Kuta Paradiso Hotel

7,6
Harro S. Individuele reizigers Netherlands, 22 augustus 2015
Goede prijs/kwaliteit.

Prijs/kwaliteit - uitgebreid ontbijt - vriendelijk personeel
Zeer tevreden, tijdens verblijf was alles naar wens. Waarom ik geen 5* hotel vind, onderhoud aan de badkamer kunnen beter. De badkamer heeft geen stopcontact. Wel vind ik dat hotel meer biedt/heeft dan een gemiddelde 4* hotel.
Mirjam B. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 22 juli 2015
Persoonlijke aandacht in Kuta Paradiso

Klantvriendelijkheid, maaltijden, ligging
Geweldige ervaring gehad in het Kuta Paradiso. Het personeel was allemaal zo ontzettend vriendelijk en wilden echt het beste voor je. Het ontbijt was erg uitgebreid en goed. Het zwembad is mooi en groot. Er waren altijd wel ligbedjes vrij en handdoeken waren er volop. Het hotel heeft een mooie sportschool en dat vind je niet overal. Het hotel is iets ouder maar dat vind ik niet echt noemenswaardig. Zelfs de nieuwste hotels hebben wat dat betreft wel aandachtspuntjes. Het enige minpuntje vond ik dat er geen directe doorgang van het zwembad naar het strand is.
Rico R. Individuele reizigers Netherlands, 16 november 2014
Top hotel

Locatie zwembad service
Fantastisch
Harm V. (Echt)paren Netherlands, 30 augustus 2014
Top!!

Ontbijt, zwembad, vriendelijk
Helemaal genoten van onze dagen in Kuta Paradiso! Een zeer goed ontbijt en vriendelijk personeel!
Rocky D. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 13 augustus 2014
Geen 5 sterren hotel

Excellent ontbijt, alles is aanwezig
5,3
Verblijf was ok. Badkamer heeft dringend een opfrisbeurt nodig. Anno 2014 en geen degelijk warm water kunnen aanbieden in een 5* hotel???? Alsook de vorm van hotel zorgt ervoor dat alle geluid van feestjes tot middernacht blijven galmen door de gangen. De terrasdeuren gaan moeilijk open/toe, waardoor er continue geluid en warme lucht van buiten binnenkomt. Geen echte aanrader, tenzij je echt vlak bij centrum Kuta wenst te logeren. Wifi signaal ook heel slecht in het hotel.
Stefan H. (Echt)paren Belgium, 13 augustus 2014
goed hotel

onthaal , onbijt , kamerconfort
goed,maar we lagen op kamer 204 aan de straat kant veel lawaai
Hubert-Jan H. (Echt)paren Netherlands, 31 augustus 2013

Ligging, zwembad
Goed. Het hotel is erg groot dus het kan een beetje overweldigend zijn als je binnenkomt. Het personeel is vriendelijk en doet zijn best om je een goed verblijf te laten hebben. Het enige minpunt is dat het gebouw al een beetje oud begint te worden.
Marga H. Groepen Germany, 11 januari 2013
prima hotel met uitstekende service

service, centrale ligging, mooi zwembad
9,7
kuta paradiso hotel is een zeer verzorgd hotel met mooie kamers, een prachtige pool area en een uitstekende service. het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. helaas is er geen gratis wifi beschikbaar en er is geen directe toegang tot het strand.
Dennis V. (Echt)paren Netherlands, 23 juli 2010
Dit hotel noemt zich 5-sterren, maar is van minder

5,7
Een flinke opknapbeurt is geen overbodige luxe. Bijvoorbeeld zwart-bruine kitnaden geeft geen schone indruk. Oudbollige deuren vol met krassen, stukken plafond uit de badkamer, een schuifdeur die ik met veel moeite open kon krijgen zijn vele punten die verbeterd kunnen worden. Internet was vrij duur (+/- 8 Euro per uur), daarbij moet je op een speciale manier uitloggen. Bij het uitschakelen van de computer loopt de teller vrolijk door. Het ontbijt was matig, maar ik heb vele 3 en 4 sterren hotels meegemaakt waar een ruimere keus was en de kwaliteit stukken beter. Achter het hotel aan de strandzijde, ongeveer 20 meter van onze kamer waren twee avonden rituelen van lokalen tot 2:00. De Balinese rituelen en muziek horen bij Bali, maar 's nachts willen we graag slapen. Dubbel glas is aan te bevelen. De airconditioning was centraal. Op zich geen punt, maar de temperatuurregeling werkt helaas niet, vandaar dat het erg koud was. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel wordt goed schoon gehouden. De andere hotels in de directe omgeving, welke wij eerder hebben bezocht zijn goedkoper en van betere kwaliteit.
Emma G. Gezinnen met oudere kinderen Malaysia, 21 mei 2016
Good location and great value for money
Had a lovely time. Breakfast buffet was delicious
1 - 9 van 9 beoordelingen
Kuta Paradiso Hotel BaliKuta Paradiso Hotel Bali - Hotel exterieurKuta Paradiso Hotel Bali - EntreeKuta Paradiso Hotel Bali - LobbyKuta Paradiso Hotel Bali - UitzichtKuta Paradiso Hotel Bali - RestaurantKuta Paradiso Hotel Bali - RestaurantKuta Paradiso Hotel Bali - FitnessruimteKuta Paradiso Hotel Bali - ZwembadKuta Paradiso Hotel Bali - RestaurantKuta Paradiso Hotel Bali - Hotel interieurKuta Paradiso Hotel Bali - BadkamerKuta Paradiso Hotel Bali - Hotel exterieurKuta Paradiso Hotel Bali - Hotel exterieurKuta Paradiso Hotel Bali - Hotel interieurKuta Paradiso Hotel Bali - GastenkamerKuta Paradiso Hotel Bali - Hotel interieurKuta Paradiso Hotel Bali - KaartKuta Paradiso Hotel Bali - UitzichtKuta Paradiso Hotel Bali - SpaKuta Paradiso Hotel Bali - VergaderruimteKuta Paradiso Hotel Bali - UitzichtKuta Paradiso Hotel Bali - LobbyKuta Paradiso Hotel Bali - FitnessruimteKuta Paradiso Hotel Bali - UitzichtKuta Paradiso Hotel Bali - ZwembadKuta Paradiso Hotel Bali - SpaKuta Paradiso Hotel Bali - ZwembadKuta Paradiso Hotel Bali - LobbyKuta Paradiso Hotel Bali - BadkamerKuta Paradiso Hotel Bali - SpaKuta Paradiso Hotel Bali - BadkamerKuta Paradiso Hotel Bali - VergaderruimteKuta Paradiso Hotel Bali - SpaKuta Paradiso Hotel Bali - BadkamerKuta Paradiso Hotel Bali - ZwembadKuta Paradiso Hotel Bali - Kinderclub

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A08