Hotel Pier Cuatro

3rd Avenue, North Reclamation Area, North Reclamation Area, Cebu City, Filipijnen 6000 (Bekijk op kaart)

Hotel Pier Cuatro Cebu City - Gastenkamer Hotel Pier Cuatro Cebu City - Gastenkamer Hotel Pier Cuatro Cebu City - Gastenkamer Hotel Pier Cuatro Cebu City - Badkamer Hotel Pier Cuatro Cebu City - Badkamer Hotel Pier Cuatro Cebu City - Entree Hotel Pier Cuatro Cebu City - Gastenkamer Hotel Pier Cuatro Cebu City - Gastenkamer Hotel Pier Cuatro Cebu City - Gastenkamer Hotel Pier Cuatro Cebu City - Lobby Hotel Pier Cuatro Cebu City - Gastenkamer Hotel Pier Cuatro Cebu City - Gastenkamer Hotel Pier Cuatro Cebu City - Gastenkamer Hotel Pier Cuatro Cebu City - Restaurant Hotel Pier Cuatro Cebu City - Balzaal Hotel Pier Cuatro Cebu City - Vergaderruimte
Hotel Pier Cuatro Cebu City - Hotel exterieur Hotel Pier Cuatro Cebu City - Balzaal Hotel Pier Cuatro Cebu City - Koffiehuis/Café Hotel Pier Cuatro Cebu City - Koffiehuis/Café
Gebied: North Reclamation Area Aantal kamers: 82

7,2
7,4
7,0
Dennis V. (Echt)paren Netherlands, 3 maart 2015
Muffe kamer op slechte locatie

Dichtbij SM mall, dichtbij North bus station
4,3
Wij hebben ons verblijf in Pier Cuatro als slecht ervaren: - de kamer was zeer benauwd en muf, de airco stonk - we hadden 1 klein raampje naar een sort liftschacht - het was enorm gehorig, we zijn meermaals wakker geworden wegens herrie op de gang - hotel is gelegen in industriegebied, geen prettige buurt
Patrick S. Individuele reizigers Belgium, 2 december 2012
leuk en prijskwaliteit hotel

niet duur en vriendelijke staf
hotel ligt in een minderdrukke buurt maar toch niet ver van het centrum! Perfect gelegen om de stad verder te verkennen!
Uitgaansleven tip: ligt vlak over de Arena Club! als je geld te veel hebt kun je het daar gaan uitgeven!
Ronald S. Groepen Netherlands, 16 juni 2012
door reis hotel

ligt redelijk dicht bij de terminal de veerboot naar bohol
5,3
De kamers zijn redelijk schoon. Badkamer en toilet zijn klein en airco is luid ruchtig. Ook een nadeel is twee singel bedden.
Tip: Ligt afgelegen neem drinken mee
Rene S. Individuele reizigers Netherlands, 2 december 2011
Goed budget hotel, goede service

Ligging in Cebu, Prijs kwaliteit
goed verzorgd hotel. kamers zijn wat klein, maar schoon. matrassen zijn dun voor iemand die meer dan 40 kilo weegt. maar ik was alleen op reis en kon dus twee matrassen op elkaar leggen. ontbijt was goed verzorgd. receptie was ook goed verzorgd. kamer is geen luxe, maar dat kan je ook niet verwachten voor deze prijs. om te verblijven op doorreis is dit hotel helemaal geschikt. 15 minuten van het vliegveld en 200 meter van pier 4. sm heel dichtbij en ayala ook zo te bereiken. wel alles met de taxi doen! buiten lopen na 7 uur geeft geen veilig gevoel. er is veel armoede in cebu city.
Cameron Y. Zakelijke reizigers Philippines, 6 februari 2016
Good

Staff. Room. Location
Gerard L. Zakelijke reizigers Philippines, 4 februari 2016
Pier Cuatro Hotel Cebu

Location, value, nice staff.
Coveniently located to the Hall of Justice. P50.00 worth of taxi ride.
David J. Individuele reizigers Australia, 10 januari 2016
ok

cant give
it was ok but nothing worked like wi fi staff not very helpful
David J. Individuele reizigers Australia, 7 januari 2016
never again

location
did not like no wi-fi said being fixed booked room than you had to pay extra if you had partner with you,as you could not book for 2 people on the website
Evgeny B. (Echt)paren Russia, 29 december 2015
Good hotel for 1day staying. Close to port.

Breakfast, position, wi-fi
Good
Joyce N. (Echt)paren Philippines, 22 december 2015
Great location and Staff

location at pier 4, sm, robinsons, ceres terminal
we stayed there at 1st night AND then the 4th night when we we went to bohol, we decided to go back there because of near at the port and ceres north terminal
1 - 4 van 4 beoordelingen

Hotel Pier Cuatro Cebu CityHotel Pier Cuatro Cebu City - GastenkamerHotel Pier Cuatro Cebu City - GastenkamerHotel Pier Cuatro Cebu City - GastenkamerHotel Pier Cuatro Cebu City - BadkamerHotel Pier Cuatro Cebu City - BadkamerHotel Pier Cuatro Cebu City - EntreeHotel Pier Cuatro Cebu City - GastenkamerHotel Pier Cuatro Cebu City - GastenkamerHotel Pier Cuatro Cebu City - GastenkamerHotel Pier Cuatro Cebu City - LobbyHotel Pier Cuatro Cebu City - GastenkamerHotel Pier Cuatro Cebu City - GastenkamerHotel Pier Cuatro Cebu City - GastenkamerHotel Pier Cuatro Cebu City - RestaurantHotel Pier Cuatro Cebu City - BalzaalHotel Pier Cuatro Cebu City - VergaderruimteHotel Pier Cuatro Cebu City - Hotel exterieurHotel Pier Cuatro Cebu City - BalzaalHotel Pier Cuatro Cebu City - Koffiehuis/CaféHotel Pier Cuatro Cebu City - Koffiehuis/Café

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.