Hotel Kuta A1

Jl. Kubu Anyar No. 43, Kuta / Tuban, Bali, Indonesië 80361 (Bekijk kaart)

Hotel Kuta A1 Bali - Gastenkamer Hotel Kuta A1 Bali - Zwembad Hotel Kuta A1 Bali - Gastenkamer Hotel Kuta A1 Bali - Gastenkamer Hotel Kuta A1 Bali - Zwembad Hotel Kuta A1 Bali - Receptie Hotel Kuta A1 Bali - Uitzicht Hotel Kuta A1 Bali - Zwembad Hotel Kuta A1 Bali - Gastenkamer Hotel Kuta A1 Bali - Receptie Hotel Kuta A1 Bali - Zwembad Hotel Kuta A1 Bali - Gastenkamer Hotel Kuta A1 Bali - Hotel exterieur Hotel Kuta A1 Bali - Zwembad Hotel Kuta A1 Bali - Zwembad
Gebied: Kuta / Tuban Aantal kamers: 60

Prettig

6,9

7,2
7,4
7,2
4,9
Jacobus K. Groepen Netherlands, 16 november 2011
Moderne schone kamer plus sanitair

20 minuten lopen naar centrum
Vriendelijke personeel, schoon en modern. Blijf altijd checken of je verzoeken worden uitgevoerd. bv ik had om een taxi gevraagd voor de volgende dag. Gelukkig op de dag op tijd gechecked, ze ondernamen gelijk actie. 20 min lopen naar centrum. Locatie was voor plaatselijke taxi's nog niet bekend.
Restaurant tip: Kunyit Bali
Lucia P. (Echt)paren Netherlands, 26 oktober 2011
heel nieuw, maar niet doordacht concept

ligging
4,7
vanaf de luchthaven wist de taxichauffeur het hotel niet te vinden, gelukkig wist de taxicentrale wel waar het hotel ligt. het hotel zag er heel nieuw uit, de manager vertelde ook dat het 1 maand geleden geopend was. we hadden een appartement geboekt en verwachten een kamer met koelkast en waterkoker. helaas waren die niet aanwezig en kwamen, bij navraag, ook niet. de eerste nacht sliepen we in een kamer op de eerste verdieping, het geklop en getik van de waterpomp op het dak hield ons uit de slaap. gelukkig konden we volgende dag snel naar een andere kamer verhuizen. daar hadden we in ieder geval geen last van de waterpomp, wel van ruziemakende eigenaren(3)tot laat in de nacht. al met al een teleurstellende ervaring.
Maria H. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 18 oktober 2011
goede slaapplaats zonder service

voor weinig geld toch zitjes en een zwembad
6,3
Goed hotel om te slapen als je s'avonds aankomt en de volgende dag weer vertrekt. Verwacht geen gezelligheid, maar verder een zeer net hotel
Lynsey C. (Echt)paren United Kingdom, 28 augustus 2014
Decent budget hotel

Location, pool, value for money
Sucipto A. (Echt)paren Indonesia, 16 augustus 2014
Nice and Pleasant Stay

Price, Location and Clean
Fan W. Individuele reizigers China, 12 augustus 2014
Love the swimming pool

Swimming pool, clean, not far from beach
Swimming pool, clean, not far from beach and the discovery mall, nice staff
Gabriel R. (Echt)paren Indonesia, 11 augustus 2014
Our fave sweet escape

Location,location,location
Sallin R. (Echt)paren Switzerland, 29 juli 2014
dirty rooms with strange foam on the wall !!!

close to the airport! 5 min with taxi
3,7
The rooms were dirty! far away from the centre of kuta.
Roxanne P. (Echt)paren Australia, 13 juli 2014
good value but basic room

value for money
Karl J. Gezinnen met oudere kinderen Australia, 11 juli 2014
good value , it is a buget hotel

location , value , chilled.

Hotel Kuta A1 BaliHotel Kuta A1 Bali - GastenkamerHotel Kuta A1 Bali - ZwembadHotel Kuta A1 Bali - GastenkamerHotel Kuta A1 Bali - GastenkamerHotel Kuta A1 Bali - ZwembadHotel Kuta A1 Bali - ReceptieHotel Kuta A1 Bali - UitzichtHotel Kuta A1 Bali - ZwembadHotel Kuta A1 Bali - GastenkamerHotel Kuta A1 Bali - ReceptieHotel Kuta A1 Bali - ZwembadHotel Kuta A1 Bali - GastenkamerHotel Kuta A1 Bali - Hotel exterieurHotel Kuta A1 Bali - ZwembadHotel Kuta A1 Bali - Zwembad