In Da Lodge

Jalan Raya Ubud, Behind klinik Dharma Usada, Ubud, Bali, Indonesië (Bekijk kaart)

In Da Lodge Bali - Tuin In Da Lodge Bali - Hotel interieur In Da Lodge Bali - Tuin In Da Lodge Bali - Hotel interieur In Da Lodge Bali - Hotel interieur In Da Lodge Bali - Hotel exterieur In Da Lodge Bali - Hotel interieur In Da Lodge Bali - Tuin In Da Lodge Bali - Tuin In Da Lodge Bali - Entree In Da Lodge Bali - Tuin In Da Lodge Bali - Entree In Da Lodge Bali - Tuin In Da Lodge Bali - Gastenkamer In Da Lodge Bali - Tuin In Da Lodge Bali - Tuin
In Da Lodge Bali - Tuin In Da Lodge Bali - Hotel interieur In Da Lodge Bali - Badkamer In Da Lodge Bali - Hotel exterieur In Da Lodge Bali - Gastenkamer In Da Lodge Bali - Gastenkamer In Da Lodge Bali - Balkon/Terras In Da Lodge Bali - Gastenkamer
Gebied: Ubud Aantal kamers: 12

8,1
6,5
Monique B. Individuele reizigers Netherlands, 25 juli 2013
Heel chill

Mooi huisje top staff mooie locatie
We werden goed ontvangen in In Da Lodge, het personeel was heel behulpzaam met bellen voor onze vermiste bagage. Eigenaren zijn enthousiast en kunnen veel vertellen. We hebben een tour gedaan met een privé chauffeur, dit was 500.000 Rp en vonden wij erg duur voor wat we ervoor kregen. Behalve deze tour, kunnen wij de accommodatie aan iedereen aanraden!
Nancy V. Groepen Netherlands, 20 augustus 2012
Rustieke basis accommodatie

ligging dichtbij rijstvelden, monkeyforrest én de gezellige hoofdstraat. Rustig complex met lekkere lounge gedeeltes.
Wij verbleven in de eerste woning van de Nederlandse eigenaar. Dit is een erg leuk, klein huisje maar de hygiëne waren er minder goed. Haren in het doucheputje, gebruikte shampoo en spinnenwebben hebben we gezien. Het bed was wel schoon en netjes. Voor één nacht vonden wij het een prima locatie. Na 3 weken Indonesië letten we niet meer zo op de kleine dingen. Wij genoten erg van de omgeving. Een 2uur durende wandeling door de rijstvelden en groententuintjes is een aanrader.
Sightseeing/attracties tip: 2uur durende wandeling door rijstvelden en langs moestuinen.
Bianca H. Groepen Netherlands, 3 mei 2012
Een "natuurlijk"hotel

Prachtig gesitueerd: grote tuin eromheen met veel groen.Achter deafscheiding beginnen rijstvelden.
het is een ävontuurlijk"hotel. hiermee bedoel ik dat je geen luxe moet verwachten. maar je krijgt er een heel mooie omgeving voor terug. het ligt rustig en als je's-avonds op je voorgalerij zit, dan hoor je de vogels over de rijstvelden klinken. van links naar rechts. echt een tropische sound. de kamers zijn vrij kaal gehouden, maardat heeft wel wat. in zo'n warm land, kan je beter grote, niet-gevulde kamer hebben, en dat hadden wij. de douche was bij ons ook goed, maar van anderen hoorde ik dat ze wel wat kleine badkamers hadden. wij hadden dan een een soort suite:twee hele grote kamers, achter de ene kamer de douche/toilet; achter de andere kamer een grote keuken (zonder kookgelegenheid). wij hadden dus de ruimte. het ontbijt was minimaal. als je wilde dat je kamer moest worden schoongemaakt, moest je dit meedelen bij de(nederlandse) eigenaar. helaas werd dit ons pasp de dag van vertrek meegedeeld. als iedereen dit bij aankomst hoort, dan zou dat wel fijn zijn. de bediening is aardig.
Hotel kenmerken tip: Vraag erom als je wilt dt je kamer en douche/toilet iedere dag moet worden schoongemaakt.
Anton D. Individuele reizigers Netherlands, 28 december 2011
Super plek voor een ontspannen verblijf in Ubud.

Super vriendelijk personeel, zeer rustige omgeving, een plek waar je je gelijk thuis voelt.
de verblijfplaats bestaat uit een aantal cottage's direct aan de hoofdweg in ubud, maar ver genoeg om totaal géén hinder te hebben van het verkeer. de plaats wordt gerund door papa jan, een nederlander die je heel graag te woord staat terwijl je een lekker bakkie balinese koffie drinkt. de kleine bar is een ontmoetingsplek voor gasten en personeel. zij (wayan, iphon) vertellen je graag waar je het beste naar toe kunt gaan. als het in de buurt is brengen ze je er graag naar toe. kortom een héél vriendelijke plaats om tot rust te komen!
Sightseeing/attracties tip: Wanneer je een paar dagen in Ubud verblijft zul je ongetwijfeld een crematie kunnen bijwonen. Alles orgineel en zeker iets om even bij stil te staan. En....een wandeling door de rijstvelden is zeer aan te bevelen! Maar wees er snel bij...inmiddels worden er ca 6 nieuwe huizen gebouwd, dus over een paar jaar zal het een stuk minder "orgineel" zijn!
Ruud N. (Echt)paren Netherlands, 21 december 2011
Fijne lodge

Vriendelijk personeel, fijne kamers
bij aankomst goed ontvangen, da loge, is zeer sfeervol, heeft goede schone, en zeer ruime kamers, en heeft vriendelijk personeel, veel tips gekregen van dingen ie te doen zijn in e omgeving, waar we ook gebruik hebben gemaakt, de wandeling door de rijstvelden, was zeer mooi, en een ieder aan te bevelen. in de avond hoor je de bali voorstelling wel duidelijk (maar dat heeft ook zijn charmes (muziek en dans)overdag oase voor rust zoekers
Sightseeing/attracties tip: De wandeling door de rijstvelden, rond Ubud is erg mooi, en een ieder aan zeer te bevelen
Jacob K. (Echt)paren Netherlands, 25 oktober 2011
waardeloos hotel

geen
2,7
Wij hebben een aantal dagen in dit hotel geslapen maar zijn eerder weggegaan. Het is een slecht vies hotel waar het personeel te lui is om maar wat te doen.De eigenaar is een oude Nederlandse man die weinig aandacht heeft voor zijn gasten. Ontbijt zeer karig en niet goed. De kamer wordt niet schoongemaakt. Ook is het hotel zeer moelijk te vinden
Sightseeing/attracties tip: Dichtbij het hotel ligt een wandelpad die langs de rijstvelden gaan dit is een geweldig mooie wandel route.Je ziet de bevolking bezig op de rijst velden.
Ronny J. (Echt)paren Belgium, 8 oktober 2011
Een schot in de roos

ligging, perfecte service, uitzicht over de rijstvelden
We hadden de suite geboekt, zeer ruim, het was door de eigenaar Ronald, een nederlander, nog maar net aangekocht. Eerlijk gezegd was het een super kamer, of moet ik zeggen villa, want dat was het echt wel, hier kan je met een familie van vier echt wel terecht, een groot hemelbed en twee aparte kleine bedden, een bureau, en een grote ruimte die vroeger als keuken moet dienst gedaan hebben, was alles dan perfect? nee, er is volgens ons nog veel werk aan de villa om het echt comfortabel te maken, je hebt geen koelkast, de badkamer heeft een wel heel erg klein badje en moet algemeen vernieuwd worden, de schakelaars voor de lichten zitten allemaal centraal in de keuken zeg maar, je hebt dus een zaklamp nodig, ik beschrijf nu even de suite ik weet niet hoe het met de andere plekken binnen zijn aanbod is. Ik ben er van overtuigd dat Ronald deze puntjes zeker in de toekomst zal aanpakken, hij is een bron van informatie net als gans zijn team, het was zeker een topper, de service is grenzeloos, zeker de moeite waard, ik verblijf hier zeker terug als ik nog eens in Ubud langs kom.
Lisette H. Groepen Netherlands, 2 september 2011
Een oase van rust vlakbij de drukte

rustige ligging maar toch vlakbij winkels en restaurants
We waren aangenaam verrast toen we door het poortje "In Da Lodge" kwamen. Werkelijk een oase van rust opent zich achter de deur. Een mooie tuin met een aantal huisjes. Een vriendelijke jongeman bracht ons naar ons "balinese" huisje , een zeer charmant huisje. Het huis bestond uit 2 verdiepingen met een veranda en balkon. Ik was er met een vriendin en het was fijn dat er op de begane grond een bed stond en ook op de 1e verdieping , zodat we ieder een eigen kamer hadden. Badkamer en douche zijn basic maar zeker voldoende en de bediening is zeer vriendelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Als je iets zoekt waar het rustig is en een aangename sfeer is maar je toch vlakbij de 'drukte' en 'natuur' zit is Da Lodge een goede keuze. Enige nadeel was dat taxi enige moeite had om het te vinden.
Pieternella V. (Echt)paren Netherlands, 25 juli 2011
oase van rust in centrum van ubud

schitterende omgeving, vlakbij de main street in ubud
heerlijk verblijf gehad in in da lodge. we hadden een suite geboekt en de kamer was echt prachtig: twee verdiepingen met uitzicht over de rijstvelden. de eigenaar, ronald doet het fantastisch!
Lian A. Individuele reizigers Indonesia, 1 oktober 2013
nice and clean

clean room.nice staff and good value for money
6,3
i found this hotel is a nice hotel even it is a small hotel.the room is quite big and clean.well they don't have AC in here.all rooms only with fan in it but that's ok coz Ubud is not hot as Kuta.i like stayed in this hotel and it's comfortable for me.

In Da Lodge BaliIn Da Lodge Bali - TuinIn Da Lodge Bali - Hotel interieurIn Da Lodge Bali - TuinIn Da Lodge Bali - Hotel interieurIn Da Lodge Bali - Hotel interieurIn Da Lodge Bali - Hotel exterieurIn Da Lodge Bali - Hotel interieurIn Da Lodge Bali - TuinIn Da Lodge Bali - TuinIn Da Lodge Bali - EntreeIn Da Lodge Bali - TuinIn Da Lodge Bali - EntreeIn Da Lodge Bali - TuinIn Da Lodge Bali - GastenkamerIn Da Lodge Bali - TuinIn Da Lodge Bali - TuinIn Da Lodge Bali - TuinIn Da Lodge Bali - Hotel interieurIn Da Lodge Bali - BadkamerIn Da Lodge Bali - Hotel exterieurIn Da Lodge Bali - GastenkamerIn Da Lodge Bali - GastenkamerIn Da Lodge Bali - Balkon/TerrasIn Da Lodge Bali - Gastenkamer

Beoordelingen door klanten - In Da Lodge, Bali

AS-AGWEB-3A06