Junior Guesthouse

21 Soi 1 Rachapakinai Rd. A.Muang, Oude Stad, Chiang Mai, Thailand 50200 (Bekijk kaart)

Junior Guesthouse Chiang Mai - Badkamer Junior Guesthouse Chiang Mai - Business Center Junior Guesthouse Chiang Mai - Business Center Junior Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Junior Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Junior Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Junior Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Junior Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Junior Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Junior Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Junior Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur
Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur Junior Guesthouse Chiang Mai - Restaurant Junior Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Junior Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Junior Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Junior Guesthouse Chiang Mai - Gastenkamer Junior Guesthouse Chiang Mai - Badkamer
Gebied: Oude Stad Aantal kamers: 18

8,1

8,2
8,2
7,8
8,4
7,2
Lotte V. Groepen Netherlands, 17 mei 2014

We werden vriendelijk welkom geheten. Personeel waren locals en hielpen ons bij het kiezen van trips. Centraal gelegen in het oude centrum.
Aangenaam. Personeel was goed en de locatie was ideaal.
M. D. (Echt)paren Netherlands, 20 november 2013
Zeer behulpzaam personeel, alles goed bereikbaar

Zeer behulpzaam personeel, helpt bij plannen van uitstapjes, eigen keuken goed, gratis snelle wifi
Goed advies over uitstapjes, ze regelen heel veel voor je, ook niet stand aard dingen kunnen in overleg, er wordt met je meegebracht.
Mirjam D. Individuele reizigers Netherlands, 30 juni 2013
geweldig personeel, schoon en fijn hostel

Personeel, ruime kamer, eigen badkamer
Personeel is zeer attent, denkt met je mee. Ik heb 2 dagen tussendoor in een ander hostel verbleven omdat zij vol zaten en toen ik terug kwam werd ik weer welkom geheten met 'Welcome home!' terwijl ik er eerder nog maar 1 nacht had geslapen. Top zijn ze! Ruime en schone slaapkamers met eigen prima badkamer. Ik raad het zeer aan!
Mirjam D. Individuele reizigers Netherlands, 25 juni 2013
Zeer goed hostel! Prijskwaliteitverhouding=top!

Erg vriendelijk personeel, schone grote kamers, eigen badkamer
Voor 300 baht (€7,50) heb je een eigen double room met 2-persoonsbed en eigen badkamer (warm water). Alles schoon, wel eenvoudig maar wat wil je voor deze prijs! Personeel spreekt allen goed Engels en ze zijn enorm aardig en behulpzaam! Totaal niet pusherig wat ik ergens las. Ik moest tussendoor helaas 2 nachten in een ander hostel slapen en toen ik weer bij hen terug kwam wisten ze nog wie ik was en zeiden 'Welcome home!'. Ik raad het zeer aan.
Michael S. (Echt)paren Netherlands, 21 maart 2013
Oude kamers er is beter in chiang mai voor deze pr

Locatie, vriendelijk personeel, water op dekamer
Oud hotel niet echt schoon. Ik zou hier niet terug komen. Personeel vriendelijk. Niet ver lopen naar lekkere restaurantjes. Er zijn betere hotels voor deze prijs.
Jelle H. (Echt)paren Netherlands, 17 september 2012
Top personeel, schone kamers

Erg leuk hotel in het noorden van de oude stad van Chiang Mai. Bezienswaardigheden en leuke restaurants op loopafstand. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon en prima met airco, televisie en warme douche. Het hotel is zeker een aanrader. En Chiang Mai is zeker een leuke plaats om heen te gaan als je in Thailand bent.
G.H.C. H. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 14 maart 2012
Zeer vriendelijk personeel. Goed Engels spreken.

Goedkoop. Maar alle waar is naar zijn prijs
gelegen in zijstraatje. rustig. zeer vriendelijk personeel. gratis pick-up van het vlioegveld. terugbrengen naar vliegveld slechts 300 thb. ruime kamer. jammer, dat de badkamers in de goedkopere hoteles/guesthouses er altijd zo onverzorgd/vies uitzien. trips etc. kunnen hier geregeld worden,met korting, tuk-tuk wordt voor je gebeld.
Arne L. (Echt)paren Netherlands, 4 november 2011
een gezellig hotel in oud chiang mai

leuke staff, gratis jacuzzi op het dak, gratis pick-up service
de werknemers staan altijd voor je klaar en geven ook graag advies over wat (en hoe) te doen in chiang mai. gratis jacuzzi op het dak is wel lekker met het zonnetje op je kop en een (zelf meegenomen) drankje in m'n hand, een prima keuken en goede service. ik vond de kamers niet erg luxe, maar wel goed schoon en het bed is prima, dat is toch altijd het belangrijkste. wij wisten dit niet, maar er is een gratis pick-up service! dus bel ze even op de dag dat je wil inchecken om een ophaal afspraak te maken.
Jenessa L. Groepen Canada, 28 juni 2014
Best guest house i've stayed at so far!

The staff were exceptional, especially Tar Tar who was well versed in English. The guest house is walking distance from many attractions and markets as well as great bars and clubs on Ratchipakinai.
9,7
I would highly recommend Junior guest house to anybody on a budget as well as looking for everything in one place including exceptional and inexpensive food, tour services, friendly staff, great night life, moped rental, and centrally located.
Cynthia D. Groepen United States of America, 23 juni 2014
Great Choice

Cleanliness Location Staff
Stay was great probably the cleanest guesthouse in my 6 weeks of travel

Junior Guesthouse Chiang MaiJunior Guesthouse Chiang Mai - BadkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - Business Center Junior Guesthouse Chiang Mai - Business Center Junior Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurJunior Guesthouse Chiang Mai - RestaurantJunior Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - GastenkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - BadkamerJunior Guesthouse Chiang Mai - RestaurantJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel interieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel interieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hot tubJunior Guesthouse Chiang Mai - Hot tubJunior Guesthouse Chiang Mai - Hot tubJunior Guesthouse Chiang Mai - Hot tubJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieurJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotel exterieur

Beoordelingen door klanten - Junior Guesthouse, Chiang Mai

AS-AGWEB-3B07