Hotel Grand Pacific

101 Victoria Street, Bugis, Singapore 188018 (Bekijk op kaart)

Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer Hotel Grand Pacific Singapore - Zwembad Hotel Grand Pacific Singapore - Zwembad Hotel Grand Pacific Singapore - Zwembad Hotel Grand Pacific Singapore - Hotel exterieur Hotel Grand Pacific Singapore - Hotel exterieur Hotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/Café Hotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/Café Hotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/Café Hotel Grand Pacific Singapore - Hotel exterieur Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer Hotel Grand Pacific Singapore - Vergaderruimte Hotel Grand Pacific Singapore - Eten en drinken
Hotel Grand Pacific Singapore - Recreatie-faciliteiten Hotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/Café Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer
Gebied: Bugis Aantal kamers: 239

7,5
6,5
Kieng H. (Echt)paren Netherlands, 11 februari 2015
Voor de 3e keer.

1. De Locatie 2. Het ontbijt 3. Free WiFi everuwhere in the hotel.
Het was weer zeer prettig om in dit hotel terug te zijn. Wederom viel het ons op dat de locatie zeer gunstig is. Naar alle belangrijke richtingen en bestemmingen is het met het openbaar vervoer zeer goed te bereiken. Er zijn 4 foodcourts, een McDonald, en 2 minisupermarkten (Seven Eleven) op loopafstand. De concierge en portiers herkenden ons en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Omdat ons vliegtuig vroeg landde en we te vroeg waren om in te checken voor de kamer, kregen we toegang tot het zwembad. De koffers werden opgeslagen. Het zwembad was geoutilleerd met schone handdoeken en douches met zeep voorradig. We vinden wel dat dit hotel meer een 3-sterren dan een 4-sterren hotel is. Dat is te zien aan de toiletterietjes die simpel zijn, mededelingen over handdoeken en lakens verschoning op knullig getypte papiertjes. Ook de mini-bar is niet gevuld. Ook is er geen keuze voor coffeïnevrije koffie. Wel is er iedere dag flesjes mineraalwater. Prettig is het ook dat de kamer safebox groot genoeg is om mijn laptop in op te bergen! Desondanks zullen we hier terugkeren bij ons volgend verblijf.
Adrianus V. (Echt)paren Netherlands, 29 november 2014
midden klasse hotel

Goed gelegen, gratis internet, dicht bij metro
Het hotel is goed gelegen nabij Bugis en Raffles Place. Het is schoon, maar de kamers zijn niet ruim. Het internet is er gratis. Het ontbijtbuffet is redelijk.
Adrianus V. (Echt)paren Netherlands, 25 november 2014
centraal gelegen stadshotel

goede ligging, hotel heeft zwembad en internet
Het hotel ligt dicht bij het centrum en metro station is op loop afstand. De kamers zijn schoon.Er is een ontbijt buffet met voldoende keuze.
Adrianus V. (Echt)paren Netherlands, 10 november 2013
centraal gelegen hotel

ligging, gratis internet op de kamer, prijs inclusief ontbijt
Het is een middenklasse hotel. De kamers zijn niet bijzonder maar schoon. Er is gratis internet op de kamer. Op de 5e verdieping is een zwembad en het is na een hele dag slenteren door de stad, relaxt om even aan de rand van het zwembad te zitten. Het uitzicht is op de gebouwen in de omgeving. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Het grote pluspunt van het hotel is de centrale ligging.
Rinda R. (Echt)paren Indonesia, 24 mei 2015
Satisfied

Clean. Affordable. Good location
June R. (Echt)paren United Kingdom, 21 mei 2015
Good Hotel at a great price

Great location. Polite Staff. Good Service
9,7
Great stay at this hotel . Convenient for airport and sightseeing . Very clean room with tea making ,fridge , safe and bottled water . Nice pool . Ideal for my 5 night trip to Singapore .
Erwin S. (Echt)paren Indonesia, 20 mei 2015
Comfy and enjoyable

wide room space, clean, near mrt station
Very comfortable
Kristi M. Gezinnen met jonge kinderen Indonesia, 19 mei 2015
Vert strategic location, spacious rooms

1. Strategic location ( near 3 MRT station, mall, and mini market. 2. Big room with affordable prices 3. Friendly Services
I'm so glad to spend my night in this hotel..i dont get any bad experiences when i was there. This hotel has a great facilities, big room, near public transportation and i definitely will come to this hotel again when i come to singapore next time
Erick H. Zakelijke reizigers Indonesia, 19 mei 2015
Good location, big room, reasonable rate

The location is good and easy to access, good rate
Everything is good, housekeeping need improvement, our room not cleaned until we came back at 4 pm
Pui L. Gezinnen met jonge kinderen Malaysia, 17 mei 2015
Good

location, room, staff

Hotel Grand Pacific SingaporeHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - ZwembadHotel Grand Pacific Singapore - ZwembadHotel Grand Pacific Singapore - ZwembadHotel Grand Pacific Singapore - Hotel exterieurHotel Grand Pacific Singapore - Hotel exterieurHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - Hotel exterieurHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - VergaderruimteHotel Grand Pacific Singapore - Eten en drinkenHotel Grand Pacific Singapore - Recreatie-faciliteitenHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer

Beoordelingen door klanten - Hotel Grand Pacific, Singapore