Hotel Tunjungan

Jl. Tunjungan, 102 - 104, Surabaya Center, Surabaya, Indonesië 60011 (Bekijk op kaart)

Hotel Tunjungan Surabaya - Vergaderruimte Hotel Tunjungan Surabaya - Vergaderruimte Hotel Tunjungan Surabaya - Restaurant Hotel Tunjungan Surabaya - Spa Hotel Tunjungan Surabaya - Bar/Lounge Hotel Tunjungan Surabaya - Vergaderruimte Hotel Tunjungan Surabaya - Faciliteiten Hotel Tunjungan Surabaya - Faciliteiten Hotel Tunjungan Surabaya - Fitnessruimte Hotel Tunjungan Surabaya - Gastenkamer Hotel Tunjungan Surabaya - Hotel interieur Hotel Tunjungan Surabaya - Bar/Lounge Hotel Tunjungan Surabaya - Restaurant Hotel Tunjungan Surabaya - Gastenkamer Hotel Tunjungan Surabaya - Gastenkamer Hotel Tunjungan Surabaya - Gastenkamer
Hotel Tunjungan Surabaya - Gastenkamer Hotel Tunjungan Surabaya - Gastenkamer Hotel Tunjungan Surabaya - Gastenkamer Hotel Tunjungan Surabaya - Gastenkamer Hotel Tunjungan Surabaya - Suite
Gebied: Surabaya Center Aantal kamers: 273

John V. Zakelijke reizigers Netherlands, 3 november 2014
redelijk goed hotel

ligging
Pieter V. (Echt)paren Netherlands, 9 augustus 2013
Uitstekend hotel in het drukke centrum.

Ontbijt, ligging en luxe kamer.
9,7
Nogmaals een uitstekend verblijf met maar één minpunt en dat was het uitzicht op een donkere smalle binnentuin (geen buitenlucht, maar slechts drie meter richting andere vergelijkbaar gelegen 'binnenkamers').
Rexje J. (Echt)paren Netherlands, 28 december 2012
Heel mooi hotelmet grote kamers

Dicht bij een mall
Het was wel even zoeken om het Hotel te bereiken met een auto. Verder een goed Hotel direct naast een grote mall. Het ontbijt is prima
Harold G. Groepen Netherlands, 17 juli 2011
Prettig gelegen hotel naast een mall.

De lokatie.
Komen reeds meerder jaren bij dit hotel. Het verbijf is ons erg tegengevallen dit jaar. De mensen achter de receptie waren niet vriendelijk en kortaf. Het ontbijt is ook erg tegengevallen, er was nauwelijks beleg voor voor het brood aanwezig. Van een scrabbled egg had men dit jaar nog nooit gehoord. De WIFI zou gratis zijn, wij moesten ervoor betalen. Al met al zullen wij dit hotel niet meer gebruiken.
Winkel tip: De naast gelegen Mall biedt alles.
Wim V. (Echt)paren Belgium, 15 juli 2010
Shoppen!

Naast shoppingscentra's, mooie badkamer, ruime kamer!
Heel spijtig van het uitzicht: wanneer we ons gordijn opendeden, hadden we uitzicht op een muur op 5m van ons raam. Geen daglicht, wat echt spijtig is. Dit was een gemis. Kamer op zich was heel ruim (een van de grootste hotelkamers dat ik ooit in gelogeerd heb), ruime badkamer met groot ligbad.
Anna A. Gezinnen met oudere kinderen Indonesia, 20 juli 2015
Location

Location, clean and comfortable
Januar K. Zakelijke reizigers Indonesia, 20 juni 2015
Old hotel, bad smell, hot air conditioner
Never return again

nothing best except close to mall
5,3
Nor E. Zakelijke reizigers Malaysia, 11 mei 2015
Good location

Friendly staff, good location and clean
Rapporteer deze beoordeling

Hotel Tunjungan SurabayaHotel Tunjungan Surabaya - VergaderruimteHotel Tunjungan Surabaya - VergaderruimteHotel Tunjungan Surabaya - RestaurantHotel Tunjungan Surabaya - SpaHotel Tunjungan Surabaya - Bar/LoungeHotel Tunjungan Surabaya - VergaderruimteHotel Tunjungan Surabaya - FaciliteitenHotel Tunjungan Surabaya - FaciliteitenHotel Tunjungan Surabaya - FitnessruimteHotel Tunjungan Surabaya - GastenkamerHotel Tunjungan Surabaya - Hotel interieurHotel Tunjungan Surabaya - Bar/LoungeHotel Tunjungan Surabaya - RestaurantHotel Tunjungan Surabaya - GastenkamerHotel Tunjungan Surabaya - GastenkamerHotel Tunjungan Surabaya - GastenkamerHotel Tunjungan Surabaya - GastenkamerHotel Tunjungan Surabaya - GastenkamerHotel Tunjungan Surabaya - GastenkamerHotel Tunjungan Surabaya - GastenkamerHotel Tunjungan Surabaya - Suite

Beoordelingen door klanten - Hotel Tunjungan, Surabaya

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B03