Hotel Tunjungan

Jl. Tunjungan, 102 - 104, Surabaya Center, Soerabaja, Indonesië 60011 (Bekijk op kaart)

Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Vergaderruimte Hotel Tunjungan Soerabaja - Vergaderruimte Hotel Tunjungan Soerabaja - Restaurant Hotel Tunjungan Soerabaja - Spa Hotel Tunjungan Soerabaja - Bar/Lounge Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Vergaderruimte Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Faciliteiten Hotel Tunjungan Soerabaja - Faciliteiten Hotel Tunjungan Soerabaja - Fitnessruimte
Hotel Tunjungan Soerabaja - Hotel exterieur Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Entree Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Receptie Hotel Tunjungan Soerabaja - Bar/Lounge Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Restaurant
Gebied: Surabaya Center Aantal kamers: 273

John V. Zakelijke reizigers Netherlands, 3 november 2014
redelijk goed hotel

ligging
Pieter V. (Echt)paren Netherlands, 9 augustus 2013
Uitstekend hotel in het drukke centrum.

Ontbijt, ligging en luxe kamer.
9,7
Nogmaals een uitstekend verblijf met maar één minpunt en dat was het uitzicht op een donkere smalle binnentuin (geen buitenlucht, maar slechts drie meter richting andere vergelijkbaar gelegen 'binnenkamers').
Rexje J. (Echt)paren Netherlands, 28 december 2012
Heel mooi hotelmet grote kamers

Dicht bij een mall
Het was wel even zoeken om het Hotel te bereiken met een auto. Verder een goed Hotel direct naast een grote mall. Het ontbijt is prima
Harold G. Groepen Netherlands, 17 juli 2011
Prettig gelegen hotel naast een mall.

De lokatie.
Komen reeds meerder jaren bij dit hotel. Het verbijf is ons erg tegengevallen dit jaar. De mensen achter de receptie waren niet vriendelijk en kortaf. Het ontbijt is ook erg tegengevallen, er was nauwelijks beleg voor voor het brood aanwezig. Van een scrabbled egg had men dit jaar nog nooit gehoord. De WIFI zou gratis zijn, wij moesten ervoor betalen. Al met al zullen wij dit hotel niet meer gebruiken.
Winkel tip: De naast gelegen Mall biedt alles.
Wim V. (Echt)paren Belgium, 15 juli 2010
Shoppen!

Naast shoppingscentra's, mooie badkamer, ruime kamer!
Heel spijtig van het uitzicht: wanneer we ons gordijn opendeden, hadden we uitzicht op een muur op 5m van ons raam. Geen daglicht, wat echt spijtig is. Dit was een gemis. Kamer op zich was heel ruim (een van de grootste hotelkamers dat ik ooit in gelogeerd heb), ruime badkamer met groot ligbad.
Sok M. Zakelijke reizigers Malaysia, 23 november 2014
Pleasant, will stay again for next trip

Shopping

Sucipto A. Zakelijke reizigers Indonesia, 19 oktober 2014
Good Hotel Close to Tunjungan Plaza

Close to Tunjungan Plaza, Close to Food Stalls and Easy to Get Public Transport
Riki A. Zakelijke reizigers Indonesia, 16 oktober 2014
Dont have wifi in my room

bad hotel, no wifi

Hotel Tunjungan SoerabajaHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - VergaderruimteHotel Tunjungan Soerabaja - VergaderruimteHotel Tunjungan Soerabaja - RestaurantHotel Tunjungan Soerabaja - SpaHotel Tunjungan Soerabaja - Bar/LoungeHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - VergaderruimteHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - FaciliteitenHotel Tunjungan Soerabaja - FaciliteitenHotel Tunjungan Soerabaja - FitnessruimteHotel Tunjungan Soerabaja - Hotel exterieurHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - EntreeHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - ReceptieHotel Tunjungan Soerabaja - Bar/LoungeHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - Restaurant

Beoordelingen door klanten - Hotel Tunjungan, Soerabaja