Hollanda Montri Guesthouse

365 Charoenrat road T.Wat Gate A.Muang Chiang Mai, Fah Ham, Chiang Mai, Thailand 50000 (Bekijk op kaart)

Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Uitzicht Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Eten en drinken Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Uitzicht Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Faciliteiten Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Faciliteiten Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Restaurant Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Lobby Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Restaurant
Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Entree Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Tuin Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Uitzicht Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Restaurant Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Omgeving Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Receptie Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Restaurant Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Tuin Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Hollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Eten en drinken
Gebied: Fah Ham Aantal kamers: 16

8,0
7,9
8,0
Margaretha V. (Echt)paren Netherlands, 21 februari 2014
Allemaal wat aan de magere kant behalve het voedse

Ligging aan de rivier, mooie vlonder, tevens terras
We hadden een standaard kamer, moesten om handdoeken vragen, er werd niet of nauwelijks schoongemaakt. De sfeer was niet Thais genoeg. De eigenaar een Hollander dat was voor Nederlanders makkelijk wat taal betreft. Die Nederlanders drukten wel een stempel op de doorgaans zo relaxte Thaise sfeer. Dit is natuurlijk een persoonlijke beleving, maar we zouden het ondanks de mooie ligging niet meer kiezen
Andrea G. (Echt)paren Netherlands, 18 februari 2014
Ontzettend ontspannen en gezellig

Fieten te leen, heerlijk terras, lieve medewerkers
Heerlijk ontspannen verblijf gehad. De kamers zijn eenvoudig, maar voldoen prima. Een fijn terras met leuke zitjes aan de rivier. Zeer behulpzaam personeel en leenfietsen zijn beschikbaar. Goede keuken.
Tette T. (Echt)paren Netherlands, 12 januari 2014
Gezellig, gedateerd, wel OK.

Vriendelijke medewerkers, mooi plekje aan de waterkant. Lekker eten!
Verwachtingen gebaseerd op website + foto's enz van Agoda en eigen website hollanda Montri. Werkelijke beeld is toch even anders, toch wel gezellig. Er waren kennelijk weinig gasten, want het terras was bijna leeg. Alles doet een beetje gedateerd aan, er is onderhoud/renovatie nodig. Vriendelijk personeel en lekker eten. Ook ontbijt is prima!
Ruud J. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 17 juli 2013
Geweldig attent/vriendelijk personeel!

Ligging aan rivier, vriendelijkheid personeel, heerlijke maaltijden
Eenvoudig guesthouse voor een prima prijs. Bijzonder vriendelijk personeel: Sawat (onthouden deze naam!) kletste ons in onverstaanbaar Engels de oren van de kop en zette wierookstaafjes bij de tafel neer tegen de muggen. Een schatje! En spicy was daar echt spicy en niet verwaterd door westerse standaarden. Enige nadeel: vrij ver van het centrum, maar met de gehuurde fiets of met een gereserveerde tuk tuk geen probleem.
Jos D. (Echt)paren Netherlands, 10 maart 2013
avondvertier en slapen met doppen.

goede menukaart,aardige barman en gezellig.
Esther B. Individuele reizigers Netherlands, 15 februari 2013
Leuk hotel, grote kamer, mooie ligging

grote kamer, mooie ligging een rivier, lekker eten
Bij aankomst voelde het gelijk goed. alhoewel het hotel buiten het centrum ligt toch er leuk om hier geslapen te hebben. Er is een gezellige plek aan het water waar de bar en het restaurant zich bevinden. Aardig personeel. ik mocht een fiets lenen,erg leuk en handig.
Elisabeth V. Groepen Netherlands, 18 november 2012
Gezellig guesthouse met een mooi terras

Mooi terras met goed restaurant, leuk personeel, tuk-tuk service
Wij zijn een kleine week verbleven in het Hollanda Montri Guesthouse. De eigenaar is Nederlands een aantal personeels leden spreken ook Nederlands. Het guesthouse is gezellig, heeft een leuk terras waar je lekker kan eten en een drankje kan doen. De kamers zijn ruim en schoon. Het guesthouse ligt aan de rivier, waardoor de locatie mooi is maar ook wat verder van het centrum. Er is echter altijd een tuktuk chauffeur aanwezig welke je tegen eerlijke prijzen vervoert.
Sightseeing/attracties tip: Chiang Mai is een leuke stad om wat langer te verblijven. Riverside restaurant is een aanrader, met 's avonds live muziek, net zoals een Thai Boxing wedstrijd en de jungletrek.
Jose R. (Echt)paren Netherlands, 24 oktober 2012
Locatie heerlijk aan de Peer rivier, tuinterras

De bar en terras buiten, tafelen
Vriendelijke mensen, goede keuken, maar vooral dus het terras aan de Peer, in een prachtige groene tuin.
Sharon B. (Echt)paren Netherlands, 9 november 2011
Zeer goed(koop) hotel!

Locatie / goede bedden / warme douche / lage prijzen !
9,7
Helaas hebben wij hier maar 1 nachtje geslapen omdat we onze vlucht moesten halen naar het zuiden van Thailand, dit is het enige waar we spijt van hadden ( 1 nachtje), we hadden veel langer willen blijven ! We hebben nu 2 weken later diverse hotelletjes gehad, maar ik moet zeggen dat we op resorts zijn verbleven van 4x zoveel geld, waar we geen goede bedden aantroffen, geen warme douche en ga zo maar door, de eigenaren van Hollanda Montri hebben gezorgt dat al deze zaken perfecht op orde zijn, evenals de sanitaire voorzieningen !! Nu heb ik het alleen nog maar over de kamer gehad, het restaurant met diverse lounge gedeeltes is ook werkelijk fantastisch, met uitzicht op de Ping-river.. Kortom, gewoon doen !
Restaurant tip: Ga ook eens eten onderin de airportplaza, het foodcenter oid.. Gezellig tussen de locals !
Chantal B. (Echt)paren Canada, 21 september 2014
far from centre, staff rarely around

riverfront
5,3
This hotel was pretty far from everything. Average taxi ride costs 100baht to the market area and although the owner said it should cost 160 from the airport it cost us 180 and all the drivers will tell you it's really far. About an hour walk or 10 minute tuk tuk drive to the centre. We wanted to hire a driver for the next day to see the temple but couldn't because there was no one at the desk so we missed the main temple in Chiang Mai since you can't hail a tuk tuk from the hotel. Overall not a great experience. Tv in the room didn't work and the bathroom had an open area at the top covered by screening and it smelled horrible in there. Also to any couples...it's 2 beds pushed together...I'm sure you could find something closer to the centre for as much as all our drivers cost...

Hollanda Montri Guesthouse Chiang MaiHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - UitzichtHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Eten en drinkenHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - UitzichtHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - FaciliteitenHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - FaciliteitenHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - RestaurantHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - LobbyHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - RestaurantHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - EntreeHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - TuinHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - UitzichtHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - RestaurantHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - OmgevingHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - ReceptieHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - RestaurantHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - TuinHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Eten en drinkenHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - FaciliteitenHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - RestaurantHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - LobbyHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - TuinHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - FaciliteitenHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - UitzichtHollanda Montri Guesthouse Chiang Mai - Restaurant