Hotel Majapahit

65, Jalan Tunjungan, Surabaya - East Java, Surabaya Center, Surabaya, Indonesië 60275

Geweldig

9,0
8,2
Elisabeth D. (Echt)paren Netherlands, 10 januari 2016
Fantastisch

Mooie kamers, prachtig gebouw met een fijne sfeer. Medewerkers zijn heel aardig en behulpzaam.
Een groot feest. Een super plek.
Frank S. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 29 september 2015
Even tijd voor luxe!

Lokatie, personnel, locale geschiedenis.
Prima, t Indigo restaurant serveeert uitstekende maaltijden, de koffie bar in de lounge heeft uitmuntende koffie. Het is niet de eerste keer dat we er verblevenverbleven en we kijken al weer uit nagar de volgende keer...
Johan S. (Echt)paren Netherlands, 3 april 2015
een excellent hotel met grote historische waarde

service - kwaliteit en historische waarde
9,7
Zeer goed en zeer aangenaam
Jacques S. (Echt)paren Netherlands, 28 november 2014
Beste hotel van Surabaya

De sfeer, de historie en de fantaschtische kamers.
Dit hotel is werkelijk geweldig, prachtige zeer ruime kamers. Prachtige tropische tuin. Voor de geintereseerden een belangrijke plek in de koloniale geschiedenis. Zeer bereidwillig en behulpzaam personeel.
Hendricus K. Groepen Netherlands, 27 oktober 2014
geweldig stijl en karakter met ongekende service

sfeer, stijl, service
super!!!
Geert K. (Echt)paren Netherlands, 13 september 2014
Goud van oud!

1 Hotel met heel veel groen 2 Fantastische (ruime) kamer 3 De met zorg gekozen inrichting met mooie foto's en mooi klasssiek/antiek meubilair.
We zijn 3 nachten in het hotel geweest, in een woord super. Zeer vriendelijk personeel, alles goed onderhouden en schoon. Een verwen-hotel.
Johan V. (Echt)paren Netherlands, 15 augustus 2014
FANTASTISCHE ERVARING

Drie? Alles is OK aan dit Hotel
Fantastisch Hotel ik hoef er niet meer woorden aan vuil te maken. Ben je in Surabaya boek het Majapahit Hotel en ervaar het zelf.
Peter M. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 3 augustus 2014
Beroemdste hotel van Indonesië

Het is een geweldig hotel helemaal in koloniale sti
Het is een geweldig hotel, alleen jammer van die muggen, we zijn na 2 dagen lek gestoken toch maar verhuist naar een moderner hotel waar we beter hebben geslapen , maar we zijn wel blij dat we daar zijn geweest voor een paar dagen
Adrianus V. (Echt)paren Netherlands, 4 juni 2014
Prachtig koloniaal hotel

Mooi, luxe, oorspronkelijke stijl
Het is een prachtig hotel, waarvan de oude koloniale sfeer bewaard is gebleven. Op straat heerst de gebruikelijke chaos van Indonesie, maar binnen in het hotel is een rustige sfeer en merk je niets van de chaos op straat. Je waant je in Surabaya van 100 jaar geleden. De kamers zijn ruim en schoon. De decoratie is van vroeger, maar met de luxe van vandaag. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het personeel is zeer vriendelijk en niets is voor hen teveel. Het hotel heeft een mooi zwembad en een fitness ruimte. Schuin tegenover het hotel is een groot winkelcentrum.
Lamber A. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 18 mei 2014
prachtig hotel/ goede service/

mooie kamers/goede airco, mooie tuin/prachtig zwembad/ super ontbijt
Geweldig!!! één minpunt: muziek in lobby en ontbijtzaal 24/7 hetzelfde vreselijke deuntje
1 - 10 van 38 beoordelingen Volgende pagina
Hotel Majapahit SurabayaHotel Majapahit Surabaya - EntreeHotel Majapahit Surabaya - Hotel exterieurHotel Majapahit Surabaya - LobbyHotel Majapahit Surabaya - GastenkamerHotel Majapahit Surabaya - BadkamerHotel Majapahit Surabaya - GastenkamerHotel Majapahit Surabaya - GastenkamerHotel Majapahit Surabaya - SuiteHotel Majapahit Surabaya - SuiteHotel Majapahit Surabaya - SuiteHotel Majapahit Surabaya - SuiteHotel Majapahit Surabaya - SuiteHotel Majapahit Surabaya - SuiteHotel Majapahit Surabaya - RestaurantHotel Majapahit Surabaya - RestaurantHotel Majapahit Surabaya - WinkelsHotel Majapahit Surabaya - Executive LoungeHotel Majapahit Surabaya - Bar/LoungeHotel Majapahit Surabaya - Koffiehuis/CaféHotel Majapahit Surabaya - BalzaalHotel Majapahit Surabaya - BalzaalHotel Majapahit Surabaya - VergaderruimteHotel Majapahit Surabaya - Eten en drinkenHotel Majapahit Surabaya - SpaHotel Majapahit Surabaya - SpaHotel Majapahit Surabaya - FitnessruimteHotel Majapahit Surabaya - ZwembadHotel Majapahit Surabaya - BadkamerHotel Majapahit Surabaya - SuiteHotel Majapahit Surabaya - SuiteHotel Majapahit Surabaya - Suite

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A08