Hotel Asoka City Home

Jl. Kubu Anyar No. 40 (Behind Banjar Anyar) 085100083993, Kuta / Tuban, Bali, Indonesië 80361 (Bekijk op kaart)

Hotel Asoka City Home Bali - Hotel interieur Hotel Asoka City Home Bali - Zwembad Hotel Asoka City Home Bali - Zwembad Hotel Asoka City Home Bali - Zwembad Hotel Asoka City Home Bali - Receptie Hotel Asoka City Home Bali - Receptie Hotel Asoka City Home Bali - Receptie Hotel Asoka City Home Bali - Gastenkamer Hotel Asoka City Home Bali - Gastenkamer Hotel Asoka City Home Bali - Gastenkamer Hotel Asoka City Home Bali - Gastenkamer Hotel Asoka City Home Bali - Gastenkamer Hotel Asoka City Home Bali - Gastenkamer
Gebied: Kuta / Tuban Aantal kamers: 60

Prettig
7,2
7,2
5,0
Jacobus K. Groepen Netherlands, 16 november 2011
Moderne schone kamer plus sanitair

20 minuten lopen naar centrum
Vriendelijke personeel, schoon en modern. Blijf altijd checken of je verzoeken worden uitgevoerd. bv ik had om een taxi gevraagd voor de volgende dag. Gelukkig op de dag op tijd gechecked, ze ondernamen gelijk actie. 20 min lopen naar centrum. Locatie was voor plaatselijke taxi's nog niet bekend.
Restaurant tip: Kunyit Bali
Lucia P. (Echt)paren Netherlands, 26 oktober 2011
heel nieuw, maar niet doordacht concept

ligging
4,7
vanaf de luchthaven wist de taxichauffeur het hotel niet te vinden, gelukkig wist de taxicentrale wel waar het hotel ligt. het hotel zag er heel nieuw uit, de manager vertelde ook dat het 1 maand geleden geopend was. we hadden een appartement geboekt en verwachten een kamer met koelkast en waterkoker. helaas waren die niet aanwezig en kwamen, bij navraag, ook niet. de eerste nacht sliepen we in een kamer op de eerste verdieping, het geklop en getik van de waterpomp op het dak hield ons uit de slaap. gelukkig konden we volgende dag snel naar een andere kamer verhuizen. daar hadden we in ieder geval geen last van de waterpomp, wel van ruziemakende eigenaren(3)tot laat in de nacht. al met al een teleurstellende ervaring.
Maria H. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 18 oktober 2011
goede slaapplaats zonder service

voor weinig geld toch zitjes en een zwembad
6,3
Goed hotel om te slapen als je s'avonds aankomt en de volgende dag weer vertrekt. Verwacht geen gezelligheid, maar verder een zeer net hotel
Jorge M. Individuele reizigers Mexico, 14 juni 2015
Good enough

1. The price
Georgia F. (Echt)paren United Kingdom, 5 juni 2015
Amazing value for money

Good price, nice room, less basic than expected
Kalena C. Individuele reizigers Canada, 18 mei 2015
good value, close to airport

nice beds, shower pressure, very close to airport
Elizabeth Q. Groepen Australia, 3 mei 2015
Stay

Close to airport
6,3
Fine
Norhisham A. Gezinnen met jonge kinderen Malaysia, 30 april 2015
value for money

cheap price but have comfortable rooms and relax
Nice and worth it..
York W. Zakelijke reizigers Malaysia, 12 april 2015
Cleanliness needs to be improved.

Cheap, spacious, friendly staff
5,3
Washroom needs to be improve, poor wifi connection, swimming pool needs to be clean more often.
Trang N. Gezinnen met jonge kinderen Vietnam, 18 maart 2015
value for money

friendly staff. good price. clean swimming pool
friendly staff. good price. clean swimming pool

Hotel Asoka City Home BaliHotel Asoka City Home Bali - Hotel interieurHotel Asoka City Home Bali - ZwembadHotel Asoka City Home Bali - ZwembadHotel Asoka City Home Bali - ZwembadHotel Asoka City Home Bali - ReceptieHotel Asoka City Home Bali - ReceptieHotel Asoka City Home Bali - ReceptieHotel Asoka City Home Bali - GastenkamerHotel Asoka City Home Bali - GastenkamerHotel Asoka City Home Bali - GastenkamerHotel Asoka City Home Bali - GastenkamerHotel Asoka City Home Bali - GastenkamerHotel Asoka City Home Bali - Gastenkamer

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B06