Mijn account (inloggen)

Hotel Majapahit

Jalan Tunjungan No.65 - East Java, Surabaya Center, Soerabaja, Indonesië 60275 (Bekijk kaart)

voorheen : Mandarin Oriental Majapahit Hotel

Hotel Majapahit Soerabaja - Receptie Hotel Majapahit Soerabaja - Entree Hotel Majapahit Soerabaja - Hotel exterieur Hotel Majapahit Soerabaja - Lobby Hotel Majapahit Soerabaja - Gastenkamer Hotel Majapahit Soerabaja - Badkamer Hotel Majapahit Soerabaja - Gastenkamer Hotel Majapahit Soerabaja - Gastenkamer Hotel Majapahit Soerabaja - Suite Hotel Majapahit Soerabaja - Suite Hotel Majapahit Soerabaja - Suite Hotel Majapahit Soerabaja - Suite Hotel Majapahit Soerabaja - Suite Hotel Majapahit Soerabaja - Suite Hotel Majapahit Soerabaja - Restaurant Hotel Majapahit Soerabaja - Restaurant
Hotel Majapahit Soerabaja - Winkels Hotel Majapahit Soerabaja - Executive Lounge Hotel Majapahit Soerabaja - Bar/Lounge Hotel Majapahit Soerabaja - Koffiehuis/Café Hotel Majapahit Soerabaja - Balzaal Hotel Majapahit Soerabaja - Balzaal Hotel Majapahit Soerabaja - Vergaderruimte Hotel Majapahit Soerabaja - Faciliteiten Hotel Majapahit Soerabaja - Eten en drinken Hotel Majapahit Soerabaja - Spa Hotel Majapahit Soerabaja - Spa Hotel Majapahit Soerabaja - Fitnessruimte
Ligging: Surabaya Center Aantal kamers: 143

8,9
8,9
9,0
8,1
Edward B. (Echt)paren Netherlands, 3 april 2014
Naar verwachting practige hotel in klassieke stijl

Ligging goed ontbijt goede kwaliteitsprijs verhouding
Karin W. (Echt)paren Netherlands, 9 augustus 2013
historisch hotel

rustig, mooie tuin en historisch
Prima Standaard kamer rook muf, upgrade genomen: prima! Vlak bij grote en moderne shoppingmall
Reinder H. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 22 juli 2013
Mooi oud koloniaal hotel met geweldige tuin!

Koloniaal, Tuin, Grote kamers
Heerlijk verblijf gehad. Zeker een aanrader voor wie even in Surubaya is. Mooi, oud, koloniaal hotel, waar je nog duidelijk de Nederlandse stijl in terug ziet! Goede restaurants en een gezellige bar! Komen hier zeker terug!
Ilona F. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 5 juli 2013
een bijzondere ervaring

goed personeel, prachtig koloniaal hotel, historisch
Een mooi oud hotel uit de koloniale tijd. Geweldig onderhouden, oude stijl behouden. Heel bijzonder
Hendrik T. (Echt)paren Netherlands, 1 juni 2013
fantastisch standaard kamer mega groot

de entourage het geheel zag er prachtig uit, daarbij fantastisch behulpzaam personeel. en een prachtige kamer.
een fantastische ervaring. je waant je in de koloniale tijd.
Marie A. (Echt)paren Netherlands, 9 februari 2013
Prachtig hotel in hectische stad

Prachtige kamers, mooi zwembad, geweldig ontbijtbuffet
Heerlijk hotel om te verblijven. Mooie tuinen, lekker zwembad. Je waant je in vroegere, koloniale, tijden. De bediening is soms op het overdrevene af behulpzaam. Heerlijk ontbijtbuffet. Minpuntje was dat we rond 12 uur arriveerden en zgn nog niet op onze kamer konden, maar dat we met een upgrade wel meteen in een kamer konden. Na twee keer aandringen van de receptioniste hebben we dat maar gedaan. kamer was echt schitterend, maar er stonden heel veel kamers leeg en dus gewoon gereed, dus wij hadden toch het gevoel een beetje 'getild' te zijn. Maar voor Surabaya zeker een aanrader, omdat je het aangename gevoel niet echt uit de stad zelf kunt halen!
Gerrit M. (Echt)paren Netherlands, 25 oktober 2012
Prachtig hotel, maar glijdt af naar oude roem

Fantastische Spa
Prachtig hotel met indrukwekkende historie (hier werd de onafhankelijkheid van indonesie uitgeroepen op 10 nov 1945) en mooi gelegen in het centrum. De Spa behandelingen zijn erg goed en betaalbaar. Onze suite rook wel muf door beperkte ventilatie en tapijten. Geen aanrader voor mensen, die daar niet tegenkunnen. Het is een schitterend koloniaal hotel met een prachtige tropische tuin, maar glijdt af richting vergane glorie.
Teddy B. Groepen Netherlands, 25 september 2012
luxe hotel met koloniale sfeer

goede service en luxe inrichting kamers
Een zeer aangename verblijfplaats gekenmerkt door goede service, luxe kamers (wij hadden voor een schappelijke prijs een upgrade), een goed restaurant dat voor onze begrippen niet erg duur is (neem gerust de kleine porties, want die zijn groot genoeg) en ook goede spa/welness afdeling. Dit alles een luxe, kolonie sfeer en mooie binnenplaatsen met veel groen.
Len V. Groepen Netherlands, 10 september 2012
Redelijk goedkoop maar weinig soeps

Lage prijs en mooi eiland
4,3
De locatie biedt weinig comfort. De douche is koud en in de badkamer zitten geen ramen. Hierdoor kon er een schorpioen naar binnen komen waardoor ik ben gebeten / gestoken. Erg schrikken en pijnlijk. De klamboe sluit niet en de airconditioning deed het niet. Op de ober na was het personeel (eigenaresse) ook niet erg vriendelijk. Gili Meno is een mooi en rustgevend eiland maar de volgende keer kiezen wij voor een andere accommodatie.
Ellen V. Groepen Netherlands, 12 augustus 2012
Prima hotel

Je wordt op je wenken bedient echt mooihotel
surabaya is niet zo veel aan, maar dit hotel is echt luxe en heerlijk om op doorreis even te ontspannen

Hotel Majapahit SoerabajaHotel Majapahit Soerabaja - ReceptieHotel Majapahit Soerabaja - EntreeHotel Majapahit Soerabaja - Hotel exterieurHotel Majapahit Soerabaja - LobbyHotel Majapahit Soerabaja - GastenkamerHotel Majapahit Soerabaja - BadkamerHotel Majapahit Soerabaja - GastenkamerHotel Majapahit Soerabaja - GastenkamerHotel Majapahit Soerabaja - SuiteHotel Majapahit Soerabaja - SuiteHotel Majapahit Soerabaja - SuiteHotel Majapahit Soerabaja - SuiteHotel Majapahit Soerabaja - SuiteHotel Majapahit Soerabaja - SuiteHotel Majapahit Soerabaja - RestaurantHotel Majapahit Soerabaja - RestaurantHotel Majapahit Soerabaja - WinkelsHotel Majapahit Soerabaja - Executive LoungeHotel Majapahit Soerabaja - Bar/LoungeHotel Majapahit Soerabaja - Koffiehuis/CaféHotel Majapahit Soerabaja - BalzaalHotel Majapahit Soerabaja - BalzaalHotel Majapahit Soerabaja - VergaderruimteHotel Majapahit Soerabaja - FaciliteitenHotel Majapahit Soerabaja - Eten en drinkenHotel Majapahit Soerabaja - SpaHotel Majapahit Soerabaja - SpaHotel Majapahit Soerabaja - FitnessruimteHotel Majapahit Soerabaja - ZwembadHotel Majapahit Soerabaja - BadkamerHotel Majapahit Soerabaja - SuiteHotel Majapahit Soerabaja - SuiteHotel Majapahit Soerabaja - Suite

AS-AGWEB-3A04