Terug naar hotelinformatie

Chris B.
België
23 mei 2013
zeer aangenaam en rustgevend
mooie kamers, lekker ontbijt, gewoon toppie !

Marcel R.
14 maart 2013
fantastisch hotel
zeer vriendelijk personeel, op twee minuten lopen van het ocean park manilla, uitstekend ontbijt

Henk S.
14 februari 2013
Heel bijzondere ervaring
Schone lucht , daar het hotel aan de manilla baai ligt
Het is een heel bijzonder hotel ,er zijn 2 soorten kamers. 1 is met bayvieuw en de andere heeft over de hele achterwand een acuarium waar de tropische vissen van de ene kamer naar de andere zwemmen Wij hadden bay vieuw de inrichting is bijzonder fraai het sanitair is ook geweldig hier is wat ons betreft helemaal niets op aan te merken value for money Fantastisch ontbijt met zeer service gericht personeel . Het oceanpark aquarium bevind zich op de begane grond ,je gaat met de lift naar beneden koopt een kaartje en dan kan je je vergapen aan de fantastische tropische vssen die je ook via een glazen tunnel kunt bekijken . In manilla stinkt het door het intensieve verkeer van hoofdzakelijk rokende voertuigen verschrikkelijk , dit hotel ligt aan de manilla baai en heeft daar het minste last van . O ja het heeft ooo nog een terras aan het water en een zwembad , , is s,avonds een aanrader .

Tim C.
België
11 augustus 2012
Tof hotel zeker aanrader
Voor kinderen vlak naast ocean park een dag uitstapje mogelijk.
Leuk hotel, toffe kamer met de aquarium. Enige nadeel geen verluchting in de kamer via deur. Hierdoor in de ochtend wel wat last van keelpijn. Mijn reisgezelschap ter plaatsen haar kindjes hebben ook 1 dag gebleven en moest hiervoor niets betalen betreft overnachting, is leuk. Voor ontbijt wel maar is normaal. Trouwens ontbijt was zeker in orde. Restaurant is ook aanvaardbaar. Badkamer is proper en mooi, kamers zijn in orde en wifi is vrij aan te vragen zonder betaling.

jan S.
31 oktober 2011
slecht hotel moet nog af gebouwd worden
geen
geen zwembad beschikbaar , geen water maar bouwvakkers soma onmogelijk om binnew te komen door dagjesmensen die ook ieta in het hotel gaan doen zoals dolijnen show stom personeel aardig maar stom ze wetn niets over manila,konden geen boekingin maken in een restaurant veel lawaai bouwwerkzaamheden etc etc kortom niet leuk

Pascal D.
27 september 2011
Ongezellige locatie
Nieuw en modern
De entree van het hotel was in sept. 2011 nog niet gereed, je moet door een bouwplaats om bij een klein winkelcentrum te komen waar ook de entree voor het aquarium is. Het hotel is nieuw, en erg modern zodat erg geen enkele charme is maar het zakelijk en clean is. De kamer is klein, en heeft de toilet en WC op een meter afstand van het bed is enkel gescheiden door een matte glazen deur. Het ontbijt ziet er mooi uit, maar de kwaliteit is onder de maat.

Kieran C.
Verenigde Staten
27 augustus 2016
Wonderful hotel
Loved the hotel, the concept, the staff, the food, the views. What more can I say? Would definitely stay again.

Irene C.
26 augustus 2016
We had a great stay at aqua room
We booked the aqua room for my sons bday..we had a great time, food was great, though room is kinda small only good for 2 adults and 1 child.

Alexis R.
25 augustus 2016
Our stay was superb! We enjoyed it :)
My only suggestion is for the hotel to put bidet in their restroom.

Annabelle L.
24 augustus 2016