Hotel Tunjungan

Jl. Tunjungan, 102 - 104, Surabaya Center, Soerabaja, Indonesië 60011 (Bekijk op kaart)

Hotel Tunjungan Soerabaja - Vergaderruimte Hotel Tunjungan Soerabaja - Vergaderruimte Hotel Tunjungan Soerabaja - Restaurant Hotel Tunjungan Soerabaja - Spa Hotel Tunjungan Soerabaja - Bar/Lounge Hotel Tunjungan Soerabaja - Vergaderruimte Hotel Tunjungan Soerabaja - Faciliteiten Hotel Tunjungan Soerabaja - Faciliteiten Hotel Tunjungan Soerabaja - Fitnessruimte Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Hotel interieur Hotel Tunjungan Soerabaja - Bar/Lounge Hotel Tunjungan Soerabaja - Restaurant Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer
Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Gastenkamer Hotel Tunjungan Soerabaja - Suite
Gebied: Surabaya Center Aantal kamers: 273

John V. Zakelijke reizigers Netherlands, 3 november 2014
redelijk goed hotel

ligging
Pieter V. (Echt)paren Netherlands, 9 augustus 2013
Uitstekend hotel in het drukke centrum.

Ontbijt, ligging en luxe kamer.
9,7
Nogmaals een uitstekend verblijf met maar één minpunt en dat was het uitzicht op een donkere smalle binnentuin (geen buitenlucht, maar slechts drie meter richting andere vergelijkbaar gelegen 'binnenkamers').
Rexje J. (Echt)paren Netherlands, 28 december 2012
Heel mooi hotelmet grote kamers

Dicht bij een mall
Het was wel even zoeken om het Hotel te bereiken met een auto. Verder een goed Hotel direct naast een grote mall. Het ontbijt is prima
Harold G. Groepen Netherlands, 17 juli 2011
Prettig gelegen hotel naast een mall.

De lokatie.
Komen reeds meerder jaren bij dit hotel. Het verbijf is ons erg tegengevallen dit jaar. De mensen achter de receptie waren niet vriendelijk en kortaf. Het ontbijt is ook erg tegengevallen, er was nauwelijks beleg voor voor het brood aanwezig. Van een scrabbled egg had men dit jaar nog nooit gehoord. De WIFI zou gratis zijn, wij moesten ervoor betalen. Al met al zullen wij dit hotel niet meer gebruiken.
Winkel tip: De naast gelegen Mall biedt alles.
Wim V. (Echt)paren Belgium, 15 juli 2010
Shoppen!

Naast shoppingscentra's, mooie badkamer, ruime kamer!
Heel spijtig van het uitzicht: wanneer we ons gordijn opendeden, hadden we uitzicht op een muur op 5m van ons raam. Geen daglicht, wat echt spijtig is. Dit was een gemis. Kamer op zich was heel ruim (een van de grootste hotelkamers dat ik ooit in gelogeerd heb), ruime badkamer met groot ligbad.
Herawati P. Gezinnen met oudere kinderen Indonesia, 15 april 2015
Short getaway in Surabaya

Clean, great location and value for money
We were returning customer. We always enjoy our stay in this hotel because of its great location and value for money. Near Tunjungan Plaza one of the best shopping experience in Surabaya
Ridwan S. Gezinnen met oudere kinderen Singapore, 28 maart 2015
Wifi not available in room

Location and cleaniness
Pleasant one
Arif R. Individuele reizigers Indonesia, 3 maart 2015

Lum K. Zakelijke reizigers Singapore, 2 maart 2015
Hotel stay

Near to shopping area
No internet,even at lobby ,that is the worst thing in the modern world
Hermawan A. Zakelijke reizigers Indonesia, 22 februari 2015
Location Near Shopping Mall

location, clean room, nice staff
Hotel located nearby the largest Shopping Mall in Surabaya, Tunjungan Plaza. We stay here because because of the location, its easy to get to the shopping mall, go shopping or watch movies.

Hotel Tunjungan SoerabajaHotel Tunjungan Soerabaja - VergaderruimteHotel Tunjungan Soerabaja - VergaderruimteHotel Tunjungan Soerabaja - RestaurantHotel Tunjungan Soerabaja - SpaHotel Tunjungan Soerabaja - Bar/LoungeHotel Tunjungan Soerabaja - VergaderruimteHotel Tunjungan Soerabaja - FaciliteitenHotel Tunjungan Soerabaja - FaciliteitenHotel Tunjungan Soerabaja - FitnessruimteHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - Hotel interieurHotel Tunjungan Soerabaja - Bar/LoungeHotel Tunjungan Soerabaja - RestaurantHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - GastenkamerHotel Tunjungan Soerabaja - Suite

AS-AGWEB-3B02