Kimberley Hotel

28 Kimberley Road, Tsim Sha Tsui, Hong Kong (Bekijk op kaart)

Kimberley Hotel Hong Kong - Hotel interieur Kimberley Hotel Hong Kong - Gastenkamer Kimberley Hotel Hong Kong - Gastenkamer Kimberley Hotel Hong Kong - Gastenkamer Kimberley Hotel Hong Kong - Suite Kimberley Hotel Hong Kong - Gastenkamer Kimberley Hotel Hong Kong - Badkamer Kimberley Hotel Hong Kong - Lobby Kimberley Hotel Hong Kong - Restaurant Kimberley Hotel Hong Kong - Hotel interieur Kimberley Hotel Hong Kong - Buffet Kimberley Hotel Hong Kong - Bar/Lounge Kimberley Hotel Hong Kong - Restaurant Kimberley Hotel Hong Kong - Buffet Kimberley Hotel Hong Kong - Koffiehuis/Café Kimberley Hotel Hong Kong - Buffet
Kimberley Hotel Hong Kong - Restaurant Kimberley Hotel Hong Kong - Suite Kimberley Hotel Hong Kong - Gastenkamer Kimberley Hotel Hong Kong - Gastenkamer Kimberley Hotel Hong Kong - Business Center Kimberley Hotel Hong Kong - Lobby Kimberley Hotel Hong Kong - Restaurant Kimberley Hotel Hong Kong - Lobby Kimberley Hotel Hong Kong - Restaurant Kimberley Hotel Hong Kong - Restaurant Kimberley Hotel Hong Kong - Restaurant Kimberley Hotel Hong Kong - Restaurant
Gebied: Tsim Sha Tsui Aantal kamers: 546

7,0
8,5
7,0
6,6
Izaac T. Zakelijke reizigers Netherlands, 10 mei 2013
Heel goed en fijn

Heel goed ontvangen en zeer vriendelijke hotel personeels en de balie medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam
de ontvangst in de hotel is goed de personeels zijn vriendelijk en de balie medewerkers zijn zeer attent behulpzaam ik ben heel erg tevreden de kamers zijn schoon en de vooral de bad kamer de ontbijt is heel goed zeer uitgebreid en de diner ook al met al zeer tevreden
Franciscus V. Zakelijke reizigers Netherlands, 21 januari 2013
Prima verblijf en zeer geschikt voor het doel

Ligging, dicht bij metro, veel winkels in de omgeving
Peter P. (Echt)paren Netherlands, 4 april 2012
Krappe accomodatie op gouden locatie

Perfecte ligging in winkel- en uitgaanscentrum
6,3
Ik had zelf enige jaren geleden al twee maal in dit hotel verbleven. Het is prachtig gelegen tussen winkels en restaurants en ook niet ver van een metrostation. Nu ik er met mijn vrouw verbleef, bleek de kamer toch wat aan de krappe kant. Met name voor onze twee koffers was vrijwel geen plaats. Daarnaast was het hotel ook aan renovatie toe; hetgeen ook op andere verdiepingen aan de gang was. De dienstverlening van de congierge was uitstekend. De volgende keer proberen we een ander hotel in de buurt. Alleen al in die straat zijn er drie alternatieven
Restaurant tip: Aan de Nathan Road kant van Kimberley Road kun je met een trap (er is een roltrap aanwezig) naar boven naar Knutsfort Terrace. Dat is een rij van restaurants met eten van diverse delen van de wereld.
Leandra V. Individuele reizigers Netherlands, 30 oktober 2011
Goed hotel, goede locatie

midden in het gezllige centrum van tsim sha tsui
voor 1 nacht geboekt, perfecte locatie, midden in de gezellige drukte van tsim sha tsui. eenvoudige kamers maar van alle gemakken voorzien. goede service
Ivan V. (Echt)paren Belgium, 18 november 2010
Aangenaam hotel

ruime en aangenaam ingerichte kamers, rustige ligging
Dankzij de gratis transferbus (om het uur) naar het centrum en de ferryhaven (naar Hong Kong) is de ligging buiten het centrum geen nadeel. Vlakbij de luchthaven, maar men ondervindt er geen hinder van. Het personeel is behulpzaam, het ontbijtbuffet gevarieerd en van goede kwaliteit. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Ron W. (Echt)paren Netherlands, 8 november 2010
goed hotel goede service kleine kamer

midden in stad
Aardig personeel behulpzaam, schone kamer. Wij wilde voor onze doorgaande vlucht inchecken via het internet, wij hadden zelf geen notebook bij ons. Het hotel personeel liet ons gratis gebruikmaken van een PC op het kantoor van de hotel administratie. Wij wilde hiervoor het vereiste bedrag voor internetgebruik betalen, men vertelde dat dit niet nodig was. Kortom vriendelijk en behulpzaam personeel
Erik M. (Echt)paren Belgium, 30 juli 2010
verry good

location
The stay in this hotel was very good in the center of kowloon near by Natan road .Easy to travel near by subway station . Nece restaurants in the kimberly road . Also good braekfast restaurand in the street . Best price quality hotel at thatmoment in Kowloon . Next time I will come back to this hotel
Restaurant tip: restaurands upstaers inkimberly streed very good
Chonlaporn N. Gezinnen met oudere kinderen Thailand, 23 mei 2015
good location, clean and convenient

location, cleanliness,
nice
Michael K. Zakelijke reizigers Germany, 21 mei 2015
Spacious and decent accomodation in Kowloon

roomsize, location, efficiency
no serious complaints, friendly and wellcoming staff asks for matches 2 times (first time successfully, 2nd time guy send me to 7/11) Wifi is slow
Yong A. Groepen Malaysia, 19 mei 2015
Good location, clean and comfortable

MRT shuttle bus reachable. Near restaurants and comfortable room

Beoordelingen door klanten - Kimberley Hotel, Hong Kong

AS-AGWEB-3B07