6
7,0
Edwin A. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 12 mei 2014
Stylvol verouderd hotel

dicht bij airport en Asian mall, eerlijke taxi chauffeurs
een overnachting in afwachting van vlucht. verouderd hotel, personeel nalatig, gehorige kamers.
Edward V. (Echt)paren Netherlands, 13 januari 2014
Aangenaam verblijf

Dicht bij luchthaven
Ronny N. (Echt)paren Belgium, 1 januari 2014
uitstekend

centraal gelegen tussen luchthaven terminals 1 en 3 ruime mooie kamers lekker ontbijd
9,7
voor die ene nacht dat we er verbleven hebben konden we ons geen betere overnachting in manila voorstellen super mooie kamer en vriendelijke bediening vooral aan incheck balie
Rein H. (Echt)paren Netherlands, 20 december 2013
Een nacht in de Heritage

Vriendelijk personeel, dicht bij the Mall Of Asia, dichtbij het vliegveld
De check in was vlug gedaan,de kamer was netjes. Het free WIFI was niet te bereiken. De badkamer was redelijk met een kanttekening voor het bad. De afvoer in het bad was dicht wat resulteerde in het badwater dat niet weg kon. Ik heb de afvoer eruit moeten halen om het badwater weg te laten lopen. In een hotel van deze klasse mag dit niet voorkomen en als in zo vele hotels, de toilet bril was los wat resulteerde in scheef zitten op het toilet. Voor maar één nacht in dit hotel verder geen klagen.
Johannes H. (Echt)paren Netherlands, 26 maart 2013
goede kamers personeel niet echt vriendelijk

kamers ligging
Bruno D. (Echt)paren Belgium, 22 maart 2013
Mooi internationaal hotel

mooie ruime kamer, proper, vriendelijk personeel
Voor de 2de maal dat ik hier verbleef kreeg ik een upgrade van kamertype, prachtige ruime kamer met veel lichtinval, ruime badkamer. Het ontbijtbuffet was internationaal met een zeer uitgebreide keuze, lekker! We konden ook gebruik maken van de gratis shuttle dienst naar het winkelcentrum MOA dat nabijgelegen is. Goede prijs-kwaliteit verhouding, ik verbleef hier voor de 2de maal en zal zeker nog terugkeren.
Korstiaan P. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 19 augustus 2012
Leuk hotel, goed prijs/kwaliteitsverhouding

Geweldig lekker en uitgebreid ontbijt
Afspraken zijn goed nagekomen. Eten was heerlijk. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Marga H. Individuele reizigers Netherlands, 3 juni 2012
Hotel, handig dicht bij het vliegveld

Goede service, lekkende airco werd snel en accuraat verholpen
Bij aankomst in het hotel, met een verblijf voor 1 nacht ter overbrugging ivm een vervolgvlucht de volgende dag, werd ik heel vriendelijk ontvangen en werd de bagage van mij overgenomen. Eenmaal op mijn kamer bleek de airco te lekken. Dit werd binnen een kwartier adequaat opgelost. In de kast vond ik slippers en een strijkijzer, ook was gedacht aan een waterkoker en wat koffie en thee. Heerlijk geslapen. Gelukkig had ik ook mijn eigen wekker gezet, want het alarm dat ik via de telefoon van het hotel had ingesteld, bleek niet te werken. Het ontbijt was heel uitgebreid en aldus kon ik na een goede overnachting mijn reis vervolgen.
Tip: Nadat iemand van het hotel een taxi voor mij aangehouden had, kreeg ik onderweg een discussie met de taxichauffeur over de prijs. Tevoren had de receptie mij een prijs genoemd waar de chauffeur ver boven wilde gaan, dus hierbij de tip om de prijs af te spreken voor je bij het hotel weg rijdt.
Franky D. Individuele reizigers Belgium, 23 februari 2012
leuk hotel en service met een glimlach

hotel ligt zeer goed gelegen tegen de mall of asia,, op wandelafstand, en ook tegen de ariport,, dus bereikbaarheid is een plus
mooi hotel , klantvriendelijk net en vriendelijke staff,, zeer behulpzaam ook een veilgig gevoel dat niet zomaar iemand binnengaat , echt een topper om aan te raden voor verblijf en bezoek van de grote mall en tussenstops
Franky D. Individuele reizigers Belgium, 20 februari 2012
voortreffelijk hotel

ligging tegen mall en airport
goede ligging , mooi en voortreffelijk. voornamelijk te danken aan de liggen, het is niet ver van de luchthaven en je kan dus zonder veel problemen, doorreizen of het hotel bereiken. Het is goed gelegen naar de grootste mall in de filippijnen. op wandelafstand waarbij je geen taxi nodig hebt, zeer confortable kamers en uitmuntend personeel!

Heritage Hotel ManilaHeritage Hotel Manila - Hotel exterieurHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - ReceptieHeritage Hotel Manila - Bar/LoungeHeritage Hotel Manila - BuffetHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - ZwembadHeritage Hotel Manila - Executive LoungeHeritage Hotel Manila - BalzaalHeritage Hotel Manila - BalzaalHeritage Hotel Manila - BalzaalHeritage Hotel Manila - UitzichtHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - SuiteHeritage Hotel Manila - SuiteHeritage Hotel Manila - Executive LoungeHeritage Hotel Manila - Executive LoungeHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - ZwembadHeritage Hotel Manila - FitnessruimteHeritage Hotel Manila - FitnessruimteHeritage Hotel Manila - FitnessruimteHeritage Hotel Manila - OmgevingHeritage Hotel Manila - OmgevingHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - BalzaalHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - GolfbaanHeritage Hotel Manila - Executive LoungeHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - GastenkamerHeritage Hotel Manila - ReceptieHeritage Hotel Manila - SuiteHeritage Hotel Manila - SuiteHeritage Hotel Manila - Suite