Hotel LBP

Hollywood Centre, 77-91 Queen Road's West, Sheung Wan, Hong Kong / Centraal Sheung Wan Gebied, Hong Kong (Bekijk op kaart)

Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Suite Hotel LBP Hong Kong - Gastenkamer Hotel LBP Hong Kong - Gastenkamer
Hotel LBP Hong Kong - Gastenkamer Hotel LBP Hong Kong - Gastenkamer Hotel LBP Hong Kong - Gastenkamer Hotel LBP Hong Kong - Gastenkamer Hotel LBP Hong Kong - Gastenkamer Hotel LBP Hong Kong - Gastenkamer Hotel LBP Hong Kong - Gastenkamer Hotel LBP Hong Kong - Gastenkamer Hotel LBP Hong Kong - Gastenkamer Hotel LBP Hong Kong - Fitnessruimte Hotel LBP Hong Kong - Fitnessruimte Hotel LBP Hong Kong - Restaurant
Gebied: Hong Kong / Centraal Sheung Wan Gebied Aantal kamers: 46

Check Tarieven & Beschikbaarheid

Wij willen dat u de laagst mogelijke prijs betaalt voor uw kamer. Indien u een kamer hebt gereserveerd via Agoda en ons kan aantonen dat u dezelfde kamer, voor dezelfde data, had kunnen boeken tegen een lagere prijs en dit zichtbaar en reserveerbaar is op een andere website, zullen wij deze prijs evenaren of verbeteren. Klik op deze link voor meer info.
Inchecken: Nachten: Uitchecken

8,8
8,6
7,4
Edith D. (Echt)paren Netherlands, 5 december 2014
Prettig verblijf in goed hotel

Schone kamers, ligging, personeel
We hebben een prettig verblijf gehad in dit goede 3-sterren hotel. De kamers zijn schoon en hebben een goede badkamer. De kamers zijn wel erg klein (we hadden moeite om onze koffers op te bergen), maar dat is niet ongewoon voor Hong Kong. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is prima (keuze uit meerdere warme gerechten die goed klaargemaakt worden). Verder ligt het hotel in een leuke buurt met veel restaurants. Ook op loopafstand van andere delen van de stad, zoals Central, Admiralty en de ferry pier.
Patrick B. (Echt)paren Belgium, 18 april 2014
Uitstekend hotel

De kamers, Centraal gelegen, westers ontbijt
Zeer goed, aanrader !
Willy C. (Echt)paren Netherlands, 24 juli 2013
Een stadshotel met een goede ligging

ligging, prijskwaliteit, vriendelijkheid personeel
Door de centrale ligging, de prijskwaliteit verhouding, de behulpzaamheid van het personeel en het ontbijt om de dag mee te beginnen, zullen wij bij een volgend bezoek aan Hongkong zeker dit hotel weer boeken.
Nastassja V. (Echt)paren Belgium, 27 oktober 2011
Een absolute aanrader, heel tevreden!

Locatie, vriendelijk personeel, propere kamers
ons verblijf in dit hotel was heel erg aangenaam en de prijs was naar hong kongse normen zeer redelijk (ong.). ondanks het feit dat de kamers niet erg ruim zijn en de badkamer een geheel uitmaakt van de kamer, konden we absoluut niet klagen. de kamer was kraaknet, heel erg modern en al de faciliteiten werkten uitstekend. het personeel is heel erg vriendelijk en heel behulpzaam. gratis internet met computers ter beschikking. op 1 metrohalte van "central". het enigste minpunt was dat het ontbijt nogal beperkt was.
Vladimir G. Individuele reizigers Russia, 12 mei 2015
Marvellous

Place, rooms, people)
I was glad to be in.
Richard M. Individuele reizigers United Kingdom, 7 mei 2015
Terrifc Place

Consistency, people, service
Another great stay at what is becoming my favorite hotel in Hong Kong. Great value, excellent breakfasts, and overall just a very comfortable place to base from.
Conrad D. Gezinnen met oudere kinderen Australia, 4 mei 2015
A great location

Location room configuration & cleanliness
9,7
Fantastic - from the first moment we felt at home. The room configuration was perfect for parents and a teenager. What a great bathroom! Friendly staff and a great location near the uber cool "Hollywood Street"! 😀😀😀
Teck T. Individuele reizigers Malaysia, 30 april 2015
much better and larger than expected. recommended!

Clean, spacious, comfortable.
Will certainly return! Despite slightly far from metro station which is about 10-15mins walk. Noise level is lower than I expected despite my room was facing the main road. Bathroom is small, slightly bigger would be perfect! Overall very good!
Matt G. Zakelijke reizigers New Zealand, 26 april 2015
Excellent value

Location, size, value for money
Jun Z. Zakelijke reizigers China, 23 april 2015
better than I required

cheap price, clean room and delicious breakfast
the room is very clean, and the breakfast is delicious

Hotel LBP Hong KongHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - SuiteHotel LBP Hong Kong - GastenkamerHotel LBP Hong Kong - GastenkamerHotel LBP Hong Kong - GastenkamerHotel LBP Hong Kong - GastenkamerHotel LBP Hong Kong - GastenkamerHotel LBP Hong Kong - GastenkamerHotel LBP Hong Kong - GastenkamerHotel LBP Hong Kong - GastenkamerHotel LBP Hong Kong - GastenkamerHotel LBP Hong Kong - GastenkamerHotel LBP Hong Kong - GastenkamerHotel LBP Hong Kong - FitnessruimteHotel LBP Hong Kong - FitnessruimteHotel LBP Hong Kong - RestaurantHotel LBP Hong Kong - RestaurantHotel LBP Hong Kong - RestaurantHotel LBP Hong Kong - RestaurantHotel LBP Hong Kong - TuinHotel LBP Hong Kong - GastenkamerHotel LBP Hong Kong - Hotel exterieurHotel LBP Hong Kong - Hotel exterieurHotel LBP Hong Kong - RestaurantHotel LBP Hong Kong - BadkamerHotel LBP Hong Kong - Balkon/TerrasHotel LBP Hong Kong - Hotel exterieurHotel LBP Hong Kong - ReceptieHotel LBP Hong Kong - Hotel interieurHotel LBP Hong Kong - Hotel interieurHotel LBP Hong Kong - Hotel interieurHotel LBP Hong Kong - Hotel interieurHotel LBP Hong Kong - Hotel interieurHotel LBP Hong Kong - Balkon/TerrasHotel LBP Hong Kong - BadkamerHotel LBP Hong Kong - BadkamerHotel LBP Hong Kong - BadkamerHotel LBP Hong Kong - GastenkamerHotel LBP Hong Kong - VergaderruimteHotel LBP Hong Kong - Hotel interieur

AM-AGWEB-4E09