Katathani Phuket Beach Resort

14 Kata Noi Road, Muang, Kata, Phuket, Thailand 83100 (Bekijk kaart)

Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Tuin Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Zwembad Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Restaurant Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Zwembad Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Zwembad Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Restaurant Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Zwembad Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Zwembad Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Restaurant Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Tuin Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Omgeving Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Tuin Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Zwembad Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Zwembad Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Gastenkamer Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Gastenkamer
Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Balkon/Terras Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Gastenkamer Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Gastenkamer Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Gastenkamer Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Gastenkamer Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Gastenkamer Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Kinderclub Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Omgeving Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Faciliteiten Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Speeltuin Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Winkels Katathani Phuket Beach Resort Phuket - Strand
Gebied: Kata Aantal kamers: 480

Werner E. (Echt)paren Germany, 16 november 2012
Zeer en Zeer luxe...paradijselijk

100% waar voor je geld
Wat een heerlijk verblijf...had er weken moeten zitten ipv 3 dgn..ik zeg doen
Hotel kenmerken tip: Luxe en super
Mieke P. (Echt)paren Belgium, 9 april 2012
Gigantisch hotel

Eigen strand
Dit gigantisch hotel is ideaal voor familievakanties, eventueel met kinderen. Het hotel heeft verschillende grote zwembaden en een eigen strand. Service is prima. Nadeel is dat het hotel wel wat afgelegen ligt, dus als je wil uit eten gaan of iets drinken, moet je steeds een taxi nemen. Onbegrijpelijk is dat er geen gratis wifi is, je moet hiervoor betalen.
Jean-Marie T. (Echt)paren Belgium, 14 december 2011
Geweldige locatie

ligging en strand
De prijs voor een kamer is 5* de service en kwaliteit van het geheel daarentegen is een 4* waard. Het feit dat het hotel direct aan het strand ligt zal waarschijnlijk de prijs beïnvloeden. Het personeel (bagagedragers) zijn nogal opdringerig om een fooi te ontvangen terwijl dit inbegrepen is in de hoge kamerprijs.
August N. (Echt)paren Netherlands, 17 februari 2011
prachtige lokatie van hotel

lokatie, tuin
de kamers in Bhuri wing in het achterste gebouw( 6000 en 7000) liggen bijzonder slecht, (achterkant aan een bouwput !)en niet in verhouding rest van de kamers van het hotel. Kamer was zeker niet superior , maar eerder inferior. verder prima bediening en voedsel, maar TE VEEL Russen wat het niveau van gasten naar beneden haalt, maar dat geldt voor heel Phuket
Tip: boek kamer danwel met uitzicht zee of in Bhuri Wing aan de pool.( prijsverschil, volgens receptie 1500 Bth/nacht) en dat is de moeite waard
Robertjan V. (Echt)paren Netherlands, 16 september 2010
Superlokatie op Phuket

Prachtig uitzicht, direct aan het strand, prachtige kamers
We komen hier nu al dire jaar achtereen en het blijft een fantastisch resort. De lokatie ligt enigzinds afgelegen (Kata Noi, zo'n uurtje van het vliegveld) maar dan heb je ook wat. Het resort beslaat de gehele baai en ligt direct aan het strand (dus geen weg tussen hotel en strand). Het uitzicht is dan ook fantastisch. Zeker als je in de ocean view wing zit zoals wij: een junior suite kamer met uitzicht direct op de branding (zo'n 25 meter). Geweldig gewoon. 's Ochtends wakker worden, de gordijnen open en vanuit je bed naar de branding kijken! Het resort zelf is prima verzorgd. Het ontbijt is goed en de keuze ruim.
Johannes B. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 21 augustus 2010
te duur voor wat je er voor krijgt

prachtige ligging t.o.v.strand
De kosten voor dit hotel zijn mijn inziens erg hoog voor wat je er voor krijgt. Verder prima hotel
Roger V. (Echt)paren Belgium, 29 mei 2010
het aangenaamste hotel dat wij ooit geboekt hebben

uitstekende rustige ligging verschillende restaurants waaronder het Thaise restaurant bijzonder was zicht op tuin ,zwembad(en)en zee uitstekende service,bijzonder kindvriendelijk
Uiterst goed gelegen, rustig,winkels,restaurants enz op 15 m met taxi ,prijzen tussen 200 en 250 bath voor Kata,Karon ,400 tot 600 voor Patong junior suite, uitstekend komfort aangename restaurants in het complex,Thais restaurant uitzonderlijk, Ons beste verblijf ooit,zeker aan te raden
Jean S. (Echt)paren Netherlands, 31 december 2009
Het katathani Phuket Beach Resort

Service.
Het Katathani Phuket Beach Resort is een prima Resort echter wij werden in de verkeerde kamer en niet in het hoofdresort ondergebracht. Je kon wel gebruik maken van alle facilliteiten van het hoofdresort maar toch.... We zaten niet aan het strand, de faciliteiten van ons deel waren veel beperkter en de afstand naar het hoofdresort toch te groot om er dagelijks gebuik van te maken. Onze kamer had geen uitzicht (telefoonpalen). Overigens wel schoon, goed ontbijt enz. Ik denk dat we gewoon pech hebben gehad.
Restaurant tip: Kata Beach heeft vele goede restaurants. Raadpleeg de restaurantgids.
Guido H. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 23 oktober 2009
Uitstekend

Rustige ligging, proper strand, vriendelijk personeel, nette kamers
9,7
Gewoon prachtig Hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, alle voorzieningen aanwezig om een gezellige vakantie door te brengen. Ideaal voor familie met kinderen. Het management is zeer attent, op de kamer kregen we een verjaardagstaart aangeboden. Een echte aanrader, om toch even negatief te zijn, je hebt een taxi nodig wil je naar shopping mogelijkheden, maar we hebben nooit langer dan 2 minuten moeten wachten, uitstekende service.
Restaurant tip: Café Java @ Patong Beach
Roma W. (Echt)paren Netherlands, 15 september 2009
aanrader!

schoon,vriendelijk goede ligging.het beste hotel waar we hebben gezeten in phuket.
mooi resort,ligt aan kata noi strand,een van de mooiste stranden van phuket.wij zaten in de bhuri wing,dat ligt aan de andere kant van de straat.het was het goedkopere gedeelte van khata thani,een hele relaxe sfeer met goede kamers en bedden en groot zwembad.groot resort met alle faciliteiten,en laat niks te wensen over.wij vnden dit het beste resort waar wij hebben gezeten in thailand.

Katathani Phuket Beach Resort PhuketKatathani Phuket Beach Resort Phuket - TuinKatathani Phuket Beach Resort Phuket - ZwembadKatathani Phuket Beach Resort Phuket - RestaurantKatathani Phuket Beach Resort Phuket - ZwembadKatathani Phuket Beach Resort Phuket - ZwembadKatathani Phuket Beach Resort Phuket - RestaurantKatathani Phuket Beach Resort Phuket - ZwembadKatathani Phuket Beach Resort Phuket - ZwembadKatathani Phuket Beach Resort Phuket - RestaurantKatathani Phuket Beach Resort Phuket - TuinKatathani Phuket Beach Resort Phuket - OmgevingKatathani Phuket Beach Resort Phuket - TuinKatathani Phuket Beach Resort Phuket - ZwembadKatathani Phuket Beach Resort Phuket - ZwembadKatathani Phuket Beach Resort Phuket - GastenkamerKatathani Phuket Beach Resort Phuket - GastenkamerKatathani Phuket Beach Resort Phuket - Balkon/TerrasKatathani Phuket Beach Resort Phuket - GastenkamerKatathani Phuket Beach Resort Phuket - GastenkamerKatathani Phuket Beach Resort Phuket - GastenkamerKatathani Phuket Beach Resort Phuket - GastenkamerKatathani Phuket Beach Resort Phuket - GastenkamerKatathani Phuket Beach Resort Phuket - KinderclubKatathani Phuket Beach Resort Phuket - OmgevingKatathani Phuket Beach Resort Phuket - FaciliteitenKatathani Phuket Beach Resort Phuket - SpeeltuinKatathani Phuket Beach Resort Phuket - WinkelsKatathani Phuket Beach Resort Phuket - StrandKatathani Phuket Beach Resort Phuket - ZwembadKatathani Phuket Beach Resort Phuket - GastenkamerKatathani Phuket Beach Resort Phuket - RestaurantKatathani Phuket Beach Resort Phuket - Restaurant

Beoordelingen door klanten - Katathani Phuket Beach Resort, Phuket

AS-AGWEB-3B03