Hotel Grand Pacific

6,6
Harry V. (Echt)paren Netherlands, 25 november 2015
Prima hotel

Ligging, prijs/kwaliteit
Overtrof de verwachting, kon geen minpunten ontdekken.
Carolien V. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 22 juli 2015
Prima hotel op goede locatie

Locatie, wifi, zwembad
Prima locatie, we konden alles lopen. Toilet was defect, werd onmiddellijk gemaakt terwijl wij gingen ontbijten. Klein zwembad, maar fijn na een dag in de warme stad te hebben rondgelopen. Fijn bedden, kussens iets hard. Wifi op de kamer werkte perfect.
Kieng H. (Echt)paren Netherlands, 11 februari 2015
Voor de 3e keer.

1. De Locatie 2. Het ontbijt 3. Free WiFi everuwhere in the hotel.
Het was weer zeer prettig om in dit hotel terug te zijn. Wederom viel het ons op dat de locatie zeer gunstig is. Naar alle belangrijke richtingen en bestemmingen is het met het openbaar vervoer zeer goed te bereiken. Er zijn 4 foodcourts, een McDonald, en 2 minisupermarkten (Seven Eleven) op loopafstand. De concierge en portiers herkenden ons en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Omdat ons vliegtuig vroeg landde en we te vroeg waren om in te checken voor de kamer, kregen we toegang tot het zwembad. De koffers werden opgeslagen. Het zwembad was geoutilleerd met schone handdoeken en douches met zeep voorradig. We vinden wel dat dit hotel meer een 3-sterren dan een 4-sterren hotel is. Dat is te zien aan de toiletterietjes die simpel zijn, mededelingen over handdoeken en lakens verschoning op knullig getypte papiertjes. Ook de mini-bar is niet gevuld. Ook is er geen keuze voor coffeïnevrije koffie. Wel is er iedere dag flesjes mineraalwater. Prettig is het ook dat de kamer safebox groot genoeg is om mijn laptop in op te bergen! Desondanks zullen we hier terugkeren bij ons volgend verblijf.
Adrianus V. (Echt)paren Netherlands, 29 november 2014
midden klasse hotel

Goed gelegen, gratis internet, dicht bij metro
Het hotel is goed gelegen nabij Bugis en Raffles Place. Het is schoon, maar de kamers zijn niet ruim. Het internet is er gratis. Het ontbijtbuffet is redelijk.
Adrianus V. (Echt)paren Netherlands, 25 november 2014
centraal gelegen stadshotel

goede ligging, hotel heeft zwembad en internet
Het hotel ligt dicht bij het centrum en metro station is op loop afstand. De kamers zijn schoon.Er is een ontbijt buffet met voldoende keuze.
Adrianus V. (Echt)paren Netherlands, 10 november 2013
centraal gelegen hotel

ligging, gratis internet op de kamer, prijs inclusief ontbijt
Het is een middenklasse hotel. De kamers zijn niet bijzonder maar schoon. Er is gratis internet op de kamer. Op de 5e verdieping is een zwembad en het is na een hele dag slenteren door de stad, relaxt om even aan de rand van het zwembad te zitten. Het uitzicht is op de gebouwen in de omgeving. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Het grote pluspunt van het hotel is de centrale ligging.
William M. (Echt)paren Australia, 5 mei 2016
Good Location
5,3
Good location and not too expensive for Singapore.
Sio K. (Echt)paren Singapore, 2 mei 2016
Dust or without
4,3
It was really nice that they upgraded our room from twin to double bed. Price was quite low in light of a deal. Location was great too. However, the room felt dusty and my skin was irritated by it, especially the chairs in the room. It depends what you value I guess!
Meiwei G. (Echt)paren Malaysia, 2 mei 2016
Great Location
Easy access to MRT and Buses. Bus stop just few steps away from hotel. 24 hours food court at bras basah just opposite of the hotel.
Wimpi W. Gezinnen met jonge kinderen Indonesia, 25 april 2016
Great place
Good hotel..clean..walking distance to bugis junction..near mrt circle line and green line..
1 - 6 van 6 beoordelingen
Hotel Grand Pacific SingaporeHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - EntreeHotel Grand Pacific Singapore - EntreeHotel Grand Pacific Singapore - LobbyHotel Grand Pacific Singapore - LobbyHotel Grand Pacific Singapore - VergaderruimteHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - RestaurantHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - FitnessruimteHotel Grand Pacific Singapore - FitnessruimteHotel Grand Pacific Singapore - ZwembadHotel Grand Pacific Singapore - ZwembadHotel Grand Pacific Singapore - ZwembadHotel Grand Pacific Singapore - ZwembadHotel Grand Pacific Singapore - ZwembadHotel Grand Pacific Singapore - Hotel interieurHotel Grand Pacific Singapore - Hotel interieurHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B01