Hotel Grand Pacific

101 Victoria Street, Bugis, Singapore 188018 (Bekijk op kaart)

Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer Hotel Grand Pacific Singapore - Zwembad Hotel Grand Pacific Singapore - Zwembad Hotel Grand Pacific Singapore - Zwembad Hotel Grand Pacific Singapore - Hotel exterieur Hotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/Café Hotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/Café Hotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/Café Hotel Grand Pacific Singapore - Hotel exterieur Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer Hotel Grand Pacific Singapore - Vergaderruimte Hotel Grand Pacific Singapore - Eten en drinken Hotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/Café
Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer Hotel Grand Pacific Singapore - Fitnessruimte Hotel Grand Pacific Singapore - Zwembad Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer Hotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer
Gebied: Bugis Aantal kamers: 239

7,5
6,6
Alle beoordelingen (1982)
Carolien V. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 22 juli 2015
Prima hotel op goede locatie

Locatie, wifi, zwembad
Prima locatie, we konden alles lopen. Toilet was defect, werd onmiddellijk gemaakt terwijl wij gingen ontbijten. Klein zwembad, maar fijn na een dag in de warme stad te hebben rondgelopen. Fijn bedden, kussens iets hard. Wifi op de kamer werkte perfect.
Kieng H. (Echt)paren Netherlands, 11 februari 2015
Voor de 3e keer.

1. De Locatie 2. Het ontbijt 3. Free WiFi everuwhere in the hotel.
Het was weer zeer prettig om in dit hotel terug te zijn. Wederom viel het ons op dat de locatie zeer gunstig is. Naar alle belangrijke richtingen en bestemmingen is het met het openbaar vervoer zeer goed te bereiken. Er zijn 4 foodcourts, een McDonald, en 2 minisupermarkten (Seven Eleven) op loopafstand. De concierge en portiers herkenden ons en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Omdat ons vliegtuig vroeg landde en we te vroeg waren om in te checken voor de kamer, kregen we toegang tot het zwembad. De koffers werden opgeslagen. Het zwembad was geoutilleerd met schone handdoeken en douches met zeep voorradig. We vinden wel dat dit hotel meer een 3-sterren dan een 4-sterren hotel is. Dat is te zien aan de toiletterietjes die simpel zijn, mededelingen over handdoeken en lakens verschoning op knullig getypte papiertjes. Ook de mini-bar is niet gevuld. Ook is er geen keuze voor coffeïnevrije koffie. Wel is er iedere dag flesjes mineraalwater. Prettig is het ook dat de kamer safebox groot genoeg is om mijn laptop in op te bergen! Desondanks zullen we hier terugkeren bij ons volgend verblijf.
Adrianus V. (Echt)paren Netherlands, 29 november 2014
midden klasse hotel

Goed gelegen, gratis internet, dicht bij metro
Het hotel is goed gelegen nabij Bugis en Raffles Place. Het is schoon, maar de kamers zijn niet ruim. Het internet is er gratis. Het ontbijtbuffet is redelijk.
Adrianus V. (Echt)paren Netherlands, 25 november 2014
centraal gelegen stadshotel

goede ligging, hotel heeft zwembad en internet
Het hotel ligt dicht bij het centrum en metro station is op loop afstand. De kamers zijn schoon.Er is een ontbijt buffet met voldoende keuze.
Adrianus V. (Echt)paren Netherlands, 10 november 2013
centraal gelegen hotel

ligging, gratis internet op de kamer, prijs inclusief ontbijt
Het is een middenklasse hotel. De kamers zijn niet bijzonder maar schoon. Er is gratis internet op de kamer. Op de 5e verdieping is een zwembad en het is na een hele dag slenteren door de stad, relaxt om even aan de rand van het zwembad te zitten. Het uitzicht is op de gebouwen in de omgeving. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Het grote pluspunt van het hotel is de centrale ligging.
Kiiun K. (Echt)paren Malaysia, 24 augustus 2015
Location, near to bugis& roman catholic church

Foods, room & quite place
9,7
It was great. We enjoyed the food at sun cafe. The location is close to roman catholic church and shopping malls and mrt as well.
Adrian C. Zakelijke reizigers Philippines, 23 augustus 2015
Great Hotel

Staff, Location, Food
Overall the stay was very pleasant, staff are all nice, buffet breakfast is fantastic. They should improve the swimming pool area and the room as it quite old already. The hotel rate is quite expensive even if we got the promo rate.
Zhuo M. Groepen Singapore, 23 augustus 2015
Polite staff fast check in

Location , discount for hotel and spacious
Clean quiet environment . Fast check in.
Satam K. Zakelijke reizigers Thailand, 20 augustus 2015
Not worth the price paid

Location
Syed N. Zakelijke reizigers Canada, 20 augustus 2015
Bad Hotel and Bad Value

location
5,3
It is like a cheap motel not a four star hotel. Predatory pricing policy rather than fair pricing policy when city has low vacancy.
Rapporteer deze beoordeling

Hotel Grand Pacific SingaporeHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - ZwembadHotel Grand Pacific Singapore - ZwembadHotel Grand Pacific Singapore - ZwembadHotel Grand Pacific Singapore - Hotel exterieurHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - Hotel exterieurHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - VergaderruimteHotel Grand Pacific Singapore - Eten en drinkenHotel Grand Pacific Singapore - Koffiehuis/CaféHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - FitnessruimteHotel Grand Pacific Singapore - ZwembadHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - GastenkamerHotel Grand Pacific Singapore - Gastenkamer

Beoordelingen door klanten - Hotel Grand Pacific, Singapore

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A04