Hotel Guia

Estrada Do Engenheiro Trigo No. 1-5, Macau City, Macau (Bekijk kaart)

Hotel Guia Macau - Hotel exterieur Hotel Guia Macau - Omgeving Hotel Guia Macau - Gastenkamer Hotel Guia Macau - Gastenkamer Hotel Guia Macau - Suite Hotel Guia Macau - Suite Hotel Guia Macau - Hotel interieur Hotel Guia Macau - Nachtclub Hotel Guia Macau - Nachtclub Hotel Guia Macau - Restaurant Hotel Guia Macau - Hotel interieur Hotel Guia Macau - Entree Hotel Guia Macau - Hotel interieur Hotel Guia Macau - Restaurant Hotel Guia Macau - Gastenkamer Hotel Guia Macau - Lobby
Hotel Guia Macau - Hotel exterieur Hotel Guia Macau - Gastenkamer Hotel Guia Macau - Badkamer Hotel Guia Macau - Hotel interieur Hotel Guia Macau - Tuin
Gebied: Macau City Aantal kamers: 90

7,5
6,8
7,6
8,0
7,5
6,5
Sofie V. Individuele reizigers Belgium, 1 augustus 2011
vriendelijk personeel-mooie kamer mr niet centraal

heel net, goede bediening, alles werkt op en top, shuttle van en naar ferryport en naar centrum stad, niet fantastisch gelegen, maar toch haalbaar te voet. leuke restaurantjes in de buurt, en een 7/11 voor kleine aankopen. Openbaar vervoer niet practisch.
Een goede keuze, niet erg duur en betere kwaliteit dan ik vewacht had. het hotelrestaurant viel tegen. Het personeel verstaat geen woord Engels, en mijn Mandarijn was niet voldoende om de uitleg van de gerechten te begrijpen. Ik bestelde iets met varkensvlees en groenten (dat kan ik lezen in karakters), en kreeg geheel onverwacht een rare vierkante, dunne en harde droge pannenkoek van varkensgehakt met vier of vijf stukjes te fel gezouten groenten erbovenop, en een minikopje rijst (het was ene theekop, geen rijstkommetje!). niet lekker. Na deze fiasco ben ik er niet gaan ontbijten (ontbijt was niet inbegrepen in de prijs) Als ontbijt ging ik in een van de Starbucks of Pacific Coffee Company een heerlijke koffie of thee drinken, met daarbij een koek, en eventueel wat fruit. de dag erop ging ik in de buurt avondeten in een heerlijk Thais restaurant, waar ik zeer welgekomen was, veel lekkerder en meer gegeten heb, en veel minder betaald heb. Ik ging er elke avond terug. verder is het hotel zeker aan te raden, blijf gewoon weg uit het restaurant.
Erik W. (Echt)paren Netherlands, 4 juni 2011
Leuk hotel voor een goede prijs

Altijd behulpzame medewerkers, gratis shuttle bus naar de ferry/ en vliegveld
Bij aankomst (half 11 's ochtends) mochten we al naar onze kamer. De kamers zagen er niet echt modern uit. Natuurlijk is dit niets vergeleken met de luxere hotels in Macau. Maar voor een aardige prijs zit je toch in Macau op korte afstand van het gehele gebeuren. Toppunt van dit hotel was de altijd goede service, vriendelijke medewerkers.
Hotel kenmerken tip: Shampoo, conditioner en douchegel beter zelf mee nemen. Deze worden wel aangeboden maar de kwaliteit is erg slecht.
Sat H. Individuele reizigers Hong Kong, 9 juli 2014
Small but relaxing.

Friendly, helpful staff. Close to Guia Hill - big attraction to me & my partner. Not far from town centre.
Elizabeth A. Groepen Hong Kong, 8 juli 2014
Not bad

Quiet, clean
Not bad but the hotel is up the hill have to take taxi
Mei K. Groepen Hong Kong, 4 juli 2014
good

nice room environmentquick elevatornice staff
5,3
Stefano P. Groepen Italy, 13 juni 2014
Three days in Macau: enough to see everything!

QuietnessLow pricesGood quality
Good, relaxing and very satisfying because of the central position in Macau area
Jollin G. Groepen United States of America, 31 mei 2014
Good

Clean Quiet
Good. Friendly staff. Clean. Close to attractions.
Miklos K. (Echt)paren Austria, 31 mei 2014
decent hotel at a nice location

cleanness,location,style
Located just at the fort guia, well styled, nice room big enough (not so small as the rooms in the hotels in near Hong Kong)
Lian S. Groepen Indonesia, 26 mei 2014
The cheapest hotel in macau

Cheap , nice room and good staff
Hotel guia near guia hill, im the morning many foreigner come to there
Peixin W. Groepen Malaysia, 14 mei 2014
Great. Huge spacious room.

Good service. Upgrade me to a better room when they couldn't give me what I wanted Spacious room Good staff service
Overall great! Huge spacious room. Couldn't ask for a better place given the budget

Hotel Guia MacauHotel Guia Macau - Hotel exterieurHotel Guia Macau - OmgevingHotel Guia Macau - GastenkamerHotel Guia Macau - GastenkamerHotel Guia Macau - SuiteHotel Guia Macau - SuiteHotel Guia Macau - Hotel interieurHotel Guia Macau - NachtclubHotel Guia Macau - NachtclubHotel Guia Macau - RestaurantHotel Guia Macau - Hotel interieurHotel Guia Macau - EntreeHotel Guia Macau - Hotel interieurHotel Guia Macau - RestaurantHotel Guia Macau - GastenkamerHotel Guia Macau - LobbyHotel Guia Macau - Hotel exterieurHotel Guia Macau - GastenkamerHotel Guia Macau - BadkamerHotel Guia Macau - Hotel interieurHotel Guia Macau - Tuin