Landmark Riqqa Hotel

7,5
7,6
Yamina T. Groepen Netherlands, 9 december 2012
Ik geef dit hotel niet eens een 3 *e

Vond het een vreselijke hotel we waren blij dat we weg konden
3,3
Kamer is klein,bed is klein niet schoon badkamer te klein niet schoon. Ik heb niks goeds over dit hotel te zeggen. Ontbijt was niks, we waren blij dat we andere hotels hadden geboekt op verschillende locatie in Dubai. Ik zou dit aan niemand aanraden.
Tip: Tip niet doen, zonder van je geld
Leo V. (Echt)paren Netherlands, 19 februari 2012
goede service , matige voorzieningen

vriendelijke mensen goede support
5,3
kamers wat achterhaald en zwembad faciliteiten pover
Brahim S. Zakelijke reizigers Algeria, 21 april 2016
Just location
2,7
No thing
Mansoor K. (Echt)paren Pakistan, 10 april 2016
Guest
Everything else was good just wasnt good for guests who come to see me were not allowed to come in my room to see me. which was first time happened with me in any hotel.
Oluwatoyin B. (Echt)paren United Kingdom, 1 april 2016
Very Good hotel
5,7
Glad
Khosrow G. (Echt)paren United States of America, 30 maart 2016
disappointing
3,7
this hotel is 2 star hotel . agoda has responsibility for miss leading advertising.
Ahmed S. (Echt)paren Indonesia, 29 februari 2016
nice stay
good location
Wael E. Zakelijke reizigers Egypt, 20 februari 2016
Bad behaviours
3,3
They are not professional team
Anish S. Zakelijke reizigers Saudi Arabia, 14 februari 2016
Money waste
3,7
Rooms are very old so the toilet function isn't work properly
Filip D. Zakelijke reizigers Macedonia, 28 januari 2016
greatttt

the bestttttt
exellentttttttttttttttttttttttttttttttttt
1 - 2 van 2 beoordelingen
Landmark Riqqa Hotel DubaiLandmark Riqqa Hotel Dubai - GastenkamerLandmark Riqqa Hotel Dubai - FitnessruimteLandmark Riqqa Hotel Dubai - RestaurantLandmark Riqqa Hotel Dubai - SpaLandmark Riqqa Hotel Dubai - BalzaalLandmark Riqqa Hotel Dubai - GastenkamerLandmark Riqqa Hotel Dubai - GastenkamerLandmark Riqqa Hotel Dubai - LobbyLandmark Riqqa Hotel Dubai - RestaurantLandmark Riqqa Hotel Dubai - ZwembadLandmark Riqqa Hotel Dubai - GastenkamerLandmark Riqqa Hotel Dubai - RestaurantLandmark Riqqa Hotel Dubai - LobbyLandmark Riqqa Hotel Dubai - ReceptieLandmark Riqqa Hotel Dubai - GastenkamerLandmark Riqqa Hotel Dubai - GastenkamerLandmark Riqqa Hotel Dubai - GastenkamerLandmark Riqqa Hotel Dubai - RestaurantLandmark Riqqa Hotel Dubai - RestaurantLandmark Riqqa Hotel Dubai - FitnessruimteLandmark Riqqa Hotel Dubai - GastenkamerLandmark Riqqa Hotel Dubai - GastenkamerLandmark Riqqa Hotel Dubai - Hotel exterieurLandmark Riqqa Hotel Dubai - Zwembad

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B01