Hotel Santika Premiere Beach Resort

Jl. Kartika Plaza Tuban Kuta, Kuta / Tuban, Bali, Indonesië (Bekijk kaart)

Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Balzaal Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Bar/Lounge Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Tuin Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Uitzicht Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Vergaderruimte Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Vergaderruimte Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Gastenkamer Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Hotel exterieur Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Balkon/Terras Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Badkamer Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Badkamer Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Gastenkamer Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Badkamer Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Zwembad Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Hotel exterieur Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Omgeving
Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Balkon/Terras Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Spa Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Hotel exterieur Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Tuin Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Strand Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Gastenkamer Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Gastenkamer Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Gastenkamer Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Zwembad Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Gastenkamer Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Gastenkamer Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Gastenkamer
Gebied: Kuta / Tuban Aantal kamers: 164

8,6
8,8
8,4
Aaltje S. (Echt)paren Netherlands, 29 april 2013
Fantastische oase, een zee van rust

Rust, luxe, heerlijke zwembaden, prima personeel
Santika Beach is een geweldig hotel dat ik iedereen zou willen aanbevelen. Een oase van rust, prachtige tuinen, heerlijke zwembaden en geweldige restaurants en bars. De internetverbinding is van top kwaliteit.
Remmert V. (Echt)paren Netherlands, 24 april 2013
vriendelijke ontvangst

bijzonder service gericht
zoals altijd prima met meegaand personeel maar wat een gezeur dat ik hier verplicht ben om 50 woorden aan te besteden
Peter B. (Echt)paren Netherlands, 16 oktober 2012
Mooi hotel aan baai van Kuta

direct aan het strand, vriendelijk personeel
mooi hotel direct aan het strand van kuta, op loopafstand van het enorme "discovery"winkelcentrum. bij aankomst werden we blij verrast met een upgrade naar een junior suite met privezwembad en zeezicht. zeer uitgebreid ontbijtbuffet. op de dag van het uitchecken kon de bagage worden bewaard en werd er nog een uur een kamer ter beschikking gesteld om op te frissen, voordat we naar het vliegveld vertrokken.
Bart V. (Echt)paren Netherlands, 7 juli 2012
Prima lokatie maar gedateerde hotelkamers

Uitstekende onbijtservice. Zeer vriendelijk personeel en mooi restaurant aan de strandzijde
De ontvangst was vriendelijk. Onze gegevens stonden bij aankomst niet in het computersysteem. Er werd druk gecommuniceerd en gebeld maar na een minuut of tien kregen we het sein veilig en was er een kamer beschikbaar. Over de faciliteiten kunnen we kort zijn. Zwembad, ontbijtservice, personeelsinzet en vriendelijkheid, restaurantvoorzieningen bij het strand, allemaal fantastisch. Helaas knapten wij af op de hotelkamer. Deze was (met uitzondering van de aanwezige tv) zeer gedateerd en zag er niet erg hygiënisch meer uit. Er hing een vieze geur in de badkamer, kennelijk afkomstig uit een afvoerputje. Kortom: Leuk hotel op een ideale locatie, vooral als je van daar uit naar het vliegveld moet. Hotelkamers onvoldoende.
Tip: Kuta is een bruisende toeristenstad van waaruit veel trips door Bali georganiseerd worden. In Kuta zelf is er veel gelegenheid om te shoppen, zowel in de kleinere winkeltjes als in grotere winkelcentra zoals de discovery Mall. het is verstandig om prijzen te vergelijken voordat je iets koopt. De prijzen lopen nogal uiteen. Behoorlijk afdingen bij de straatverkoop want men durft nogal wat te vragen voor de aangeprezen prullaria.
P S. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 10 augustus 2011
prachtig hotel, service top

vriendelijk personeel, goed ontbijt, ligging in het midden van het centrum van Kuta
groot hotel,hierdoor doet het hotel wel erg massaal aan. veel toeristen uit australie. de service is echter top, ook het ontbijt is voor een ieder geschikt en overheerlijk.
Dorothea V. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 9 augustus 2011
''prachtig hotel''

zeer mooi aangelegd hotel met veel groen, privacy, lange tuin richting het privestrand, heerlijke loungestoelen bij het moderne mooie strandrestaurant, niet massaal
ik was alleen (moeder) met 2 kinderen van 10 en 12. we hebben genoten. ik was dolblij dat ik niet in een ''massaal'' hotel terecht kwam zoals vele hotels in de omgeving, midden in de drukte van kuta. dit was e beste keuze die er was denk ik. een prachtig aangelegde tuin, lekker zwembad, en vooral het gedeelte bij het strand super; de lounge stoelen met douche voor het strand, de paar bedjes op het strand, het strandrestaurant. ziet er echt als 5 sterren uit. zeer vriendelijke mensen. zeer ruime familiekamer. 10 minuten lopen over een pad langs het strand naar kutabeach waar de kids bodyboarding hebben gedaan. niet te diep in de zee, golven zijn sterk, maar erg vermakelijk. de spa was heerlijk en goede korting voor hotelgasten. kuta vind ik plat en massaal, erg druk.
Winkel tip: winkeltip: ga naar Seminyak, 15 minuten met de taxi. Wel drukke wegen.
Marie-Josee G. (Echt)paren Netherlands, 14 mei 2011
mooi hotel, goede service, rustig gelegen

dicht bij de airport
Goed hotel, met uitgebreide faciliteiten. Spa, restaurant op het resort allemaal prima.
Remmert V. (Echt)paren Netherlands, 7 april 2010
hotel santika tuban

zeer vriendelijk en gastvrij personeel geweldig ontbijt buffet
wij gebruiken hotel santika al enkele jaren voor twee dagen bij aankomst en twee dagen voor vertrek van bali. worden dan altijd op zeer vriendelijke wijze ontvangen, en uitgeleide gedaan. onlangs kregen we na het uitchekken om twaalfuur, nog gratisch de beschikking over een kamer omstreeks 5 uur nm. om ons nog even op te frissen voor de terug vlucht. echt klasse!
Winkel tip: er is een winkeltje net buiten het hotel om je eigen minibar aan te vullen. het restaurant aan het strand is erg gezellig met een goede service
Lambert K. (Echt)paren Netherlands, 30 maart 2010
First Class

Diverse mooie kamers , goed ontbijt , prachtig zwembad , strand en winkels vlakbij
Goed hotel met prettige , vriendelijke medewerkers.Juiste afstand van restaurants en winkels , het zwembad is goed en het strand is dichtbij. Prettig publiek en weinig dingen om je aan te ergeren , goede bediening . Wel is het (gratis) internet vrij omslachtig geregeld , elke dag een apart nieuw kaartje halen , dat moet anders(vlotter/eenvoudiger )kunnen.Verder geen aanmerkingen. Prettig verblikjf.
Hennie V. (Echt)paren Netherlands, 15 maart 2010
superhotel!

mooi zwembad aan zee, alles supermooi design, meubels en ander houtwerk schitterend, bediening supergoed!
Dit is een erg mooi designhotel; klein, maar gezellig, met een goed keuken en mooie kamers. Aan het zwembad vertoeven is heerlijk, maar je kunt je ook geweldig laten masseren in de mooi verzorgde spa. De gebruikte materialen zijn duurzaam en mooi. Ook de meubels en dergelijke zijn van mooi hout gemaakt (tropisch regenwoudboom) en is te koop bij een nablijgelegen galerie. de receptie is vol aandacht en reageert goed op vragen. De bediening is buiten kijf, geweldig.
Sightseeing/attracties tip: bezoek met auto aan Noord Lombok

Hotel Santika Premiere Beach Resort Bali - ZwembadHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - BalzaalHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Bar/LoungeHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - TuinHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - UitzichtHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - VergaderruimteHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - VergaderruimteHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - GastenkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Hotel exterieurHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Balkon/TerrasHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - BadkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - BadkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - GastenkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - BadkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - ZwembadHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Hotel exterieurHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - OmgevingHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Balkon/TerrasHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - SpaHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Hotel exterieurHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - TuinHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - StrandHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - GastenkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - GastenkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - GastenkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - ZwembadHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - GastenkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - GastenkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - GastenkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - RestaurantHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - TuinHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - TuinHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - TuinHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - TuinHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Balkon/TerrasHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Hotel interieurHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - StrandHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - BalzaalHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - StrandHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - ZwembadHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - ZwembadHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - SpaHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - OmgevingHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Hot tubHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - BadkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - BadkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - GastenkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - GastenkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - GastenkamerHotel Santika Premiere Beach Resort Bali - Zwembad

AS-AGWEB-3A02